Güney Amerika'da gnom görülmüş.

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Güney Amerika'da gnom görülmüş.

Post by devrimk »

The Sun gazetesinin haberine göre Güney Amerika'da bir grup genç tesadüf eseri gnome görmüşler. Aşağıdaki linkte haber ve kamera görüntüsü var.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 902014.ece
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Ha Ha Ha! İzledim ve güldüm. Çok komik ve tabi ki saçmalık... Wow kültürünün ve ejderha mızrağı fanatizminin aşırışı işte böyle oluyormuş demek ki.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Evet, biliyordum! Gnomları aşağıladınız aşağıladınız olacağı buydu işte! şahsen bir gnom olarak gidip kendisiyle tanışmak istiyorum. Yanlız bu pek tekin bir gnom değil sanırım, CE veya CN olabilir...(yahu bunlarda komik, element ismi gibi :P )

Hoşmuş açıkçası :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Yahu bunda ne var, sivri şapka giymiş bi cüce işte :) Geçenlerde bende bu boylarda birini görmüştüm, o kadar anormal bir şey değil :)
Image
Post Reply