en müthiş rouge (tüm prestige classları dahil)

Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
entreri2
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 156
Joined: Fri Apr 21, 2006 10:00 am

Post by entreri2 »

kesinlikle artemis entreri..tamm Jarlaxle'de iyi ama Assasin işi gereği ciddi olmalı..Ayrıca Morik artemis düellosu yaparsak kristilin hizmetkârında ikisinin karşılaştığı bir bölüm :)

Artemis Morik'in odasına gizlice girer morik farkedemez...1-0

İkili arasında kck bir düello olur Artemis üstünlüğünü neredeyse hançerinin güzelliğiyle ortaya koymuştur..2-0


Morik'in odasındaki tuzakları resmenn!!Morik'in gözününönünde saniyede açar(Morik'in bile oldukça uzun zamanını alır)ve bir tuzağı kendisi için tamir eder :shock:

Morik'in odasında büyüleri bozan bir küre vardır onu alır morik kürenin gittiğini artemis entreri gittikten sonra anlar 8)


eee varmı daha rakip :evil:
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

cyric var onu koymadım galiba listeye, artemis kadar ciddi ama arkadaş canlısı ayrıca herif sonunda Bhaal'ı yenerek tanrı oldu dahasımı var. Ayrıca Bhaal'da katillerin ve ketliamın tanrısıydı. Onuda listeye eklemeliydim heralde ama yaptım bi hıyarlık.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
ErmaC
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 33
Joined: Fri Aug 25, 2006 10:00 am

Post by ErmaC »

ben jarlaxle derim.Adam nasıl bir şey ya öyle... adam sürprizlerle dolu artemis de iyi ama o biraz hayvani jarlaxle ise tam bir rouge class'ına giriyor bence :-P
WHERE DO YOU RUN WHEN THE EARTH BECOMES YOUR ENEMY..<br><br><br><br>http://s7.bitefight.net/c.php?uid=79556
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

bu arada darkflarer bütün yorumlarının içinde ya baldur's gate geçiyo ya bhaal ya abdel. Biraz daha geniş düşünmeni tavsiye ederim. Ne bilim sadece forgotten realms değilde bir orta dünyadan esinlenme falan yap. Bu arada bana göre Tasslehoff Burrfoot, çünkü işinin eri, doğuştan hırsız, doğuştan rogue. Hırsızlığıyla tanınan bir ırkın en iyisi olmak Roguekare gibi bişi yapıyo bana göre onu...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

bu arada pardon forgotten realms için demişsin ama lafım yine de geçerli nasihat anlamında. Bu arada madem forgotten realms, o zaman Artemis ve Jarlaxle ikilisinin ilk iki sırayı paylaşacağını düşünüyorum. Ama bana göre Jarlaxle çünkü Artemis hakkında yeteri kadar bilgiye sahip değilim...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

bu arada darkflarer bütün yorumlarının içinde ya baldur's gate geçiyo ya bhaal ya abdel. Biraz daha geniş düşünmeni tavsiye ederim. Ne bilim sadece forgotten realms değilde bir orta dünyadan esinlenme falan yap.
benim oyunum forgotten realms'dır arkadaş üzerine tanımam. Bu arada Abdel'i de çok seviyorum çünkü hala Baldur's Gate ve Icewind Dale serisini tekrar tekrar oynuyorum. Başladıktan 3 gün sonra bitiyo ama olsun.
bu arada pardon forgotten realms için demişsin ama lafım yine de geçerli nasihat anlamında. Bu arada madem forgotten realms, o zaman Artemis ve Jarlaxle ikilisinin ilk iki sırayı paylaşacağını düşünüyorum. Ama bana göre Jarlaxle çünkü Artemis hakkında yeteri kadar bilgiye sahip değilim...
Jarlaxle çok dinç ve hayat dolu biri, adam yine makarasını geçiyor, sanki herşey oyun onun için, çünkü bir kere ölmüş biri o, sonra yeniden canlandırılmış, ama Artemis çok katı, acımasız bi herif. Ã?küzün teki hiç saygılı değil, ayrıca sürekli birilerini kesmek istiyor tipik hırslı insan
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Bence en iyi rogue Belgariad dünyasındaki Kheldardır,okuyan arkadaşlar bilirler. :wink:
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

bu arada Bodhi'De bence çok iyi bir rouge'dir, zaten vampir olmuş kadın.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
entreri2
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 156
Joined: Fri Apr 21, 2006 10:00 am

Post by entreri2 »

darkflarer wrote:
bu arada darkflarer bütün yorumlarının içinde ya baldur's gate geçiyo ya bhaal ya abdel. Biraz daha geniş düşünmeni tavsiye ederim. Ne bilim sadece forgotten realms değilde bir orta dünyadan esinlenme falan yap.
benim oyunum forgotten realms'dır arkadaş üzerine tanımam. Bu arada Abdel'i de çok seviyorum çünkü hala Baldur's Gate ve Icewind Dale serisini tekrar tekrar oynuyorum. Başladıktan 3 gün sonra bitiyo ama olsun.
bu arada pardon forgotten realms için demişsin ama lafım yine de geçerli nasihat anlamında. Bu arada madem forgotten realms, o zaman Artemis ve Jarlaxle ikilisinin ilk iki sırayı paylaşacağını düşünüyorum. Ama bana göre Jarlaxle çünkü Artemis hakkında yeteri kadar bilgiye sahip değilim...
Jarlaxle çok dinç ve hayat dolu biri, adam yine makarasını geçiyor, sanki herşey oyun onun için, çünkü bir kere ölmüş biri o, sonra yeniden canlandırılmış, ama Artemis çok katı, acımasız bi herif. Ã?küzün teki hiç saygılı değil, ayrıca sürekli birilerini kesmek istiyor tipik hırslı insan
Artemis kimseyi öldürmek istemiyor zorunlu kaldıkça öldürüyo..Dikkat ederseniz artık öyle pis işlerede bulaşmıyacak..Artemis hırslıda değil yetişdiği koşullara göre davranıo...


Artemis Entreri ''Benim öldürdüğüm kaç kişi acaba yaşadığı akıbetten daha iyisini hak ediyor'' 8)
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Artemis kimseyi öldürmek istemiyor zorunlu kaldıkça öldürüyo..Dikkat ederseniz artık öyle pis işlerede bulaşmıyacak..Artemis hırslıda değil yetişdiği koşullara göre davranıo...


Artemis Entreri ''Benim öldürdüğüm kaç kişi acaba yaşadığı akıbetten daha iyisini hak ediyor''
öyleyse bile pek göstermiyor, geleni geçeni kesiyor bunu da Drizzt'e karşı verdiği en güçlü olma savaşıyla anlayabiliriz, en güçlü olma yolunda karşısına kim çıkarsa öldürüyor, ha yanlış mı doğru mu o ayrı bence bir assassin olduğu için kesinlikle bunu yapmalı kendi karakterimde bundan az değil hani o yüzden pek laf edemem zaten :D :D
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Lupus Nigra
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 236
Joined: Sat Dec 24, 2005 10:00 am
Location: Four Corner Square No:4 Old City/Silvermoon-SILVER MARCHES

Post by Lupus Nigra »

jarlaxle wizards forumlarında lvl 18 fighter diye geçiyor haberiniz ola :)
Bir kişinin ölümü bir trajedi, bir milyon insanın ölümü ise bir istatistiktir.
Joseph Stalin
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

2nd editionda swashbuckler ama 3rd editionda dediğin doğru.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
entreri2
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 156
Joined: Fri Apr 21, 2006 10:00 am

Post by entreri2 »

darkflarer wrote:
Artemis kimseyi öldürmek istemiyor zorunlu kaldıkça öldürüyo..Dikkat ederseniz artık öyle pis işlerede bulaşmıyacak..Artemis hırslıda değil yetişdiği koşullara göre davranıo...


Artemis Entreri ''Benim öldürdüğüm kaç kişi acaba yaşadığı akıbetten daha iyisini hak ediyor''
öyleyse bile pek göstermiyor, geleni geçeni kesiyor bunu da Drizzt'e karşı verdiği en güçlü olma savaşıyla anlayabiliriz, en güçlü olma yolunda karşısına kim çıkarsa öldürüyor, ha yanlış mı doğru mu o ayrı bence bir assassin olduğu için kesinlikle bunu yapmalı kendi karakterimde bundan az değil hani o yüzden pek laf edemem zaten :D :D
Artemis Drizzt'i eşit şartlarda yenmek istiyor ve onun yüzünden önüne gelen herkesi biçmiyor :wink: Drizzt'i yenmek için kimi biçti??bunuda sana sorarım ewt en iyi olma savaşı var bu konuda doğru söyliüyorsun ama onun en iyi olma savaşı daha farklı bir şey..Drizzt'den bir yandan daha yetenekli biri olduğunu düşünüyor bir yandanda onu yoq etmek isito bunun nedenide onu kıskanıyor..Drizzt'in dostları var yoladaşları var Artemis ise bunların zayıflık olduğunu düşünüyor ve drizzt'e bunu kanıtlamaya çalışıyor 8)

Bu arada Artemis sadece sıçan adamları öldürmekten hoşlanıo oda onlardan nefret ettiği için eğer yeteri kadar kanıtın varsa koy buraya başka kimi öldürmekten haz aldığını görelim..


''Benim öldürdüğüm kaç kişi yaşadığı akıbetten daha iyisini hakediyordu''
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

entreri2 wrote:
darkflarer wrote:
Artemis kimseyi öldürmek istemiyor zorunlu kaldıkça öldürüyo..Dikkat ederseniz artık öyle pis işlerede bulaşmıyacak..Artemis hırslıda değil yetişdiği koşullara göre davranıo...


Artemis Entreri ''Benim öldürdüğüm kaç kişi acaba yaşadığı akıbetten daha iyisini hak ediyor''
öyleyse bile pek göstermiyor, geleni geçeni kesiyor bunu da Drizzt'e karşı verdiği en güçlü olma savaşıyla anlayabiliriz, en güçlü olma yolunda karşısına kim çıkarsa öldürüyor, ha yanlış mı doğru mu o ayrı bence bir assassin olduğu için kesinlikle bunu yapmalı kendi karakterimde bundan az değil hani o yüzden pek laf edemem zaten :D :D
Artemis Drizzt'i eşit şartlarda yenmek istiyor ve onun yüzünden önüne gelen herkesi biçmiyor :wink: Drizzt'i yenmek için kimi biçti??bunuda sana sorarım ewt en iyi olma savaşı var bu konuda doğru söyliüyorsun ama onun en iyi olma savaşı daha farklı bir şey..Drizzt'den bir yandan daha yetenekli biri olduğunu düşünüyor bir yandanda onu yoq etmek isito bunun nedenide onu kıskanıyor..Drizzt'in dostları var yoladaşları var Artemis ise bunların zayıflık olduğunu düşünüyor ve drizzt'e bunu kanıtlamaya çalışıyor 8)

Bu arada Artemis sadece sıçan adamları öldürmekten hoşlanıo oda onlardan nefret ettiği için eğer yeteri kadar kanıtın varsa koy buraya başka kimi öldürmekten haz aldığını görelim..


''Benim öldürdüğüm kaç kişi yaşadığı akıbetten daha iyisini hakediyordu''
ben Artemis Entreri ile ilgili kitaplar okudum ama nickindende anlaşıldığı gibi sen Artemis Entreri konusunda benden daha bilgilisin çünkü ben okuduğum kitaplardan Entreri'yi biliyorum özel bir ilgi alanım yok onunla ilgili.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
entreri2
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 156
Joined: Fri Apr 21, 2006 10:00 am

Post by entreri2 »

ksura bakma dostum amacım polemik yapmak değildi :) Sadece artemis'in iğrenç bir seri katil gibi gözükmesini istemiyorum.. :clap:
Post Reply