Istanbul-(Mecidiyeköy) Oyuncu aranıyor.

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Istanbul-(Mecidiyeköy) Oyuncu aranıyor.

Post by Marveloth »

Requirements

* En az 1 Sene frp ile içli dışlı olmuş,
* 'Powerplay' takıntısı olmayan,
* Uzun süreli aktivitelere katılamak isteyen, oyun için boş zaman yaratabilen, kolay kolay mazeret yaratmayan
* Players handbook ve en az 1 set zar sahibi, (önerilen)

oyuncular aranmaktadır.

Campaing Dm'in tasarladığı bi evrende oynanıcaktır.
D&D 3.5 kuralları geçerlidir.
Character seçimi özgürdür kısıtlama yoktur.
Silahtarlar min 4, büyü kullanıcıları min 3 level la başlicaktır.

şuanda 2 oyuncuya sahibim. Yaş ortalaması 19

Dm: 20 Yaşındayım. 7 Senedir aralıklı frp oynatıyorum. Büyücüler benim oyunumda herzaman torpillidir ;)
Kuralları tamı tamına uygulatırım. Sık sık oyuncuların lehinde options yaparım. Önemli olan oyuncuların nekadar zevk aldığıdır, nekadar daraltıldığı değil. Ego tatmininden hiç hoşlanmam. Herzaman demokratik olmaya özen gösteririm. Tek zayıf noktam yersiz laçkalıklardır. Yeri geldiğinde tüm grup eğleniriz ama yeri geldiğinde de ciddiyet beklerim. Sonuçta campaingleri batırılsın diye yaratmıyorum =)


==========================================

Bunların dışında içerisinde onlarca efsane quest ve epic kahramanlar olan bi evren yaratmaya çalışıyorum. Hikir alışverişinde bulunabilecek ve oyunlara katılabilecek mistik sanatlara ilgi duyanlara da duyrulur.

==========================================

Katılmak isteyen arkadaşlara: Msn kullanmıyorum, E-mail yoluyla bana ulaşabilirsiniz.
Hotmail: raistlinmajere@hotmail.com.tr
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

Oyun Tarihi: 7 Nisan Cumartesi
Oyuncu sayısı: 4
Frp world'den oyunuma katılan arkadaşlar Illyria ve Ege (nickini unuttum)
1 Deneyimli, 2 orta, 1 de deneyimsiz arkadaş var grupta.

Karakterler:
Lvl:4 Human/Ranger
Lvl:4 Human/Scout
Lvl:4 Human/Rogue
Lvl:1 Minotaur/Cleric (Kord) (Monster Manuel deki kadar aptal olmayan)

Campaign: Geliştirme aşamasındaki bi evren.
Oyun tek seferlik olucak. Farklı bir grupla yaza tekrar uzun süreli bi campaign başlatabilirim. Bu oyunun esas amacı isviçreden gelen arkadaşa Frp yi tanıtmak ve hazırladığım özel npc karakterlerin işe yararlığını ölçmek.

Oyunumun 1 playera daha toleransı olabilir. Katılmak isteyen arkadaşlar 1 nisana kadar haber vermelidir. Kısa bi bilgilendirme yapmam gerekirse;
Seçtirebileceğim Race'ler: Human, Gnome, Dwarf,
Class konusunda Wizard ve sorcerer yani arcane spellcasters vermem için oyuncuyla biraz konuşmam lazım. Havada fireball ların uçuşmadığı bir dünya için sistemde biraz oynama yaptım. Divine spellcasters da sorun yok.
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

''Gaara of the Sand'' da gruba katılmıştır.
Lvl 4 Human/Barbarian
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

katılmak isterim.
Monk karakteri oynamaktan zevk alıyorum.
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

Human/Ranger iptal edildi. Arkadaşa 1 aydır ulaşamıyorum. Bi şekilde ölmüş olması muhtemel. Yani şuan grup gene 4 kişi. Bir kişiyi daha alabilirim.
Scout
Rogue
Cleric
Barbarian

Fakar Mark oyuna bi monk sokmak istemiyorum. Başka bi karkater oynamak istersen ayarlayabiliriz.

Normalde oyunları evimde oynatırdım ama Damla isimli arkadaşımız bir bayan olarak okadar erkeğin içinde hiç gitmediği bi eve davet edemiyeceğimden bi mekan bulmam gerekiyo. En kısa zamanda yeri de belirliycem.
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

5. Oyuncuyu da aramıza aldıktan sonra oyuncu alımlarını durduruyorum. Hepinize tşkler arkadaşlar.

5. oyuncu Lvl 5 gnome Wizard.

Herkese bol frp li günler.
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Marveloth, Blöfçü Sorcerer olabilirim. :)
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

Mark msnim raistlinmajere@hotmail.com.tr

istersen buyur bi konuşalım.. anlaşırsak gel cumartesi
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

Oyun yerine karar verildi.

Kadıköy: Gitar Cafe
Tarih: 7 nisan cumartesi
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93
Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate

Post by Marveloth »

Gitar cafenin yaptığı terbiyesizliğe rağmen campaign başarıyla oynandı.
1 Hafta önceden rezervasyon yapmama rağmen başkasına verilmiş oda.
Tüm grupça kınıyoruz. Ve kimseye gitar cafeyi tavsiye etmiyoruz.

Alt kattaki biber cafe olmasaydı zaten dışarda kalmıştık.
Tüm gelen arkadaşlara teşekkürler.

Cem
Damla
Ege
Eersin
Can
Ve son 1 saat aramızda izlemek için katılmış olsa bile diğer can

Tabi campaign tamamlanamadı. Eğer imkan olursa hafta içi bir oyun daha düzenleyebilirim. Ama şimdilik bukadar. Birdahaki Grup arayışında başka bir topicte görüşmek dileğiyle :clap:
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

şahsen bu dm i herkeze tavsiye ederim tüm olumsuz saldırılara ve her oyuncudan bir ses çıkmasına playerların inanılmaz hatalarına ragmen gene kurtardı oyunu helal olsun. :clap:
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Post Reply