İstanbulda WoD ögreticek ve oynatıcak ST aranıyo

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

İstanbulda WoD ögreticek ve oynatıcak ST aranıyo

Post by Gaara of the Sand »

İstanbul içi her yer uygun bana. white Wolf un çıkardıgı oyunlar hariç hiç bir bilgim yok sistem hakkında.ama çok hevesliyim çabukta ögrenirim. hafta sonları boşum.(7 nisan hariç.)mevcut bir oyuna izleyici de olsam olur gıkımı çıkarmam otururum walla. yaş 21.
ulfgar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 612
Joined: Sat Mar 06, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by ulfgar »

Ã?reticek lazım mı hala ?
Hani eski bir resme bakarken hani yılları sayar da insan hani gözleri dolar ya birden.. İşte öyle bir şey..
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

degil hatta lazımsa ögretiriz :wink:
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Hmm, olur, öğretin bana bişiler...
"Lovefull Evil"
Barzini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Tue May 29, 2007 10:00 am
Location: İzmir

Post by Barzini »

Madem öğretecek kıvamda kişiler mevcut site içinde yapalım bi forum üzeri Vampire: the Masquerade oyunu meraklıları öğrensin. İtinayla "Brujah" "Gangrel" ya da "Ventrue" oynatılır.
-Fac fortia et patere-
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Ben de öğrenmek istiyorum. :|
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Tremere lazım mı? Buyuk oynarım primojen harpy ve prenslige adayım. Ya da bu yolda olurum...
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

bende öğrenmek isterim.
ama şimdiden söylim, hiç birşey bilmiyorum, ona göre, acı ızdırap çekersiniz anlatırken, belki aynı şeyi yüz kere anlatırsınız haha
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

arkadaşlar başlarsa seve seve oynarız dimi ulfgar
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Ulfgar ın oss si var. ondan sonra ancak ,
bırakın cocugu...
Post Reply