öyle bir an gelir ki en hilebaz insan bile dürüst olur
benim gibi büyük bir hilebaz bile bu anları yaşar. ve işte böyle bir anımda böyle bir başlık açmak mantıklı geldi. siteden kimleri seviyoruz ? kimleri sevmioruz ? neden sevioruz ? neden sevmioruz ? kolları sıvayalım...
sevdiklerim;
_raistlin_ ; aslen içten içe çok cici birisi oldu ve bir arkadaş olarak çok iyi birisi olduu için
Gaara of the sand ; çok zeki olduu için sevdiim bir dier arkadaşım
sevmediklerim;
Aransayes ; hiç annaşamadık zaten çok aksidir kendileri.
Lixer ; çok iğneli yorumları var , çok kırıcı oldunu düşünüyorum bu yüzden kendisine sempati duymuorum
şimdilk bu kadar. hekrezin yorumlarını bekliorum. şimdilik zaman kısıtlaması yüzünden bu kadar yazabildim ama daha sonra upuzuuun bi liste eklicem. saygıyla.
(lütfen tüm yorumlar saygı çerçevesi içinde yapılsın tek ricam budur)
Kim ? Neden ?
Calida: Bacııım, canım arkadaşım...Kısa zaman gerçekten sıkı bir arkadaşlığımız oldu. Dürüst, sıcakkanlı, canayakın, her zaman yanımda olduğu ve en önemlisi kötü günlerimde beni hiç yalnız bırakmadığı için gerçekten arkadaşım olduğu için onu çok seviyorum.
Falcon: Askere gitti geldi, hoşsohbet olduğu için, iyi biri olduu için seviyorum.
Efla: Ahah ne diyim ki! Beş çayı modasına uyduğu, erkek olmasına rağmen dedikodu yaptığımız için, esprili olduğu için ve iyi bir yönetixi olduğu için seviyorum.
Yeminer: O kadar yoğun çalışması sırasında aradığımda şu sorun var dediğimde işini bırakıp ilgilendiği için, nabza göre şerbet verdiği için seviyorum.
Lord Necros: Msn'de geyiğin sınırlarını tanımadığı için seviyorum.
Lysana: Diyetisyen olacağı için seviyorum
O kadar yolu bana kalmaya geldiği için, sevimli, şirin biri olduğu için seviyorum.
Raistlin: Karşılklı olarak sürekli birbirimizi güldürdüğümüz için, birbirimizle gerçekten konuşabildiğimiz için, taaa Amerikalardan bana dizilerin cd lerini yollayacağı için seviyorum.
Falcon: Askere gitti geldi, hoşsohbet olduğu için, iyi biri olduu için seviyorum.
Efla: Ahah ne diyim ki! Beş çayı modasına uyduğu, erkek olmasına rağmen dedikodu yaptığımız için, esprili olduğu için ve iyi bir yönetixi olduğu için seviyorum.
Yeminer: O kadar yoğun çalışması sırasında aradığımda şu sorun var dediğimde işini bırakıp ilgilendiği için, nabza göre şerbet verdiği için seviyorum.
Lord Necros: Msn'de geyiğin sınırlarını tanımadığı için seviyorum.
Lysana: Diyetisyen olacağı için seviyorum
Raistlin: Karşılklı olarak sürekli birbirimizi güldürdüğümüz için, birbirimizle gerçekten konuşabildiğimiz için, taaa Amerikalardan bana dizilerin cd lerini yollayacağı için seviyorum.
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Lixer:Abim olduğu için seviyorum.
Sacokhan:Kardeşim olduğu için seviyorum.
Darkgnome:Çok entresan bir insan olduğu,arasıra 24 saat büyü yapan adam yapıcam,powerplayin dibine vurucam desede,çok temiz kalpli bozulmamış bi insan olduğu için seviyorum.
Efla:Çok kaliteli bir yönetici ve iyi bir arkadaş olduğu için seviyorum.
Marveloth:Psikopat olduğu için seviyorum.
Yener:Çok hoş muhabbet kafa adam olduğu için seviyorum.
Lord Necros:Burak candır saygımız vardır.
Geri kalan alayını sevmiyom.DAğILIN ULEYNNNN.
şaka şaka öyle özellikle sevmediğim adam yok.Pardon pardon özür dilerim var aslında.
Darkflarer:Aşırı ötesi gereksiz adam olduğu için sevmiyorum.
:schemes: :evillaugh:
Aransayes:Sevilmicek bi adam olduğu için sevmiyorum.
Unuttuğum dostlardan affola aklıma geldikçe yazarım bişeyler.
Sacokhan:Kardeşim olduğu için seviyorum.
Darkgnome:Çok entresan bir insan olduğu,arasıra 24 saat büyü yapan adam yapıcam,powerplayin dibine vurucam desede,çok temiz kalpli bozulmamış bi insan olduğu için seviyorum.
Efla:Çok kaliteli bir yönetici ve iyi bir arkadaş olduğu için seviyorum.
Marveloth:Psikopat olduğu için seviyorum.
Yener:Çok hoş muhabbet kafa adam olduğu için seviyorum.
Lord Necros:Burak candır saygımız vardır.
Geri kalan alayını sevmiyom.DAğILIN ULEYNNNN.
şaka şaka öyle özellikle sevmediğim adam yok.Pardon pardon özür dilerim var aslında.
Darkflarer:Aşırı ötesi gereksiz adam olduğu için sevmiyorum.
Aransayes:Sevilmicek bi adam olduğu için sevmiyorum.
Unuttuğum dostlardan affola aklıma geldikçe yazarım bişeyler.

-------------------------------------------------------------
UNOFFİCİAL SİTE PSİKOPATI.
Ben sevgi dolu birisiyim. Hatta neredeyse Lixer ve Marveloth'u bile seveceğim. Yok Marveloth'a ancak sempati duyabilirim. Oda çok içirilip hipnotize edilirsem. 
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
İzmir'de oturupda, forumda 3-5 defa 'kim olursa (bara girebilen) olsun ben 1-2 keyifli FRP arkadaşımla bira içmeye gidiyorum, gelseniz ne güzel olur' tarzı sözler bulunan postlarıma cevap vermeyenleri sevmiyorum.
Not: Ben bir sürü FRP geyiği yapacak arkadaş buldum. İzmir'de oturup, gelmeyip "şimdi oyun olsa da oynasak" diyenlere karşı hiçbir sempati duymuyorum.
Hatta üzülmeye devam etsinler. Hatta.. hatta.. yakında düzenli LARP oynamaya başlıyacağız gibi görünüyor, daha da üzülebilirler.
Not: Ben bir sürü FRP geyiği yapacak arkadaş buldum. İzmir'de oturup, gelmeyip "şimdi oyun olsa da oynasak" diyenlere karşı hiçbir sempati duymuyorum.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
