Mükemmeller. Allah bilir kaç para isterler bunlar için
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
DnD Minyatür oyunu. Eğlencelik hadise. Türkiye'de ne yazık ki çok öküz fiyatlara satılıyor. Amerika'da minyatürleri hobby shoplarda 1-2 dolar arasına almak mümkün. Kutusuyla alırsanız pahalıya geliyor tabii, ikinci el piyasasından bakınca epey ucuza bi kamyon minyatür devşirmek mümkün oluyor.
occultsearcher wrote:DnD Minyatür oyunu. Eğlencelik hadise. Türkiye'de ne yazık ki çok öküz fiyatlara satılıyor. Amerika'da minyatürleri hobby shoplarda 1-2 dolar arasına almak mümkün. Kutusuyla alırsanız pahalıya geliyor tabii, ikinci el piyasasından bakınca epey ucuza bi kamyon minyatür devşirmek mümkün oluyor.
İyiymiş oralardaki fiyatları. Aydan aya birer ikişer alınıp yavaş yavaş koleksiyon genişletilebilir. Aslında tabii seri imalatı, yani bol talepli bir pazarı olan yerde ucuz olması normal, çünkü sonuçta plastik! Herhalde buradakiler dışarıdan geliyordur, o yüzden pahalıdır. İthal vergileri, vs biniyo üzerine.