Gölgelerdeki yaşamı bilenler için...
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Tue Dec 09, 2003 11:42 pm
zaten artık pek uramıyo. ben bi kez bile raslamadım.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Dec 10, 2003 5:36 am
Raistlin wrote: Arkadaşlar bu konunun daha fazla üzerine gidilmemesini rica ediyorum...
Corax konuy kapatınd edı kapatalım.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Wed Dec 10, 2003 10:58 pm
güç sözü: kapannnnn der yeminer ve konu kapanır
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Dec 10, 2003 11:18 pm
Yeminer bu aralar boğaz koprusunden kımse atlamıyor sen atlasana.
Söz bak ben ittirim senı assagıya.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Fri Dec 12, 2003 8:39 pm
abi sakın sen aylardır talamaya çalışıp ta beceremediğinden olmasın. millet artık ordan atlanılmıyo zannediyo. öldür kendini de milletin yolunu aç bea
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Sat Dec 13, 2003 1:27 am
Abi sen atla soz bende arkandan geliyorum.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Mon Dec 15, 2003 9:43 pm
hade len. ben zaten ölmüşüm be sen atla da öll..
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492 Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:
Post
by MaNiak » Sun Jun 27, 2004 8:48 pm
dostlarım lonca ben döndüm bunu heres darketmishtir sanırım ve döndüğümde ne gördüm birileri loncamı fena dağıtmısh. bu hiç hoshuma gitmedi!! corax seninle bu konuyu uzun uzun konuştuk loncanın mermerleri masalar sandalyeler kırma artık dökme eshyaları ortlıga yoksa bende gelip savash karargahınızı dagıtıcam göreceksınız. görüyorumki loncada bir füzensizlik almısh yürümüsh artık her istiyenle her türlü konuimalara girer olmush hırsızlar. isterseniz sırlarınızı da anlatın dostlarım? ama artık bir düzen gelmeli buraya!!!
The_Exile
Kullanıcı
Posts: 393 Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am
Post
by The_Exile » Sat Jul 03, 2004 9:05 am
Valla konudan rahatsızlık duyduysanız ben bu konuyu yanlışlıkla açmıştım zamanında.Cevap yazmak yerine yeni başlığa tıklamışım.Acemilik işte.
İstersen silebilirsin.Her gördüğümde utanıyorum zaten başlığı.
feryat
Kullanıcı
Posts: 366 Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket
Post
by feryat » Sat Jul 03, 2004 5:57 pm
Hiç düşündünüz mü yalnız kalınmasaydı bu fani dünyada kim şarkı söylerdi.
Peki güç olmasaydı kim yalnız kalırdı...