warcraft masaüstü
warcraft masaüstü
Warcraft masaüstü oynatacak eleman varmı İstanbul için oynayalım şu oyunu merak içinde kaldım. 
Re: warcraft masaüstü
Zamanı var kardeşim bizim oyunlar bitsin hele bir daha bismillah. Onuda oynatırız meraklanmadfunk wrote:Warcraft masaüstü oynatacak eleman varmı İstanbul için oynayalım şu oyunu merak içinde kaldım.
Bende var zaten rule book u warcraft 'ın bastırırız onuda.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
