Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Mar 17, 2008 10:54 pm
Ha Ha Ha! İzledim ve güldüm. Çok komik ve tabi ki saçmalık... Wow kültürünün ve ejderha mızrağı fanatizminin aşırışı işte böyle oluyormuş demek ki.
Lydronk
Kullanıcı
Posts: 882 Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Lydronk » Tue Mar 18, 2008 1:30 am
Evet, biliyordum! Gnomları aşağıladınız aşağıladınız olacağı buydu işte! şahsen bir gnom olarak gidip kendisiyle tanışmak istiyorum. Yanlız bu pek tekin bir gnom değil sanırım, CE veya CN olabilir...(yahu bunlarda komik, element ismi gibi
)
Hoşmuş açıkçası
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Tue Mar 18, 2008 5:27 am
Yahu bunda ne var, sivri şapka giymiş bi cüce işte
Geçenlerde bende bu boylarda birini görmüştüm, o kadar anormal bir şey değil