Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
-
Edmond
- Kullanıcı

- Posts: 5509
- Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
- Location: Çanakkale
-
Contact:
Post
by Edmond »
Evet, bugün saat, 21:30'da ışıklar açıp kapanacak.Kimler yapacak?
Biz Ã?anakkale'de inleticez ortalığı, bayrak falan asacaz
-
WeS_DeX
- Kullanıcı

- Posts: 736
- Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
- Location: Grand Line
Post
by WeS_DeX »
Biz izmirde 10 kişiden 200 e ykın kişi topladık narlıderede.
Her yastan insanlar geldi.
Cok iyiydi psliklere karsılık bir cok kez bagırdık.
KaHrolsun , Lanet olsun gebersin pkk serefsizleri
-
dfunk
- Kullanıcı

- Posts: 504
- Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am
Post
by dfunk »
Beyler tepki gösterirsiniz eyvallah da burası FRP sitesi hatırlatırım lütfen dozunu kaçırmayın.
-
Edmond
- Kullanıcı

- Posts: 5509
- Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
- Location: Çanakkale
-
Contact:
Post
by Edmond »
Tamam öyleyse,
Edmond bütün teröristlere okkalı bir küfür çekti ardından okunu gerip şerefsizleri gebertmek için beklemeye başladı(18 yaşını)
Edmond ben oluyorum

-
WeS_DeX
- Kullanıcı

- Posts: 736
- Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
- Location: Grand Line
Post
by WeS_DeX »
Edmond cok saglam bi sey demisin
Koptum aby ya
