Ozan Akedemisi [Hakkında]
Ya bişey sorcam.Bu arada ben bir kez daha katılabiliyor muyum bu akademiye.Yani şimdi değil ama.3 hafta sonra filan için
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Seni zaten ikinci aşama eğitimine almak istiyorum Edmond... Ama ilk eğitimini alan karakterin şu ara RP yapıyor. Karakter iki seviye atladığında ikinci eğitmini yapabiliriz. Eğer kıyamet RPsi uzarsa bakalım Necrosla konuşur karakterinin eğitimi almasını sağlayacak bir şeyler düşünürüz. : ) Üç hafta geçsin... Bakalım... : ) Nasıl ilk eğitimin yararını görüyor musun?
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Eğitimlerde neyi daha iyi yapabileceğim hakkında çok düşündüm. Sizin değerlendirmeleriniz benim için çok kıymetli. Rhonin e biraz farklı bir eğitim planladım. İlk defa deneyeceğim bi şey. Eğtimlerin hep birbirine benzer olmasından çekiniyorum. Bir de sanırım Elessar ve Buzdağlarınınleydisinde ilk ve ikinci eğitimler de yoğunluğun da getirdiği durumla üzstadların giriş konuşmalarını atlamışım. Firble çok konuşur -2004 bahar aylarında sitede bulunanlar şahittir- ama diğerleri de daha fazla bi şeyler söylemeliydi. Neyse öğrencilerimiz yine de iki aşamayı da geçebildiler. Az bir yolları kaldı sonuç için... Mezunlarımızın karakterleri için bir RP düşündüm. Eğer onaylatırsam oynatabilirim. Tabii başka RP ye gitme planları yoksa.. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Bakalım Rhonin. Bir ozan olarak başlaman avantajlı. Bunun dışında her eğitimin diğerinden farklı olması şu ana kadar akademinin en büyük gücü oldu. Bunu uygulamadığım öğrenciler sadece buzdağlarınınleydisi ile Elessar... Eğitimi birlikte alırken nasıl iki kişinin eğitimini farklı şekillerde verebilirim onu da düşünmem lazım. şu ara ikilinin eğitimi birbirlerine çok benziyor. Tabii farklı bakış açıları ile görüyorlar aynı eğitimi.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Eğer bir rehberlik olacaksa ilk adım burada olmalı Rhonin... Ozan akademisinde yazdıklarımı özetlersem. İçinden geleni yazmak güzeldir. Ve bu bile amatör bi ozan için yeterli olabilir. Ama o anda içinde olan çok farklı duyguları da şiire dökebilmeye çalışmak insanı ilerletir. Üstelik bunu birkaç defa denedin mi artık önünde yeni bir ufuk açılır. Ve aslında içine attığın pek çok duygu da şiirle ifade edilebilir hale gelir.
Genelde en çok kolay anlatılabilecek duygunun anlatılmasını istiyordum ilk şiirde ama sen de değişiklik yazdım. şiir yazmanın sana neler hissettirdiğini düşün ve bunu bana şiirle ifade et Rhonin.. Eğer bu siteye yazdıkların dışında şiirin yoksa daha sadece birkaç defa şiir yazdın. Ama eminim sana verdiği tadı birkaç şiirde bile hissetmişsindir. Site ozanları bilir bir defa başladın mı bırakmak zordur.
Bu duyguyu ifade et bakalım Rhonin.. Güzel şiir yazıyorsun. Bir defa şiir yazmak bana ne hissediyor diye düşünüp aklında fikirler oluştu mu o fikirlerin akışına kendini bıraktın mı güzel bir şiir yaratacağına eminim.
Genelde en çok kolay anlatılabilecek duygunun anlatılmasını istiyordum ilk şiirde ama sen de değişiklik yazdım. şiir yazmanın sana neler hissettirdiğini düşün ve bunu bana şiirle ifade et Rhonin.. Eğer bu siteye yazdıkların dışında şiirin yoksa daha sadece birkaç defa şiir yazdın. Ama eminim sana verdiği tadı birkaç şiirde bile hissetmişsindir. Site ozanları bilir bir defa başladın mı bırakmak zordur.
Bu duyguyu ifade et bakalım Rhonin.. Güzel şiir yazıyorsun. Bir defa şiir yazmak bana ne hissediyor diye düşünüp aklında fikirler oluştu mu o fikirlerin akışına kendini bıraktın mı güzel bir şiir yaratacağına eminim.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Zor bir öğrencisin Rhonin.. Epey zorsun. Yine de eğitimin ilk bölümünde yapman gerekeni fazlası ile yaptığını itiraf edeyim. İyi bir ozansın. Daha iyi çok daha iyi olman da mümkün..
Ama deyip gerisini Akademiye bırakayım. : )
Ama deyip gerisini Akademiye bırakayım. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
şu anda Elessar ve Rhonin i bekliyorum. Buzdağların Leydisi seni beklettiğim için üzgünüm. Ama bu haftasonu cumartesi öğlene kadar bekleyip sonra Buzdağlarının leydisinin RPsini yazmayı düşünüyorum.
Elessar sana bi ipucu.. Karşıdakini etkileyecek cümleleri bulmaya çalış düşün sen onun yerinde olsan seni ne etkilerdi. Sonra da bunları şiirselleştir.
Her şiirinin klasik bir girişi var. Bu güzel bunu koruya da bilirsin. Ama bu senin bir şiir tarzını sınırlamasın. Bu girişi farklı tarzlara adapte etmeye çalış bunu yapabilirsen hem seni özel bir ozan yapan hem de sınırlamayan bir uslup kazanmış olursun...
Gerçi burada yazdıklarımın sadece tavsiye olduğunu unutma. Ben sadece rehberlik ediyorum. Hangi yolun senin için daha doğru senden daha iyi bilemem.
Elessar sana bi ipucu.. Karşıdakini etkileyecek cümleleri bulmaya çalış düşün sen onun yerinde olsan seni ne etkilerdi. Sonra da bunları şiirselleştir.
Her şiirinin klasik bir girişi var. Bu güzel bunu koruya da bilirsin. Ama bu senin bir şiir tarzını sınırlamasın. Bu girişi farklı tarzlara adapte etmeye çalış bunu yapabilirsen hem seni özel bir ozan yapan hem de sınırlamayan bir uslup kazanmış olursun...
Gerçi burada yazdıklarımın sadece tavsiye olduğunu unutma. Ben sadece rehberlik ediyorum. Hangi yolun senin için daha doğru senden daha iyi bilemem.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
DOğrusunu söyleyeyim. Elessarın olmaması beni de epey zorladı. Eğitimin bu aşaması için ne düşündüğünü merak ediyorum buzdağlarının leydisi.. Genel eğitim konusundaki yorumunu da duymak isterim. BU aşamaya gelmiş ikinci kişisin burada kalacağını da sanmıyorum.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles
Kolay gelsin Elessar... Bu arada bir RP açma ihtimalim olduğu için son mesajı aramadım. Yarın belli olduğunda atacağım. Ama Buzdağlarının leydisini şimdiden kutlarım. Akademinin ikinci mezununu selamlıyorum. Edmond dan ettiğim gibi buzdağlarınınleydisinden de akademi eğitimi hakkında eleştiri ve tavsiyelerini bekliyorum.
Benim veya başkalarının açtıkları Rplerde iki seviye atladıktan sonra ikinci eğitime de beklerim. İkinci eğitim daha bir değişik olacak.. : )
Benim veya başkalarının açtıkları Rplerde iki seviye atladıktan sonra ikinci eğitime de beklerim. İkinci eğitim daha bir değişik olacak.. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
ElessarTelemnar
- Kullanıcı

- Posts: 407
- Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
- Location: Ankara/Bruxelles