DM arkadaşlara duyuru !!

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
darkelven
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 229
Joined: Fri Dec 29, 2006 10:00 am
Location: khalkedon

DM arkadaşlara duyuru !!

Post by darkelven »

4 kişiyiz ve hiçbirimiz dm olacak kadar bilgili degiliz.Bize oyun oynatabilecek, vakti olan(hazır össde bitti :D ) bir dm arıyoruz.

Oyuncular: Mark, Rhalazharn, Darkelven ve İllyra.
Yeri henüz tam belirlemedik ama İstanbul içinde, Kadıköy yada karşiyaka da olucak.
Yardımcı olacak Dmlere şimdiden teşekkürler :)
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''

Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...

drow atasözü
Post Reply