Anime Figür. Tanıtım/Takas topici

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Anime Figür. Tanıtım/Takas topici

Post by Dragonfire »

Evet saygı değer dostlar, elinizde varsa anime/action/movie yada başka birşeye ait figürlerinizi burada sergileyin bakalım. Belki bir başkasında da çok sitediğiniz ama birtürlü bulamadığınız bir figür vardır ve takas etme yoluna gidersiniz. Baştan söyleyeyim satış olayına karşıyım. Sadece kolleksiyoncu seviyesinde takas olması taraftarıyım.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Daha once gormemişim bu baslıgı, kac aydır varmıs bu baslık :)
Ben her tur anime ve star wars figuruyle ilgilenirim :D
Bu arada neden satıs olayına karsısın Dragonfire?
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Ã?ünkü satış olayında bir kazıkçılık söz konusudur herzaman için :D
Sitelerde görüyoruz 20ytl ye dükkanlarda satılan figürleri 40-50 ye sattıklarını. Bunun gibi haksız kazançlara kesinlikle karşıyım.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Evet, orasında haklısın.. Ancak durust insanları da yok sayamayız, gerçekten sağlam insanlarla tanıştım (ozellikle star wars konusunda) bir de uygun fiyatlara anime figurleri satan bulabilsem...
Ben seçiciyim, bir figuru cok begenirsem alırım, o yuzden elimde cok figur yoktur, bu nedenle takas yapabilecek figur de yok :D

Sende neler var Dragonfire? Sergileyelim demişin, görelim senin koleksiyonu :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Evet, orasında haklısın.. Ancak durust insanları da yok sayamayız, gerçekten sağlam insanlarla tanıştım (ozellikle star wars konusunda) bir de uygun fiyatlara anime figurleri satan bulabilsem...
Ben seçiciyim, bir figuru cok begenirsem alırım, o yuzden elimde cok figur yoktur, bu nedenle takas yapabilecek figur de yok :D

Sende neler var Dragonfire? Sergileyelim demişin, görelim senin koleksiyonu :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Hehe bende biraz figür var ama takas edeceğimi bende sanmıyorum ancak alırım elinde güzel figür olan varsa. Bende figürlerimi tek tek seçerek ve beğenerek aldım.
Birde starwars konusunda ben hep insanların kazıkçı olduklarını düşünürüm çünkü bu bahsettiğim 20ye 40 satış olayı hep starwars unleashed figürlerde mevcut. Adam gidiyor ordan burdan 20ye alıyor sonra internetten 40-50-60 kaça satabilirse satıyor.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Ehehe :) unleashedler genelde çok pahalı oluyor, ben de o yuzden hiç almadım :D Bir tane dükkandan almıştım, dediğin dogru cunku. Genelde küçük, boyları 10-15cm arasında değişen figurleri tercih ediyorum.
Bu arada dikkat ettiysen böyle figur migur baslıklarında karsılıklı ikimiz konusuyoruz :D hiç mi figur ve benzeri şeyler biriktiren arkadas yok aramızda?

Bir de üstte mesajım tekrar etmiş (nasıl olmuşsa :) ) bir moderator arkadasımız ikisinden birini silebilir isterse.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Evet sadece ikimiz ilgileniyor sadece. Unleashedler 20-25ytl arası değişiyor dükkanlarda 2tane eksiğim kaldı o seriden almak istediğim, Anakin'le General Grevios. Ebayden ucuz kargo ile yollayan birini bulursanız daha bile ucuza geliyor ama o kargonun elinize ulaşması 15 günü buluyor.
Star wars larda sagalar hoşuma gidiyor ama iyilerini bulmak pek mümkün değil.
Anime fügür sadece 1-2 yerde gördüm ben o da Akira idi. Bir kaçtane anahtarlık ayarında Naruto figürüm var ama tabi o kadar kaliteli değiller ama fiyatlarına göre oldukça ucuzlar tanesini 3ytl ye almıştım :D
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Akira.. Akira.. Akira.. Ayyy, adı cok tanıdık geliyor, daha önce duydum da kafamda bir çağrışım yapmadı. Nerdeydi bura?
İnternette gördüm, Gerekli şeylere anime figurleri gelmiş bir sürü. Ama gittigidiyorda 85ytl'ye satıyorlar, maddi kaynağım desteklemiyor maalesef. Dukkanda nasıl fiyatlar bilmiyorum, şu anda Istanbulda değilim.
En kalitelisini getirip yuksek fiyata satmaktansa biraz daha basit ve ucuz urunler de satmalılar bence.

Star Wars sagalar gercekten cok guzel oluyor. TSCler de cok guzel. ROTS da fena değil. Gördükçe (begenirsem-istedğim karakter olursa) alıyorum hep.
Unleashed Darth Vader almıştım ben de, merdivenlerden atlıyor pozisyonunda. Grievous'u görmüştüm, keşke alsaymışım. Artık yok. Anakin de gittigidiyorda takip edersen ara sıra satılıyor. Bir keresinde 1ytlden başlayarak satışa cıkmıştı galiba. (yoksa obi miydi o)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Obiwan unleashed 55ytl ye satıldı oysa ki ben dükkandan 22 ytl ye almıştım. İşte bunları gördükçe sinirleniyorum. Alan adama kızmak lazım asıl.
AKira çooooook eski bir anime. Adı büyük kendi küçük hafif şişirmedir animesi ama mangası dillere destandır.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

anidb'den baktım akira'ya. İzlemedim (ve okumadım) bilmiyorum; ama herkes cok begenmiş.
Dedigin gibi, satandan baska aslında alana kızmak lazım. Alan olunca satıyor adam. Alan olmazsa fiyat otomatik düşüyor.
Gittigidiyordan biriyle tanıstım, Bleach'in figurlerini getirecegini soyluyordu, resimlerini gosterdi, cok guzeller, bakalım nolacak. İlgin varsa gittigidiyordan takip etmeni oneririm.
Diger alım-satım sitelerinde pek anime figuru yok sanırsam, ara sıra onlara da bakıyorum.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Ben gittigidiyordan zaten bir adamdan Byakuya figürü aldım sanırım aynı adamdan bahsediyoruz :) ara sıra bakıyorum onlarada. Bu arada taksimde halep pasajına haftalık olarak küçük naruto figürleri geliyor ilgilenirsen. Bende 7-8 figür oldu sanıırm.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
laraken
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 78
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul / Ankara
Contact:

Post by laraken »

StarWars'tan General Grevius [umarım doğru yazmıştım] var elimde, 14-15 cm kadar boyutu var.

Bir de mini boy Mage - Knight figürü var; elinde çift magnum tutan kanatlı bir vampire ait.
Post Reply