Cerebromancer

Kadim Sanatlarla uğraşanlarla tartışabilmek için…
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Cerebromancer

Post by SacoKhan »

Hem psionik hem de arcane olarak gelişmeyi sağlayan bu prestij sınıfı tam olarak bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Ayrıca rp'sel anlamda özelliklerini de açıklarsanız...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Level atladıkça hem caster hem manifester seviyesini arttırıyor tek özelliği bu. Neticede 5 wizard, 5 psion, 10 cerebromancer birisi :
15 wizard - 15 psion kadar büyü yapabiliyor.

Bence biraz dengesiz ve mantıksız bir prestij class. Açıkçası dm olsam oyunumda kullandırtmam.

Rpsine gelince... Bence bu tip bir adam pek good olamaz, aşırı derecede aç gözlü ve güce aşık olmalıdır bu bakımdan NE tiplere daha uygun olabilir. Ama tabii ki böyle bir zorlama yok, her türlü rpsi olabilir ama bu rplerin kesiştiği ortak nokta güç-bilgi vs gibi şeylere duyulan inanılmaz istek ve arzu olacaktır.
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

ohooo çok dengesiz bir sınıf bence, dm kullandırtmasın bunu çünkü 3nd editionda herşeyi yapar bu. Anlamsız bence bu sınıf.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Lupus Nigra
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 236
Joined: Sat Dec 24, 2005 10:00 am
Location: Four Corner Square No:4 Old City/Silvermoon-SILVER MARCHES

Post by Lupus Nigra »

demekki Forsaker'dan sonra Yasak Pre. Clss. larıma bir tane daha ekleniyor...
Bir kişinin ölümü bir trajedi, bir milyon insanın ölümü ise bir istatistiktir.
Joseph Stalin
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Mystic Theurge ve Cerebromancer bu classlar hakikaten çok dengesiz ve çok fazla classlar,duman ederler valla ortamı.
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

Zaten o prestijlerin çoğu NPC olsun diye var bariz. Bu da farklı değil, kanımca.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Valla ben bu ikisinden birinin npc olarakta çıkmasını istemem karşıma. :D :evillaugh:
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Bu amcanın Druid ve Cleric versiyonu da var bildiğim kadarıyla.
Gerçekten epey avantajlı gibi. Ama daha ziyade yüksek lvllerde avantajı artıyor. lvl 11 olduğunu düşünürsek adamın (ki düşük bi lvl sayılmaz.her ikisindne de lvl 6 sayılır. lvl11 bir psişiğin ya da lvl11 bir büyücünün daha güçlü şeyler yapabileceği açık sanırım. ayrıca bu seviyeye gelene kadar da epey zorlanabilir oyuncu.

İlerki seviyeler için de düşünürsek hiçbir zaman o en yüksek seviyedeki büyülere ulaşamayacak.yani lvl20 bir büyücünün lvl5 büyücü lvl 5 psişik ve lvl10 cerebnomancerı yenmesi çokda düşük bi ihtimal değil ha?

O yüzdenkara listeye almadan birdaha düşünebilirsiniz :)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Bence baya düşük ihtimal,Lvl 10 cerebromancer Lvl15 psion Lvl15 Wizard kadar büyü yapabiliyo.Bu kadar geniş bi repertuarı olan bi adamın karşısına lvl20 Wizard valla düşük ihtimal.Tabi bide şöyle bi olay var 2 side diğerini tek bir büyüyle toza dönüştürecek büyülere sahip oluyolar o levellarda ama.Ben genede Cerebro rulazzz derim.Hakikaten çok çok fazla class keza Mystic Theurge da aynen.Ben olsam bu classları yapmazdım.
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Lupus_Nigra wrote:demekki Forsaker'dan sonra Yasak Pre. Clss. larıma bir tane daha ekleniyor...
Forsaker pek güçlü değil esasında. Hiç bir büyülü eşya kullanamadığını düşününce güçsüzbile sayılabilir sadece ability artışı hiç bir işe yaramaz büyülü eşya yoksa ;)
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
User avatar
darkflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 551
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
Location: heryerde olabilirim kafama bağlı

Post by darkflarer »

Bu amcanın Druid ve Cleric versiyonu da var bildiğim kadarıyla.
ne farkederki ha Druid ha Cleric sonuçta büyülerinin çoğu aynı ve ofensif, ayrıca (bana druidlerin tapınağa yazmasının yeterli olacağını söyleyenler "şükürler olsun yarabbim" diye çığırıyorlardır şu an) hepsi belli bir tarıya tapıyor sonuçta tanrı müritleri sadece druidler ormanı korumak için tanrılara tapıyor cleric'ler güç için.
<div>artık lightflarer'ım</div><br>
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

darkflarer wrote:
ne farkederki ha Druid ha Cleric sonuçta büyülerinin çoğu aynı ve ofensif, ayrıca (bana druidlerin tapınağa yazmasının yeterli olacağını söyleyenler "şükürler olsun yarabbim" diye çığırıyorlardır şu an) hepsi belli bir tarıya tapıyor sonuçta tanrı müritleri sadece druidler ormanı korumak için tanrılara tapıyor cleric'ler güç için.
Bütün genellemeler tehlikelidir diye bir söz vardır.

Sanırım Darkflarerınkiler daha bir tehlikeli :)
Clericlerin güç için tanrıya taptıklarını söylemişsin. Sanırım senin gibi düşünenlerin sayısı epey az. En azından iyi cleric rpsi yapan kimse böyle düşünmüyordu benim tanıdığım.

Ayrıca Druidlerin tanrılara tapıp tapmaması değil mesele. Druidlerin olması için bir doğa tanrısı olmak zorunda değil. Ve hayır Doğa tanrısının rahipleri druidler değildir onlar da clerictir.

İki tarafın da divine yani ilahi büyü yaptığından bahsedilmişti. Ve birşeyin ilahi olması için bir tanrıyla doğrudan alakalı olması gerekmediğini anlamışsındır herhalde.

Bu yüzden Cleric ve Druid versiyonunun ayrı sınıf olması epeyce gerekli.

Bir de üslubuna biraz daha dikkat etmeni önerebilirim. Bu druid/cleric meselesiyle başlığı daha fazla meşgul etmek de pek uygun olmaz.

----------------------------

Benim merak ettiğim bir konu da Bunun bir "ozan" versiyonunun nasıl olacağı konusunda. Çok güçlü olmasını bekleyemeyiz tabii ki. Ozan karakterler güçlü olduğu için seçilmez zaten.

Belki wizard yerine sorceror kullanarak buna benzer bir prestij sınıf yaratılabilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Lixer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 511
Joined: Thu May 04, 2006 10:00 am

Post by Lixer »

Cerebromancer yada Mystic Theurge belirli arcane büyüleri gerektiriyor. Tam ayrıntısına şu an bakmadım ama söz konusu büyüler Bardın tablosunda varsa ve yeterli caster levela ulaşılmışsa bu sınıflara Barddan da geçilebilir zaten.
Yukarıda yazdıklarımı bir daha okursan sen kazanırsın, okumazsan ben!<br>
Phantom
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 323
Joined: Wed Jul 26, 2006 10:00 am
Location: Rpcraft
Contact:

Post by Phantom »

Barddan geçilirse o kadar güçlü olmaz bence.Bardın maksimum yapabileceği büyü levelı 6.Diğerlerinin 9 ondan pek mantıklı gelmedi bana.
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

Efla'nın darkflarer'ın msjına verdiği cevaba ek olarak:
Druidler doğayı korumak için tanrılara tapmıyor ve her druid doğayı da korumuyor.

Kötü niyetli, lvl 20 ve elflerin yaşadığı bir ormana bırakılan bir druidin yapabileceklerini hayalimde canlandırmak hiç de zor değil.
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Post Reply