Gerekli/gittigidiyor/ gider tabi?!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Gerekli/gittigidiyor/ gider tabi?!

Post by Dragonfire »

Kayıp gereklişeylerin ortaya çıkışının ardından tüm ürünlerini gittigidiyorda satışa sunmuştur. Çizgi romanlar figürler magic trade kartları falan filan.
Eski ürünlerin fiyatlarını düşürmüşler güzel olmuş. Takip ediniz efem burdanda duyurayım dedim.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

En son açtıkları yeride mi kapatıyorlar ? :-o Zaten adamlar her gidişimde dert yanıyorlardı. Ben çizgi romanların hepsine talibim :) , bu satışlar nasıl olacak veya nerede olacak peki ?
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

Eskiden bir tek gerekli şeylerde vardı Frp materyalleri bulmak için şimdi internetten sipariş işleride başladı herşeyi internetten edinmek mümkün olduğundan haliyle işlerini baltalıyor galiba buna çare olarak gitti gidiyor ile anlaştılar gibi geldi bana .Arkabahçede saolsun kitapları geç çıkarmaya başladı ilgi alaka kesildi gerekli şeylere tabi bu benim şahsi düşümcem kimse katılmak zorunda değil.
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

üff adamlara onca kazandırdığım para nereye gidiyor ya, benim gibi binlercesi var nasıl batıyolar anlamıyorum ki?
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

O kayıp Gerekli şeyler dukkanını buldugumda biraz hayal kırıklılıgına ugradım acıkcası. Ben daha cok star wars ve anime figurleriyle ilgileniyorum ve bulamadım bu dukkanda. Bir de Kadıkoyde bir dukkanı varmıs galiba, ama onu bulmak nasip olmadı, elbet bir gun onu da bulurum. :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

kadıköyden haberim yok, nişantaşındaki 3.yerleri(en son taşındıkları yer yani) küçücük. İlk dükkanlarının yerini hiç biri tutmadı. Birde www.gittigidiyor.com da satışa başladılar birazcık arayın bulursunuz dükkan adı gerekliseyler.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Post Reply