ejderha mızrağına hayır!

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
slickblade
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 182
Joined: Sun Dec 24, 2006 10:00 am
Location: Eskisehir
Contact:

Re: ejderha mızrağına hayır!

Post by slickblade »

dfunk wrote:Bu ne yaa heryerde ejderha mızrağı muhabbeti dönüyor aha bende buradan protesto ediyorum kendisini mindflayerlar bassın kryyn denen ucube diyarı emsinler hepsinin beynini bende rahat edeyim :evil: (Biliyorum bunuda ciddiye alacak olanlar vardır burada ) tamam frp öğrenmek için kitap okumak önemlide FRP=dragonlance değil yoksa benmi yanlış biliyorum :(

Başlık biraz çıkış noktasında sapmış gibi geldi bana :D Dragonlance'ı protesto derken DL konuşma mekanı olmuş
User avatar
mathius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 241
Joined: Mon Jun 05, 2006 10:00 am

Post by mathius »

AA Sturm ölüyor mu?
Daha o bölüme gelememişim, bi sürü kitap var daha :D
Shar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 22
Joined: Wed Jul 12, 2006 10:00 am

Post by Shar »

Sturm ölüyor, üstünden de iki nesil geçiyor ve kitaplar hala son bulmamış durumda.
celephael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 150
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:00 am
Location: Silivri/ISTANBUL

Post by celephael »

Neden altın yumurtlayan tavuğu kessinlerki.Ne yazarlarsa yazsınlar satılıyor.
Sömüre bildikleri kadar sömürecekler.En son yeni neslin 1.kitabını okudum artık ejderha mızragı duymak istemiyorum. :mad:
Nothing Can Be Explained.
Hakikatli-TormII
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 205
Joined: Wed Jul 25, 2007 10:00 am
Location: Ankara- susuz diyar

Post by Hakikatli-TormII »

Bende dl'in çoğunu okudum ama sonradan yazılanlar ilk baştaki o sekiz kişilik grubun havasını vermiyor. Yaz alevinden sonra keyifle okunacak kitaplar belki sayılıdır.
Giden o eski dünler; geçmişin karanlığında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla ağladım...
siltia
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am
Location: ankara

Post by siltia »

raistlin tarihçeleri güzeldi ama yaz alevinden sonra
dikkat et sadığımdır SADECE KENDİME
Hakikatli-TormII
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 205
Joined: Wed Jul 25, 2007 10:00 am
Location: Ankara- susuz diyar

Post by Hakikatli-TormII »

Tarih olarak raistlin tarihçeleri yaz alevinden önce bildiğim kadarıyla.
Giden o eski dünler; geçmişin karanlığında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla ağladım...
siltia
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am
Location: ankara

Post by siltia »

ama ben sonra okumuşumtum :) bilmiyordum önce olduğunu
dikkat et sadığımdır SADECE KENDİME
Daeya
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2183
Joined: Tue Apr 13, 2004 10:00 am
Location: Karşıyaka

Post by Daeya »

Arkadaşlar protesto ediyor musunuz? DL ile FR bence eşitlenmiş heryerde önümüze çıkmıyor artık DL. Ben bu yüzden Dl'yi şimdilik protesto etmiyorum
Do you know the terror of he falls asleep? To the very tors he is terrified. Because the ground gives way under him, And the dream begins...
Hakikatli-TormII
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 205
Joined: Wed Jul 25, 2007 10:00 am
Location: Ankara- susuz diyar

Post by Hakikatli-TormII »

Bende etmiyorum ama aynı seriyi bu kadar uzatmasalardı daha iyi olurdu
Giden o eski dünler; geçmişin karanlığında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla ağladım...
User avatar
laraken
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 78
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am
Location: istanbul / Ankara
Contact:

Post by laraken »

Aptal gibi -itiraf ediyorum- ejderhamızrağının 10-15 kitabını okumuşumdur; bir iki sene öncesine kadar çıkan her şeyi yani.. ilk üç kitap, yaz alevi ejderhaları dışında hiçbirisi sıradan ın üstüne çıkmamıyor maalesef. sadece merak duygusu işte.. bulsam devam da ederim, o derece meraklıyım ama..
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

Offical çıkan kitaplarda bile çelişkiler var dragonlance diyarında paladin diye bir klas yok ama DL players handbookta ejderan türlerinden birinde favored class=paladin (ithal ettik FR dan ne var! :D )


Bu arada başlığı o zamanlar sitede sırf DL geyikleri döndüğü için açmıştım.
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

Ejderha Mızragının 112 kitabı varmış die duydun yazarları telifi bölmüşler isteyen para verip yazıomuş dogrumudur acep ?
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Post Reply