Bana (dwaxer) özel mesaj atan bazı arkadaşlar!..

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Bana (dwaxer) özel mesaj atan bazı arkadaşlar!..

Post by dwaxer »

.


Arkadaşlar, öncelikle belirtmek istediğim bir konu var: Ben bana atılan bütün mesajları medeni bir insan olma gayretimin gerektirdiği biçimde cevaplarım. Herkese cevap veririm yani.

Bugün siteyi dolaşırken birden ekranıma birsürü küçük pencere üşüştü ve bunları temizlemeye kalktığımda bana eskiden gönderilmiş mesajlar olduğunu gördüm. Aralarında geçen Temmuz ayında gönderilmiş olanlar bile vardı. Bu mesajların hiçbiri “inbox”ıma düşmemiş arkadaşlar. Sonradan farkına vardım ki; sayfanın solundaki sütunda “şu an bağlı” penceresinin hemen altında “özel mesajlar” diye bir bölümde okunmamış 20 küsür mesaj olduğunu yazıyor! Artık önceden de var mıydı bu uyarı bilmiyorum ama oradan tıkladığımda mesajların teknik bir arıza olduğunu belli edercesine bozuk (ama okunabiliyor) olduklarını gördüm. Esasında bana her mesaj geldiğinde sayfanın üstünde yeni mesaj olduğu yazıyordu ve ben de inboxa girip okuyup yazıyordum vs. Ancak anlaşılan o ki; bazı mesajlar başka bir bölüme gitmiş ve bu gün lanetli hayaletler gibi varlıklarını monitörümün ekranına hortlayarak bana bildirdiler. :mrgreen:

Yetkililere böyle bir teknik arıza olduğunu buradan bildirmiş olayım ayrıca!

Sevgili arkadaşlarım; Mark, esen, Artemis Entreri, Lydronk, Efla, devrimk, Illyra, Bogus ve WizardOfQuarks, bana gönderdiğiniz bir ya da birçok mesajları henüz yeni farkettim. Hepside rutubetten küflenmiş... :mrgreen: (şaka) Artık geçmiş ola, güncelliği kalmamış konular. Hayır, merak ettiğim, -hadi ben dikkatsizim, vs- bu kadar kişinin hiçbiri de “arkadaşım mesaj attım almadın mı?” demedi bana (birisi yazmış “mesaj kutuna bakmayı unutma” diye ama ne fayda) demekki benim cevapsızın teki olduğumu düşünüp kendi halime bıraktınız. Elimde olmadan gerçekleşen bu durumlardan ötürü üzgün olduğumu bilmenizi isterim.

Neyse, bundan sonra o köşeye de bakacağım ama bana mesaj atıp da cevap alamayan arkadaşlar, genelden, vs uyarsınlar mutlaka, çünkü cevap yazmadıysam mesaj elime geçmemiştir.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Evet dwaxer aynı şey banada oluyor arada. Ve eski mesajların hepsi açılıyor ama hiç biri inboxda değil. Ve de arkaplan beyaz bir şekilde açılıyor veya gorüntülenemiyor diyor. Bu bir teknik sorunmu anlayamamıştım. Ve ya virüs kapmışımdır gibi bir his doldu içime ama senin bu konuyu açmanla rahatladım. :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Aslında onlar site messengerı :D yan tarafta "kimler bağlı" kısmındaki bir kişiye iki tere tıkladığınızda çıkıyor :) yolladığınızda ise pop-up şeklinde çıkıyor fakat bazı kişilerin browserı pop-up açılmasını engelleniyor -mesela bana ilk format attığım zaman oluyor- ve bir uyarı çıkıyor. O uyarıyı açıp frpworld.com için izin ver derseniz sorun düzelir :) Tabii bu firefox için geçerli ie'nin nasıl olduğunu bilmiyorum
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:Aslında onlar site messengerı :D yan tarafta "kimler bağlı" kısmındaki bir kişiye iki tere tıkladığınızda çıkıyor :) yolladığınızda ise pop-up şeklinde çıkıyor fakat bazı kişilerin browserı pop-up açılmasını engelleniyor -mesela bana ilk format attığım zaman oluyor- ve bir uyarı çıkıyor. O uyarıyı açıp frpworld.com için izin ver derseniz sorun düzelir :) Tabii bu firefox için geçerli ie'nin nasıl olduğunu bilmiyorum
Anlaşılmıştır. :D Kaldırdım pop-up yasağını bakalım. :plotting: pop up ilginç bi isim.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Ki bu benim adıma çok soruya cevap! Hayatın anlamını çözüp nirvanaya ulaşam daha bi yücelmiş hissetmezdim kendimi.

şimdi kıssadan hisse: Gülme komşuna gelir başına. (Bi komşuma mesajları alamayı diye güldüm de :P)

Asıl hisse o olur mu hiç? Hisse değidğin aşağıdakine benzer:

Yani mesajlaşırken dikkat edelim bi daha, hatta tedbir olsun diye fazla mesaj atalım? Ha o tedbir mesajları da ulaşmazsa büyük harflerle(kocaman harflerle) 'Mesajım mı gelmedi, yoksa cevap vermeye cesaretin mi yok ha?' diyip bunu da 5 kere postalayalım. Böylece mesajı alıp cevap vermeyenleri de gaza getirmiş oluruz? :P

Neyse bugün de bunu öğrendik, artık mesajlarımın başına koruma dikicem gittiklerinden emin olmak için :D
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Hmmm, acaba ben sana ne gönderdim? :plotting: Onu bile unuttum bak. Demek ki bayağı zaman geçmiş. :D
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 8)
Lydronk wrote:Ki bu benim adıma çok soruya cevap! Hayatın anlamını çözüp nirvanaya ulaşam daha bi yücelmiş hissetmezdim kendimi.

şimdi kıssadan hisse: Gülme komşuna gelir başına. (Bi komşuma mesajları alamayı diye güldüm de :P)

Asıl hisse o olur mu hiç? Hisse değidğin aşağıdakine benzer:

Yani mesajlaşırken dikkat edelim bi daha, hatta tedbir olsun diye fazla mesaj atalım? Ha o tedbir mesajları da ulaşmazsa büyük harflerle(kocaman harflerle) 'Mesajım mı gelmedi, yoksa cevap vermeye cesaretin mi yok ha?' diyip bunu da 5 kere postalayalım. Böylece mesajı alıp cevap vermeyenleri de gaza getirmiş oluruz? :P

Neyse bugün de bunu öğrendik, artık mesajlarımın başına koruma dikicem gittiklerinden emin olmak için :D
En kolayı özel mesaj atmak :D *reverans yaparak uzalaşır*
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Bence en güzeli bu "serbest kürsü" bölümüne "mesaj attım sana almadın mı??" diye bir başlık açılsın. Cevapsız kalan kişi buradan seslensin ilgili kişiye. :mrgreen:
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

ne güzel anı olmuş işte. Yaw ben sana msj atmamışmıyım hiç...ilginç.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

aransayes wrote: Yaw ben sana msj atmamışmıyım hiç...ilginç.
Valla ben de çok şaşırdım bak. :plotting: Senin mesaj atmadığın biriyle karşılaşmak çok ilginç gerçekten de. :evillaugh:
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

Bu açığımı en kısa zamanda kapatacam. Herkese msj atacam rahatsız edecem. özellikle yeni gelenlere :plotting:
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Avatarın bu kadar tırstırıcı olmasa sorun olmaz da... :schemes:
aransayes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1861
Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir

Post by aransayes »

oo sen iste değiştiriyim. Ama güzeldi bu, avatara alışınca eskisi kadar korkutucu olmuyor. Zaman tanımak gerek. :idea:
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

avatarın bana disturbed grubunu hatırlatıyor, bir alakası var mı? :???:
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Bence en güzel avatar WizardOfQuarks'ın ve en sevimlisi de AlenthasLeasess! :mrgreen:
Post Reply