Fest-i Kült 2 (24-30 Kasım 2006)

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Fest-i Kült 2 (24-30 Kasım 2006)

Post by Hükümlü »

AFSGD Ankara Kültürlerarası Amatör Film Festivali 24-30 Kasım tarihleri arasında gerçekleşecek. Festival kapsamında çeşitli workshoplar, film gösterimleri ve fotoğraf sergisi olacaktır. Aynı zamanda 25 Kasımda 'James Cook'da açılışi ve 30 Kasım'da 'Nefes'te de kapanış partileri düzenlenecektir.

Workshoplar:
25 Kasım (12.00-19.00 Film Nasıl Ã?ekilir)
26 kasım (12.00-19.00 Film Nasıl Ã?ekilir)
Yer: FSA ve Eylül Kafe

Film Gösterimleri:
Kızılay Byülü Fener Sineması
24-27 Kasım 2006

Fotoğraf Sergisi:
24-30 Kasım 2006
(ayrıntılı bilgi internet sitesinde)

Bu festival ile ilgilenenler lütfen aşağıdaki bağlantıya tıklasınlar. İhtiyaçları olan her türlü bilgi orada mevcuttur.

http://www.filmfestivali.afsgd.org/2006/index.htm
Last edited by Hükümlü on Fri Dec 01, 2006 7:12 am, edited 1 time in total.
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Kişisel fikrim Ankara'da bu gibi festivallere daha fazla önem verilmesi gerekmesinden yanadır. Geçen yılki Film festivali fiyaskosundan, katılım ve sponsor azlığı sebebi ile fiyaskodur, sonra hemde.
Ben gitmeye çalışacağım filmler hakkında bilgi sahibi olduktan sonra. Açıkcası sizlerinde katılmakten ve izlemekten hoşlanacağı etkinlikler olacaktır.
Umarım orada görüşürüz.
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Filmler hakkında ben de bilgi alayım büyük ihtimal gelebilirim.Güzel organizasyonlar tabiki :)
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Evet gidilmesi hoş olur. Hem bakın Cthulhu'nun Ã?ağrısı da var filmler arasında =)))
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

En çok merak ettiğim diyebilirim açıkcası :)
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
Horcoel_Baator
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 673
Joined: Fri Oct 22, 2004 10:00 am
Location: Boş boş gezindigi Ankara sokaklarından..

Post by Horcoel_Baator »

Bende gelebilirim tabi neden olmasın..
''No matter what I do, no matter how hard I try,
the ones I love will always be the ones who pay..''
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Organize olup gitmeye çalışırsak o iş yaş olur =)
Gidecek olan ben gidiyorum der, diğerleri de ona katılır
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Evet böylesi daha iyi gelebilirsem gelirim vallahi iyi de olur gibi gözüküyor açıkcası.
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
Post Reply