Wizards of the coast yazısı

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Ao
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 392
Joined: Wed Dec 13, 2006 10:00 am
Location: Mersin-Eskişehir-İstanbul

Post by Ao »

aransayes wrote:Ao senide affetmem ha :D Lixer yapmış bir hata sen böle deme ama :schemes:
Yaw abi senle o kadar konuştuk hatırla neydi plan ''Karda yürüyüp izini belli etme'' çaktırma abi yani bende anlamadım parmaklarım neler yazıyor :D
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Artemis Entreri wrote:Ehehe geyiklere bak ya, sonunda bölüm havasını buldu. (: Lixer nası biri olduunu çok merak ediyorum valla. Bazı söylediklerin çok mantıklı geliyor bazende bana hiç uymayan şeyler söylüyosun kafam karışıyo (:
Lixer merak edilmeyecek adammı ya :D Ama az kaldı yemek borcumu alacam.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Ao wrote:
aransayes wrote:Ao senide affetmem ha :D Lixer yapmış bir hata sen böle deme ama :schemes:
Yaw abi senle o kadar konuştuk hatırla neydi plan ''Karda yürüyüp izini belli etme'' çaktırma abi yani bende anlamadım parmaklarım neler yazıyor :D
Ã?aktırma yürümeye devam edelim :schemes:
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Artemis Entreri wrote:Ehehe geyiklere bak ya, sonunda bölüm havasını buldu. (: Lixer nası biri olduunu çok merak ediyorum valla. Bazı söylediklerin çok mantıklı geliyor bazende bana hiç uymayan şeyler söylüyosun kafam karışıyo (:
Kötüyüm ben kötüyüm, kötüyüm, kötüyüm...
Herkesi hasta ederim, ederim, ederim...
İshal yapar kustururum... :-P :-P

İzmir`e gelirsen görüşelim Artemis, şu aransayes`e yemek borcum vardı zaten. Gerçi ben o iddiayı çabuk bıraktım kassam olurda yaa neysssseee kaybetmiş gibi olalım maksat tanışmak olsun :)
Artemis Entreri wrote:Bizim bi arkadaşta piyano çalarken gelmişti kızlar. Bende çocuun yanında duruyodum. İnanırmısınız 3 kızda aynı anda teklif etti çocua çok güzel çalıyosun felan diye. Ã?ocuk hepsini teker teker reddederken bende küçük emrahımsı bakışlarla arkalarından baktım.

Bence o çocuk sonradan 3ünü de götürmüştür. Bu da bir taktiktir ben de sonradan yapmıştım. O an ağır yaparsın daha sonra kızları teker teker ararsın. "O sırada kabul etmem doğru olmazdı ama ben senden iyi bir elektrik aldım" diye. Böylece kızı daha çok etkilersin ve orta saha mücadelesi bölümünü geçip forvetten gol aramaya başlarsın. :plotting: İlişkiler futbol maçı gibidir falan filan :P
Artemis Entreri wrote:Demek istiyorum ki sevgili frpworld diyar sakinleri. Biri sıraya resim çizer, biri piyano çalar, biri sokakta yürür. Önemli olan yediğimiz tokatları en aza indirmek ve sevdiğimiz insanları daha çok kazanabilmektir. Saygılar sevgiler ((:

Başlıkta 3. sayfanın toplumsal mesajını da böylece almış olduk :evillaugh:

4. sayfanın toplumsal mesajını yine ben vereyim :

Yeşili koruyalım.Ormanlar ülkenin akciğerleridir.. :clap:
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

şu aransayes e yemeğini ısmarla artık. O iddiada neler olurdu bilmiyorum ama uzaktan izlemesi zevkli oldu :schemes: Ama kaybettin.

Bencede 3 ünü götürmüştür. Helal götürsün tabi.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Post Reply