kusura bakma erkekliğin 10 da 9 u kaçmaktır bende kızların ağladığı yerden çok ii kaçarım
diyerek yolu gosterde yakalanmayalim demek bunlarca yildir hata yapiyordum kadinlara laf yetistirmeye calisip aglamalarini izlerken ozur dileyerek ha bileydim onceden gibi adamdim ama artik olmak gerektigini anladim eywallah aransayes
Bende zor anladım bunu zaten. Kadınlara laf yetiştirmek çok güzel eğlenceli ama iş ağlamaya geldimi özür dilemek faydasız hemen arazi olacan. böle adamlar artık prim yapmıyo ne yazııkki :schemes: böyle görünmek lazım.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Vallahi ben en baştan dediğim gibi kadınlardan korkmak lazım. Onlar güçlüdür haklıdır... Dikkatli yaklaşmak lazım. Haddini bilmek lazım. Bu başlığı da unutacaklarını sanmıyorum. : ) Artık açan ve açanı destekleyenler düşünsün. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble ne desen haklisin yaw bu zamana kadar o kadar zamanimi bos harcadigima yaniyrum abi siz daha once nerdeydiniz
sutten dilimiz yandi ama icme diyen olmamisti
kadin dedin mi bir daha dusuneceksin gercekten
celeraen wrote:evet evet en olmadık yerde tam da içinizi cız ettircek şeklilde kullanırız bu güçlü silahı
Tamamen katiliorm ve celeraen sni gonulden tebrik ediorm
insani ole kotu yapio ki karsinda aglamasi,hakli olsanz ble pes ediosunz--helal olsn valla ne diim
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.
evet evet en olmadık yerde tam da içinizi cız ettircek şeklilde kullanırız bu güçlü silahı
evet zaten problem su hakli yada haksiz her zaman bu silaha bas vurmaniz
hmm,rasyonel bi yaklasim tabi
ama hak veriyorum istemesem de,sonucta bende de boyle guclu bi silah olsa kullanirm heralde.Tamam bu kadar cok kullanmam da arada sirada fena olmaz hani
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.
valla yani aglama yetenegim var cok guzel aglayabilirimde bunu karsimdaki yutarmi orasi harbici muallakta yani
bazen kendime soruyorum kiz olsamiydim acaba diye
sonra dyorum ki asla ben bole gayet iyiyim :schemes:
forumdaki tartismaniz cok hararetliydi bide bi forumda kizlardan asiri tepki aldim yanlis anlasilma olayi WizardOfQuarks sen yoktun beni duzelten olmadi az daha kaosa yol aciyormu ole yani geyik ordan geldi
bu dedinle yukarda demiş oldun kelimeler ve cümleler birbirini tutmuyo ama demekki yukarda anlatmak istedini anlatamamışsın diorum ve üzdüysem özür diliyorum ama sende ben bu inceliğide göremedim arkidiş
Bu arada kadınlar her zaman melekdir..unutma..