4 kişiyiz ve hiçbirimiz dm olacak kadar bilgili degiliz.Bize oyun oynatabilecek, vakti olan(hazır össde bitti ) bir dm arıyoruz.
Oyuncular: Mark, Rhalazharn, Darkelven ve İllyra.
Yeri henüz tam belirlemedik ama İstanbul içinde, Kadıköy yada karşiyaka da olucak.
Yardımcı olacak Dmlere şimdiden teşekkürler
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...