dfunk wrote:Bu ne yaa heryerde ejderha mızrağı muhabbeti dönüyor aha bende buradan protesto ediyorum kendisini mindflayerlar bassın kryyn denen ucube diyarı emsinler hepsinin beynini bende rahat edeyim (Biliyorum bunuda ciddiye alacak olanlar vardır burada ) tamam frp öğrenmek için kitap okumak önemlide FRP=dragonlance değil yoksa benmi yanlış biliyorum
Başlık biraz çıkış noktasında sapmış gibi geldi bana Dragonlance'ı protesto derken DL konuşma mekanı olmuş
Neden altın yumurtlayan tavuğu kessinlerki.Ne yazarlarsa yazsınlar satılıyor.
Sömüre bildikleri kadar sömürecekler.En son yeni neslin 1.kitabını okudum artık ejderha mızragı duymak istemiyorum.
Bende dl'in çoğunu okudum ama sonradan yazılanlar ilk baştaki o sekiz kişilik grubun havasını vermiyor. Yaz alevinden sonra keyifle okunacak kitaplar belki sayılıdır.
Giden o eski dünler; geçmişin karanlığında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla ağladım...
Aptal gibi -itiraf ediyorum- ejderhamızrağının 10-15 kitabını okumuşumdur; bir iki sene öncesine kadar çıkan her şeyi yani.. ilk üç kitap, yaz alevi ejderhaları dışında hiçbirisi sıradan ın üstüne çıkmamıyor maalesef. sadece merak duygusu işte.. bulsam devam da ederim, o derece meraklıyım ama..
Offical çıkan kitaplarda bile çelişkiler var dragonlance diyarında paladin diye bir klas yok ama DL players handbookta ejderan türlerinden birinde favored class=paladin (ithal ettik FR dan ne var! )
Bu arada başlığı o zamanlar sitede sırf DL geyikleri döndüğü için açmıştım.