Arkadaşlar, öncelikle belirtmek istediğim bir konu var: Ben bana atılan bütün mesajları medeni bir insan olma gayretimin gerektirdiği biçimde cevaplarım. Herkese cevap veririm yani.
Bugün siteyi dolaşırken birden ekranıma birsürü küçük pencere üşüştü ve bunları temizlemeye kalktığımda bana eskiden gönderilmiş mesajlar olduğunu gördüm. Aralarında geçen Temmuz ayında gönderilmiş olanlar bile vardı. Bu mesajların hiçbiri “inbox”ıma düşmemiş arkadaşlar. Sonradan farkına vardım ki; sayfanın solundaki sütunda “şu an bağlı” penceresinin hemen altında “özel mesajlar” diye bir bölümde okunmamış 20 küsür mesaj olduğunu yazıyor! Artık önceden de var mıydı bu uyarı bilmiyorum ama oradan tıkladığımda mesajların teknik bir arıza olduğunu belli edercesine bozuk (ama okunabiliyor) olduklarını gördüm. Esasında bana her mesaj geldiğinde sayfanın üstünde yeni mesaj olduğu yazıyordu ve ben de inboxa girip okuyup yazıyordum vs. Ancak anlaşılan o ki; bazı mesajlar başka bir bölüme gitmiş ve bu gün lanetli hayaletler gibi varlıklarını monitörümün ekranına hortlayarak bana bildirdiler.
Yetkililere böyle bir teknik arıza olduğunu buradan bildirmiş olayım ayrıca!
Sevgili arkadaşlarım; Mark, esen, Artemis Entreri, Lydronk, Efla, devrimk, Illyra, Bogus ve WizardOfQuarks, bana gönderdiğiniz bir ya da birçok mesajları henüz yeni farkettim. Hepside rutubetten küflenmiş...
Neyse, bundan sonra o köşeye de bakacağım ama bana mesaj atıp da cevap alamayan arkadaşlar, genelden, vs uyarsınlar mutlaka, çünkü cevap yazmadıysam mesaj elime geçmemiştir.
.

