FRP Kulüpler

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

hakkatten
nasil bu kadar gaza geldin
sizinki gibi destek olunca
herseyi yapariz artik
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
Baron_Sengir
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 194
Joined: Mon Aug 11, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Baron_Sengir »

Yaa arkadaşlar belkide benim haberim yok son posttan 10 gün gecmis naaptınız klüp işini?Baktım geyige sarmıs da merak ettim nooluyo ne bitiyo diye...
Evil rises,darkness falls...
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

hemen anlatayin...
simdi sonunda bizden oynayan birlerine ulastim!!!!
evet sonunda!
yani supriz olsun birden kurulmus bi kuluple geliriz diye solemiyodum

geçi yakinda kurulmaz ya...

neyse...
vize haftasi diye kimseyle birebir görüsemedim daha
ama durumumuzun vahimliini bir kere daha fark ettim...

:???: :???:

bir birinden haberi olmayan bir çok grup varmis. gecen sene bi convention yapalim demisler 10 kisi gelmis. ben geçen sene okulda olcaktim bak kac kisi geliyooo!!!!
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
legacy_user_4

Post by legacy_user_4 »

Sen yakında Ankara'ya bir uğrayacaktın değil mi?
Ben de şu sıralar en mantıklı stratejinin ne olması gerektiğine ilişkin daha detaylı bilgi edinebilmek için ilgili tüzük vs ne bulduysam onları inceliyordum.
Ankara'ya gelmeden önce konuşacağımız bir iki konu var. Özelden konuşalım seninle.
Bu arada şu birbirinden bağımsız topluluklar konusu ilginçmiş. Durumun niteliğini tamamen değiştiriyor.
Hem moralini bozma. Kurulmamış bir kulübün con'u için 10 kişi bence hiç de kötü bir sayı değil. 10 kişi çok şey değiştirebilir. Azimli olan bir kişi bile olayların seyrini tamamen değiştirebilecek muazzam bir etki yapar.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

10 kişi bana baya bi fazla gibi geliyo. işini görür bence moralini bozma. bizde burda eğitim tolantıları yapıyoruz
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

bizim tek sorunumuz insanlari organize etmekte degil aslinda. o isin kolay yani bile o kisim olabilir aslinda.

kampusler arasinda organizasyon tam oturmamis ama bunun ustesinden bie kulup kurulma durumuna gelinirse kalakabiliriz.
daha çok yönetim bizi zorlayacak gibi görünüyo
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

haklısın umarım kulübü kurarsınız bizde burada uraşıcaz bakalım ne olacak. ama ismini ryo kulübü diye düşünüyoruz. daha az dikkat çekiyor sanırım :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

evet adını RYO koymak hem daha az önyargı hem de bi değişiklişk olur.Yani sıradan FRP kulübü ismi bana sıkıcı geliyor.
flintfireforge
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 248
Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:

Post by flintfireforge »

Arkadaşlar ben de üniversite de frp klübü kurulmasından yanayım ve bu konuda yapılacak en iyi şey üniversitenin yönetmeliğini ve iç tüzüğünü bulmaktır. Bu yönetmelik ve tüzük incelendiğinde kendimize uyan maddeleri bulabilir ve dekana da bu taleple gidilebilir.

Bu tekniği kendi fakültem de bir çok konuda denedim ve başarılı oldum. Kolay gelsin...
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

öncelikle yasal alt yapıyı tamamen kavramak lazım,çünkü bu ilk aşamada karşınıza çıkabilecek en önemli sorun bu ve her üniversitenin kendine ait bir yönetmeliği oluyor,ytü nün bu konudaki yönetmeliklerini bilmiyorum.öncelikle squva bunun halletmen lazım,ikinci adım olarak kulübün veya topluluğun adını nasıl oluşturacaksın,bunun içinde değişik fikirlerle karşılaşırsın ve bu fikirler arasında değerlendirme yapıp en uygununu bulmalısın,çünkü ytü nün nasıl bir yapıya sahıp olduğunu veya öğrencilerin bu konuya karşı nasıl davranacaklarını bilemiyorum ama senin bu konuda bir fikrin vardır,bu aşamadan sonra zaten insanlar yavaş yavaşta olsa çevrende toplanmaya başlarlar.bundan sonra diğer üniversitelerdeki topluluklarla diyaloga girebilirsin zaten,bu konudada istanbulda olan diğer üyeler sana yardımcı olur sanırım,bu arada ankaraya geldiğinde malovanda sana gereken at yapı çalışmaları hakkında bilgi verir sanırım.
bende elimden gelen yardımı vermeye çalışırım.
sana kolay gelsin diyorum....
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

tüzük ve gerekli yasal bilgi imza listesine kadar elimin altinda. ne isterseniz sorabiirsiniz.

arkadaslar sorun daha olay dilekce asamasinda basliyor. sadece biz bu isimde bir kulup kurmak istiyoruz dediiniz dilekce de bile geri cevirmisler , ki bu bir defa olmuyor. tabii bu asamada kulubun ismini de belirtmek gerekiyor ki bu noktada da zaten bir tiyatro kulubumuz var onun altinda calisin tepkisi alinmis. tabbii bunlar isin bahanesi. asil amaca daha olay baslamadan durdurmak ki bir olay olcagi da yok.

neden tiyatro kulubu var olayinin öne suruldugune gelince tüzükteki maddelerden birinde ayni görevi yapan iki kulup ayni anda varolamaz tarzi bir madde var

bunu deneyen 20 kisilik bir grup var ve ben onlara ulasamadim daha...
ama farkli noktalardan insanlara ulastim ki onlarda olayi benim gibi sagdan soldan duymus insanlar..
nolcak bu isin sonu bilmiyorum....
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

bürokratik olan ve olmayan engeller var,bunun bizde farkındayız ama bunları aşmak kolay değil!sanırım yapılacak en güzel iş üniversitede çok baba konumda olna birine mesela rektöre bir şekilde ulaşıp onu bu konuda ikna etmek veya başka birisini,o zaman bütün enheller ortadan kalkar buna emin olabilirsin squva:D
neyse bunları ankaraya geldiğinde dah adetaylı konuşuruz,pastanı yerken:D
Beklenen son gerçekleşti,ve ketchup bitti...
Post Reply