Sitenin Teması Nezaman Düzelir??
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
Sitenin Teması Nezaman Düzelir??
ya biliorum siizn işinizde zor ama sitenin teması nezaman eski haline döner??
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Arkadaşlar biz de eski temamızı özlemiyor değiliz lakin, Yeminer'e de hak vermek lazım. Bu konuyla ilgili her iş onda bitiyor. E tabi onun da işi gücü var çalışıyor. Fırsat buldukça bu sorun üzerinde çalışıyor. Biraz daha sabır diyelim 
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Daeya açıklamış. Yeminer konuyla ilgilenmeye çalışıyor lakin hatanın nerede olduğunu tam oalrak bulamadı.
Eskiden temanın çalışa halini yedeğinden kopyalamak işe yaramadı.
Binlerce satır kod var debug da edilmiyor. sabır işi valla Sunucuyla ilgili birşey olma ihtimali de var. Sizi anlıyoruz ama lütfen siz de bizi anlayın
şimdi kitliyorum daha tatmin edici bir cevap verilebileceği zaman başlığın açılması daha doğru olur.
Anlayışınız için saolun.
Eskiden temanın çalışa halini yedeğinden kopyalamak işe yaramadı.
Binlerce satır kod var debug da edilmiyor. sabır işi valla Sunucuyla ilgili birşey olma ihtimali de var. Sizi anlıyoruz ama lütfen siz de bizi anlayın
şimdi kitliyorum daha tatmin edici bir cevap verilebileceği zaman başlığın açılması daha doğru olur.
Anlayışınız için saolun.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
