yeni yıl
Diyorumya Senin için Büyücüdür Ne Yapsa Yeridir
Ben Son Noktayı Koydum Derken Gene Attı Dispeli :king:
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ben de herkesin yeni yılını kutluyorum!! Nice senelere beraber aynı site altında inşallah! Günün anlam ve önemine bir de resmimi sıkıştırayım 

İnanmayanlara Not : Baştan aşağı komple bu resmi ben yaptım, taslakları maslakları bendedir, inanmayanlara gösterilir. Ukalalık yapmak istemem de kimse inanmadı bunu benim yaptığıma, en yakın arkadaslarımdan biri cidden inanmıyor bana. O kadar güzel mi oldu?

İnanmayanlara Not : Baştan aşağı komple bu resmi ben yaptım, taslakları maslakları bendedir, inanmayanlara gösterilir. Ukalalık yapmak istemem de kimse inanmadı bunu benim yaptığıma, en yakın arkadaslarımdan biri cidden inanmıyor bana. O kadar güzel mi oldu?
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Yeni yılınız kutlu olsun. Bide iğrenç esprilerden yapayım size;
Yeni yıl size kurban olsun. (
)
İğrenç espride nasıl yeni yıl hediyesi oluyorsa. Bu sitemi bozdu bizi acaba
Yeni yıl size kurban olsun. (
İğrenç espride nasıl yeni yıl hediyesi oluyorsa. Bu sitemi bozdu bizi acaba
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka