sinemaya gittik:)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

Hükümlü wrote:Yahu ne geyik bir topluluk! :D helal vallahi.

Mesela bir Abant yaparız oohhh! Misler gibi gölde balık falam tutarız.

"all we wants is to catch a fissssh
so juiciest meat"
flintfireforge
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 248
Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:

Post by flintfireforge »

Gerçekten çok geyik bu topluluk ama ne yaparsınızki ben hepinizi çok seviyorum geyik olsanız bile. Tabi bizim geyiğin boynuzları ile Quel'in dişlerini de karşılaştırmıyor değilim :D
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

geyik olmak güzel ama:Dherkesin herşeyi rahatlıkla söylemeside ayrı bir zevk,herkese var oldukları için ve bu kadar geyikte oldukları için teşekkürler,umarım herkesin gülebilmesine sebep olabilecek kadar geyik olabilirim :D
Beklenen son gerçekleşti,ve ketchup bitti...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Geyik de avlayalım buluşunca... Salarız şöyle Oren'i, Pyro'su filan ormana sonra:
Let the hunt begin! :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Geyik de avlayalım buluşunca... Salarız şöyle Oren'i, Pyro'su filan ormana sonra:
Let the hunt begin!
aslında bu fikrde oldukça mantıklı :D ne dersiniz pyros ve quel???
Beklenen son gerçekleşti,ve ketchup bitti...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

walla ben orenle ben ormanı yakarız söylemiş oliim

tehlike esnasında immolate oluyorum quickspelle
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Herşey olur yeter ki istek olsun. Gerisi fıs! :D

Bizde bu heves olduktan sonra. Ohooo...
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

Herşey olur yeter ki istek olsun. Gerisi fıs!

Bizde bu heves olduktan sonra. Ohooo...
yani sende quel ve pyrosu ormana salıp sonrada geyik avına çıkalımmı diyorsun :D bu arada quel bu fikirden korktu galiba hiç sesi soluğu çıkmıyor,tamam quel sadece yakalarız geyikleri,ben öldürülmelerini engellerim :D
Beklenen son gerçekleşti,ve ketchup bitti...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

hakikaten ya
quel neredesin abi?

yoksa squvayla birlikte sen de mi gittin ankaraya?
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

yok ya ben daha istanbuldayim.....
burdayim ve basinizi agritmaya devam etcem...
o geyikten ben de bir parça istiyorum tabii Corax'tan geriye kalirsa
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Heheheee düşünürüzzzzz :mrgreen:
Bence köfte dürüm yapalım...
Ya da döner de bana uyar...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

yok abi bi tane glaive bulup ateşte çevirme yapalım

geyik tandır,


PS bu arada bi aralar thunder cats die bi çizgi film vardı
tapardım
mahallede en çok onu oynardık
tandııır tandııır randııırkeeets die koştururduk haytalar gibi sokaklarda
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Oooo favorilerimdendir thundercats...
Kılıçlarımı gözümün önüne getirip az adam dövmedim :P
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

yoksa squvayla birlikte sen de mi gittin ankaraya?
yok pyros quel gelmez ankaraya en azından squvayla birlikte gelmez,akıllı çocuk çünkü flint ve squvanın yanyana olduğu bir ortamda yaşayacağı tehlikenin farkında sanırım :D ama bizler ne yapacagız belli değil :D
Beklenen son gerçekleşti,ve ketchup bitti...
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Abi bir süredir giremiyorum kusura bakmayınız.
Hımm geleyimde ankaraya ne şartta olursa olsun.(yani squva ve flintin bulunduğu b, ortama girmeyi bile göze aldım.Ölümüne yani :D).ankaraya gelecem ne pahasına olursa olsun!
Post Reply