Çok güzel bir filmdi bence... Sonu dışında ki sonu bile incelikle planlanmış çok hoşuma gitti. Ama daha güzel bir son olabilirdi.
Bir arkadaş söyleyene kadar fark etmedim. Ã?ss sınavını çalan çocuklar arasında geçen senenin sorularına bakmış tek çocuk var ve o da sorular bakmıyor.
Doğrusunu söylemek gerekirse beş çocuk karakterden belki doğu aksanı olan dışında hepsinin özel kendine özgü bir hikayesi var. Hepsinin de hikayesi çok güzel.
Vurucu çok sahne var. Bana Yamuk yap denen sahne mesela filmin en fazla aklımda kalan sahnesi.
En başında Ã?SS ile ilgili girişin çocukların rüyaları ile birleştirilmesi de bence çok güzel olmuş. Taktir ediyorum. Bence en güzel Türk filmlerinden biri. Özellikle bu konuyu ilk defa bu kadar düzgün işleyen film her halde bu. Eğitimle ilgili başka içinde komedi olsa bile ciddi filmlerin de olacağını umuyorum inşallah ileride.
Sınav Filmi ( Filmi İzlemeyenler bakmasın )
Sınav Filmi ( Filmi İzlemeyenler bakmasın )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Aredheliquas
- Kullanıcı

- Posts: 1039
- Joined: Sat Apr 23, 2005 10:00 am
- Location: Ankara
Evet. Katılıyorum.
Hokkabaz'ıda izledim bunuda. ama bu hokkabaz'dan cok daha güzel.
o dediğin sorulara bakmayan cocuğu sınavdan cıkınca anlamıstım aslında ben. Arkadaslada baya bi gırgırını yapmıstık.
Özellikle sarkılar HARİKA!!!
Sahneyle uyumlu tüm sarkılar özellikle sonunda manga koymuslar ben uyusmaz diodum. Çok güzel olmus valla.
Türk filmleri için bi kilometre tası. Birascık ülke ekonomisine katkıda bulunalım türk filmlerinede gidelim arkadaslar lütfden!!

Hokkabaz'ıda izledim bunuda. ama bu hokkabaz'dan cok daha güzel.
o dediğin sorulara bakmayan cocuğu sınavdan cıkınca anlamıstım aslında ben. Arkadaslada baya bi gırgırını yapmıstık.
Özellikle sarkılar HARİKA!!!
Sahneyle uyumlu tüm sarkılar özellikle sonunda manga koymuslar ben uyusmaz diodum. Çok güzel olmus valla.
Türk filmleri için bi kilometre tası. Birascık ülke ekonomisine katkıda bulunalım türk filmlerinede gidelim arkadaslar lütfden!!
<div>Duvarlar renkli olsada, karanlıkta ne görebilirsinki?... Bir köre rengi, nasıl anlatabilirsinki?</div><br>
Burdaki yorumları okumadan film hakkında nedense olumsuz düşüncelere sahiptim. Ama en yakın zamanda, tabi yanıma birini bulursam ( yalnız izlemekten nefret ederim
) bu filme gideyim.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...