Ozan Akedemisi [Hakkında]

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Buzdağlarının leydisinin resmen mezuniyetini kutlarım. Akademinin Edmonddan sonra ikinci mezunu. Eğitimi genel olarak akademinin durumunu değerlendirirsen çok çok hatta çok çok hatta epey bi çok memnun olurum. Akademi eğitmini olabildiğince geliştirmeye çalışıyorum. Ã?ağı yakalamak lazım değil mi? : )

Belli konular aynı olduğu için Edmond a attıklarımı kopyalayıp tekrarlıyorum.

Akademinin ilk mezununu kutluyorum. İlk ozanımız 8. seviye ozan karakteri oynatma hakkını kazandı.

şimdi doğal yollarla iki seviye kazandıktan sonra akademiye gelip eğitimin ikinci aşamasını da görebilir.

Bir not daha aslında okuyorsa bu Edmond için de geçerli. Ozan akademisi bir rüya akademisi idi. Dolayısı ile mesela Edmond'un karakteri ozan akademisi ile ilgili gördüğü rüyayı hatırlıyor olması gerekir. Bunu RPye yansıtmanızı da bekliyorum. Eee çok da etkileyici olmayan bir Rüya değildi.

Edmond un gücü şarkılarını sağır olanlara da duyurabilmesiydi. Fiziki olarak duymasa da o şarkı söylediğinde her canlı onu duyuyor... Bunun için her hangi zar atması veya benzeri şey yapmasına gerek yok doğal bir güç.

Buzdağlarınınleydisinin gücü daha büyük ama yapması biraz kısıtlı... Buzla veya ateşle konuşabiliyor. Tabii bunu şarkıları ile yapabiliyor. Bu biraz taşla konuşma büyüsü gibi ama günlük sınır veya şans zarı yok. Ã?yle ise sınır ne? Sınırı şarkılarına harcadığı emek belirliyor. Ne kadar daha iyi anlaşmak istiyorsa şarkısı o kadar güzel olmalı.

Ne kadar yansıtabildim bilmiyorum ama ilk aşama gerçekleri ifade edebilme üzerine idi. Bir bakıma düşüncelerin dünyasına girildi. Kontrol edilen düşünceler belli duygular da uyandırıyor. Ama duygular kontrol edilemiyor. Acaba bu yapılabilir mi? İkinci aşamada göreceğiz. : )

Son paragrafı da rp ile ilgili atmak istedim. Diyar içi RP için şubat sonunu beklememiz gerekiyormuş... Kıyamet biraz işleri karıştırdı. Ama sayınız dördü bulduğunda belki eski bir diyardışı RPyi canlandırırım sizin için. Resmi olarak deneyim kazandırmasa da yine de hoş olabilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Rhonin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 478
Joined: Mon Dec 27, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Rhonin »

Firble özürdilerim rpleri pek atamadım.Sınavlarım ve antreman yoğunluğum vardı.Bir kaç tane kaldı en yakın zamanda yazacağım.Aksattıysam kusuruma bakma.

Saygılarımla :)
 Beni mutlu et tatlı kız..<br> Bana sarıl bu gece.<br> Öp beni yağmurun altında.<br> Sev beni sonsuza dek..<br>
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

Ã?ncelikle emeklerine teşekkür ederim seni sürekli hadi cevabımı yaz ben koşmak istiyorum diye sıkıştırdığım günlerim içinde beni affet, firble.EE kepler havaya sahnesi için kep gerekiyodu bunu akademide yapamadım ama şimdi yapıyorum işte yupppi.....(kepim en yüksekte)
evet sululğu kesim bari , az ciddi konulara girelim. Eğitimler aslında güzeldi karakterlerin öykülerine göre onları zorluyor ve anlatım zorluklarınmızı aşmamız konusunda bizi zorluyor bu sebepple takdir ediyorum kesinlikle , eğitim sisitemiznizi.
Ama küçük bir önerim olsun , kendi hikayelerimize yönlendirmeden yaşayıp aktarmamız gereken farklı hikayelerin farklı insanlarını tartmak , değerlendirmek veyada yaşatmak için biraz daha zorlu ortamlar olsun, bence benim gibi zorlanmayı seven az gelir ama yinede aklında olsun.
Efet diyar sıra sana geldi, seni yaşamak ve kendimi sende yaşatmak için yola çıkıyorum.
Ama şu rpyi açamayışımıza baya üzüldüm aslında şuan açılan bir sürü rp var onlardada rol aldım bu sebeple biliyorum, açıldını neden bisimkine isin vermedilerki :cry: ...neyse vardır heralde bir bildikleri....napalım hep zor yol bana denk gelir zaten her dünyada..
Kalbinin esiri bir bilge
gözlerinin esiri bir kalp
iradenin esiri bir beden
arzularını hapsetmiş iki göz,
ve sevgiden bir haber sözler prensi sana selam...

http://tr2.monstersgame.net/?ac=vid&vid=34051957

http://www.knightf
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Aslında bunu bir parça yaptım sanırım... Elessar ile senden birbirinizin hikayelerini anlatmanızı istemiştim. Ama bundan daha fazla zorladığımda eğitimi bırakan o kadar çok kişi oldu ki ( ya da bana fazla geldi) eğitmi biraz basitleştirdim. şu ana kadar dört kişi akademiye gelmesine rağmen eğitimi bıraktı. Bilmiyorum bana sayı fazla geliyor.

O nedenle özellikle ilk mezunumuzu Edmondu çok taktir ediyorum. Akademiden mezun olunabileceğini ilk o gösterdi. Talep arttıkça eğitimi daha da zorlaştırabilirim. Sanırım senin ozanın önünde bir olayı gösterip bunun ona hissettirdiklerini anlatmasını istemek ki bunu yapabilirim sonraki eğitimlerde.. Ama zaten diyarlarda ozan karakterler oynatmaya cesaret edenler için daha zor eğtimler de var. : ) )

Diyarda ozanlık yapıp iki seviye atladığında bekliyorum buzdağlarınınleydisi. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

ok biraz yogunum ama ilk fırsatta hafta sonu felan dönücem insdallh siteye zaman ayıramıyorum şu sıra pardon. Ama anlamışsın hiç bağlantısı olmayan olaykların içinde verilecek savaş daha zor olucaktır be diğer öğrencinin vücudundayken çok uzak bir hikayede değildim aslında yada diğer öğrenci ama ilginçti hoş bir eğitimdi ve en sevdiklerimden biriydi kesinlikle. ama sende haklısın yoksa hiç ozan olamayacak diyarda dimi :D
Kalbinin esiri bir bilge
gözlerinin esiri bir kalp
iradenin esiri bir beden
arzularını hapsetmiş iki göz,
ve sevgiden bir haber sözler prensi sana selam...

http://tr2.monstersgame.net/?ac=vid&vid=34051957

http://www.knightf
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Eh bilmiyorum diğer öğrenciler bunu nasıl karşılar? : ) Bu arada dediğim gibi diyar içi RP de ozanlık yapıp deneyi kazandığında beklerim.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Arkadaşlar diyar içi RPler biraz daha rahatlayıncaya kadar eğer istenirse eski bir diyar dışı RP yi tekrar açabilirim. Pan ın Flüdü isimli bir oyun Senaryoyu bulamasam bile aklımdakiler oyunu epey bi götürmeye yeter.

Bilmiyorum böyle bir talep olur mu? İsterseniz diyar Dışı RPler bölümünde oyunun senaryosuna biraz göz gezdirin. Aslında belki gereğinden uzun bir senaryosu var. Tabii siz daha senaryoyu bilmiyorsunuz. Ama arka plandaki sistemi okuyabilirsiniz.

Eh bi de tamamen benim yarattığım bir sistemdir deyip biraz övüneyip... İyi bir şey de yapıp oyunun ilk bölümündeki mekanları da tasvir etmişim. O mekanları yeniden yaratmam zor olmayacak.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

ben gösden geçirdim ve katılabilirim hosuma gittii anadolu ve yunan uygarlıkları tanrılar, filan işin içine girince gerçekten çok basarılı bir çalışma olmuş bence....efet efet baslayalımmm...yoksa ben Lord Necrosun oyununa giremicem halen fırsat buldukca okumaya urasıyorum ama zor oluyo bitiremedim halen ve kafam karıstı olaylar çok karısık ve iç içe..sanırım ben okumayı bitirdimde oyun bitecek.....:( :???:
Kalbinin esiri bir bilge
gözlerinin esiri bir kalp
iradenin esiri bir beden
arzularını hapsetmiş iki göz,
ve sevgiden bir haber sözler prensi sana selam...

http://tr2.monstersgame.net/?ac=vid&vid=34051957

http://www.knightf
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Oyunu açmayı çok ciddi olarak gündemime aldım. Ama şunun şurasında bir buçuk ay kalmışken ve derslerim bu kadar kritikken sanırım derslerin bitmesini beklemek daha doğru olacak. Tatilde de unuttuğum ayrıntıları yazıya dökerim. İlk bölümlerindeki ayrıntıları gayet net hatırlıyorum. Ama sorunlardan biri acaba başka oynamak isteyen olur mu? Tek oyuncu için de oyunu açabilirim gerekirse ama merak ettim. : )

Horcel kardeş senin de eğitimini planladım sanırım. Fena olmayacak gibi biraz zorlayacak belki... Ama senin ve karakterinin açısından güzel bir eğitim olacak sanırım. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Panın flüdü RPsini yeniden açtım bakalım diyar ötesindekatılım olacak mı? İki üç kişinin katılması durumunda bile oyunu açarım sanırım. Sayı artarsa ne olur? Tabii sayı artar mı? Sanırım artan oyuncu sayısını da kaldırabilirim. Senaryo kabataslak belli. Ayrıntıları da yeniden çıkarmam zor olmaz. Ozanlıkla ilgilenenleri bekliyorum.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
User avatar
buzdaglarininleydisi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 204
Joined: Thu Sep 21, 2006 10:00 am
Location: Eskişehir

Post by buzdaglarininleydisi »

Ben varım Firble kesinlikle ama karakter için yeni bir karakter kağıdı grekmi yoksa buzdağlarının leydisinimi oyuna sokiyim..ne dersin...?
Kalbinin esiri bir bilge
gözlerinin esiri bir kalp
iradenin esiri bir beden
arzularını hapsetmiş iki göz,
ve sevgiden bir haber sözler prensi sana selam...

http://tr2.monstersgame.net/?ac=vid&vid=34051957

http://www.knightf
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

şimdi bir karakter kağıdı gerekli. Bir de buzdağlarınınleydisini Anadolunun bir karakteri yapman gerekecek. Bahsettiğin dağ neden Ağrı Dağı olmasın? Birden aklıma geldi. Bir karakter kağıdı ve öz geçmiş son derece işime yarardı. Ama en azından elimden şu klasik statlar olmalı ki karakterin benim ve oyuncu olmayan karakterlerin gözünde canlansın. Statlar bildiğim kadarıyla Point Buy sistemi ile hazırlanıyor. Sistemi ben de çok iyi bilmiyorum Bana Efla yardım etmişti. Ben de ama size yardım etmeyi denerim. : )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Horcel rahat şekilde geçmiş gibisin bu aşamayı kutlarım. Elessar abi sen de istersen bu karakterini kullanabilirsin. İlgili rüyayı görmüş olabileceğin tonla yer var. Ama katılmadan bilgilendirme bölümünü olabildiğince okumaya çalış. Sen de üçüncü aşamayı geçtin bu arada seni de kutlarım.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Elessar seni tekrar tekrar kutluyorum kardeş... Bu işi profesyonel bir şair gibi ciddiye alman da beni çok onurladırdı.

Mezuniyetin tüm ozan camiası için hayırlı olsun. ( burası biraz seçim konuşmasına benzedi.)

Neyse işte bu kadar bırakan insanın içinde bir kişinin daha azmedip akademiyi bitirmesi beni hakkaten çok sevindirdi. Bir daha tebrik ederim.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
ElessarTelemnar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 407
Joined: Sun Oct 29, 2006 10:00 am
Location: Ankara/Bruxelles

Post by ElessarTelemnar »

eywallah usta destegin ve anlayisin olmasaydi biraz zor olurdu acikcasi
Post Reply