katılıyorum
düzeltmek istiyorsanız ya modlara söylersiniz
ya da adminlere başvurursunuz
hiç biri olmadı bir mesaj daha atın şöyle şöyle demişim böyle böyle olacak diye belirtin
biraz daha dikkat!!!
ben pyros ve raininin yazdıklarına katılıyorum,ama maskın bu öneriyi saraya taşımasınada karşıyım,sonuçta sarayda yer alacak kadar önemli bir konu değil ki bu saraya taşınsın...saray site için önemli kararların alındığı bir yer sanırım,ve bu tarz lüzumsuz isteklerinde sarayda tartışılması diğer yöneticilerin görevlerini aksatmalarına neden olabilir,bu nedenlerle bu konunun artık bir şekilde kapanması lazım.
site içi demokrasiye aykırı gibi görünsede,bunun tartışılması burada yapılıyor zaten,saraya taşınmasına lüzum bile yok.dilbaonun önerisi değerlendirildi ve üyelerin çoguda artık benim gibi düşünmeye başladı sanırım.ben bu fikrin sonuçlarını düşündükçe tüylerim ürpermeye başlıyor.moderatörlerin yetkisini bir kısmını üyelerde kullansın gibi bir teklif bu...ve bu yetkilerin bir kısmı bile sitenin zarar görmesi için yeter sanırım.ben şahsen bu yetkiyi istemiyorum,sadece üye olarak burada bulunmak bile çok güzel,böylelikle site güvenliği gibi konularda kafa yormadan rahatlıkla sitede gezebiliyorum:)bu arada raini kanala yapılan saldırılardanda bahsetmiş ve bu tarz saldırılara dilbaonun önerdiği şey çok rahat bir şekilde bu saldırıların önünü açacaktır....
site adminlerinden özellikle masktan isteğim bu konuyu hiç tartışmayın bile,pyrosun,raininin ve benim önerdiğim çözüm yolları bu işin en güzel yolu iken niye bu konuda bu kadar abartı yapıldı anlayamadım!!!
site içi demokrasiye aykırı gibi görünsede,bunun tartışılması burada yapılıyor zaten,saraya taşınmasına lüzum bile yok.dilbaonun önerisi değerlendirildi ve üyelerin çoguda artık benim gibi düşünmeye başladı sanırım.ben bu fikrin sonuçlarını düşündükçe tüylerim ürpermeye başlıyor.moderatörlerin yetkisini bir kısmını üyelerde kullansın gibi bir teklif bu...ve bu yetkilerin bir kısmı bile sitenin zarar görmesi için yeter sanırım.ben şahsen bu yetkiyi istemiyorum,sadece üye olarak burada bulunmak bile çok güzel,böylelikle site güvenliği gibi konularda kafa yormadan rahatlıkla sitede gezebiliyorum:)bu arada raini kanala yapılan saldırılardanda bahsetmiş ve bu tarz saldırılara dilbaonun önerdiği şey çok rahat bir şekilde bu saldırıların önünü açacaktır....
site adminlerinden özellikle masktan isteğim bu konuyu hiç tartışmayın bile,pyrosun,raininin ve benim önerdiğim çözüm yolları bu işin en güzel yolu iken niye bu konuda bu kadar abartı yapıldı anlayamadım!!!
