Frp ile ilgili bir dilek tutma hakkınız olsa ne tutard
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Frp ile ilgili bir dilek tutma hakkınız olsa ne tutard
ben yüksek lwl bir characterimin olmasını isterdim herhalde ya siz
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
- FRP hobisini üniversiteden sonra devam ettiren kişilerin daha fazla olmasını isterdim.
Bu sayılmıyorsa...
- Sağlam, zamanı olan ve oyun oynatmaya istekli bir DM tanıyor olmak isterdim.
Bu sayılmıyorsa...
- Sağlam, zamanı olan ve oyun oynatmaya istekli bir DM tanıyor olmak isterdim.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Neyse ki benim çevremde böyle insanlara sıkça rastlıyorumAnchorite wrote:- FRP hobisini üniversiteden sonra devam ettiren kişilerin daha fazla olmasını isterdim.
Bu sayılmıyorsa...
- Sağlam, zamanı olan ve oyun oynatmaya istekli bir DM tanıyor olmak isterdim.
Ölkemizde FRP 'nin daha çok tanınmış olmasını (ama iyi ünü ile tanınmışlık, yalan yanlış bilgilerle değil) ve yoğun sevgi, ilgiden dolayı büyük RPG - FRP kural kitaplarını Türkçede yayınlamaya başlayıp her kitapçıda bulunabilecek bir hale gelmesini isterdi.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
-
Karanya-Memoria
- Kullanıcı

- Posts: 31
- Joined: Sat Apr 15, 2006 10:00 am
- Location: Shadowspire
- Contact:
-
Thundorius
- Kullanıcı

- Posts: 121
- Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am
-
Hakikatli-TormII
- Kullanıcı

- Posts: 205
- Joined: Wed Jul 25, 2007 10:00 am
- Location: Ankara- susuz diyar
Bunların ya gerçek olmasını ya da "Yener" gibi ülkemde frp nin daha çok tanınmasını ve bunu oynayanların rahatça aradıklarını bulabilmesini isterdim. Ama sadece istemekle kalıyoruz o başka.
Giden o eski dünler; geçmişin karanlığında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla ağladım...
-
slickblade
- Kullanıcı

- Posts: 182
- Joined: Sun Dec 24, 2006 10:00 am
- Location: Eskisehir
- Contact:
Türkiye'nin de uluslararası Fantezi Dünyası'nda sayılmasını istiyorum.Türkiye'de ve bizim okulda Frp'den anlayan bir Allah'ın kuluna rastlamak istiyorum
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury