Ege Öniversitesi
Benim cumartesi günü saat 2-4 arası proje ödevi için başka yerde olmam gerek. Eğer olurda cumaya kadar onu ekmenin yolunu bulabilirsem gelirim. Eğer pazar günü için düşünüyorsanız şuan da o gün için hiç planım yok.
Herkes uygun olduğunu günü yazsın ben ona göre birşeyler yapmaya çalışırım.
Herkes uygun olduğunu günü yazsın ben ona göre birşeyler yapmaya çalışırım.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
yazmadan önce bir ilk başta neler yazılmış baksanız olmaz dimi.burası oyuncu bekleme salonu dm ve oyuncu bekliyorum yani.dm olsaydım oyunu anblatır zb bekleme salonuna yazardım hem de başta belirtmiştim dm olmadığımı.neyse
pazar bize daha uygun saat 1-2 civarı bornovada merezi bir yerde buluşabiliriz.ama ben ilk buluşmada oyun oynayabileceğimizi sanmıyorum en azından karakter falan hazırlayabiliriz tabi.
pazar bize daha uygun saat 1-2 civarı bornovada merezi bir yerde buluşabiliriz.ama ben ilk buluşmada oyun oynayabileceğimizi sanmıyorum en azından karakter falan hazırlayabiliriz tabi.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
ege üniversitesi yazmıştım çünkü aynı okulda olunca okulda görüşür oyun oynarız diye demiştim ama anlaşılan buralarda bizim okuldan 2 kişi var bu başlığı İzmir genelinde diye çevirebiliriz artık heralde.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bende ondan dedim. Uzun zamandır bu başlık açık ama dediğin gibi okuldan ancak sen ve ben varız. ( Daha fazla olduğuna dair rivayetler var ama bilmiyorum
) Benimde oyunlarda ki deneyimim çok az.
Yine de siz bilirsiniz ama bana İzmir geneli daha iyi olur gibi geldi. Sonuçta Bornova'ya heryerden ulaşım var...
Yine de siz bilirsiniz ama bana İzmir geneli daha iyi olur gibi geldi. Sonuçta Bornova'ya heryerden ulaşım var...
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Son dakika- bu haftasonu buluşmaya gelemiyorum(artı erkek arkadaşım)işimiz çıktı ne yazıkki.
siz konuşun anlaşın ben çekiliyorum bu işten.
siz konuşun anlaşın ben çekiliyorum bu işten.
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
gelemiyosun?
ege forum bölümünü açtın ve gelemiyosun?bide + erkek arkadaşın?ve çekiliyosun bu işten öylemi?
kim üstüne ne pay alırsa alsın bu saçmalık.kim alınırsa alınsın kim kızarsa kızsın bu ne yaptığının ne istediğinin farkında olmamak.bu forumu açtın ve günlerdir konuşuyoruz.üstelik söylediğin gelemiyoruzda değil sadece,çekiliyoruz!??
böylece oyuna başlasak 2.yada3. oyunda neyle karşılaşacağımızı gördüm.bu civarları ilgilendiren tek forum bu.ege yazıyordu vede çevresi belki.madem öyle iş başa düştü sanırım.ben bu aktiviteyi bütün olumsuzluklar iletişim kopuklukları çift kaprislerine rağmen başka bir başlık altında açmaya çalışıcam.gerçekten iyi yada kötü oynasın rol yapmayı seven kişilerle tanışmak istiyorum.belki yapamam ama eminim dönmem...denedik genede herkeze teşekkürler.bu bölümde son mesajım...
kim üstüne ne pay alırsa alsın bu saçmalık.kim alınırsa alınsın kim kızarsa kızsın bu ne yaptığının ne istediğinin farkında olmamak.bu forumu açtın ve günlerdir konuşuyoruz.üstelik söylediğin gelemiyoruzda değil sadece,çekiliyoruz!??
böylece oyuna başlasak 2.yada3. oyunda neyle karşılaşacağımızı gördüm.bu civarları ilgilendiren tek forum bu.ege yazıyordu vede çevresi belki.madem öyle iş başa düştü sanırım.ben bu aktiviteyi bütün olumsuzluklar iletişim kopuklukları çift kaprislerine rağmen başka bir başlık altında açmaya çalışıcam.gerçekten iyi yada kötü oynasın rol yapmayı seven kişilerle tanışmak istiyorum.belki yapamam ama eminim dönmem...denedik genede herkeze teşekkürler.bu bölümde son mesajım...
TOMB
