Arenada büyü kullanımı

Kadim Sanatlarla uğraşanlarla tartışabilmek için…
Post Reply
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

SacoKhan wrote:ben birbirinin üstüne demedim, twin spell de iki büyü yapmış gibi oluyorsun, ikisi de sudden maximized ve empowered olamaz. ;)
Official FaQ'da bunu sormuşlar. :)
Twin Spell +4, büyü iki kere yapılıyor
Energy Admixture +4, büyü farklı bir enerji tipinde aynı hasarı veriyor
Maximize +3, tam hasar verdiriyor

Scorching ray (seviye 2) yapsam bütün hasarlar toplanır mı demiş.
2+4+4+3=13 seviye spell olur yapabilirsen 288 hasar verir diye yazmışlar. :wink:
WoC benden yana. :D
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

lightflarer wrote:barbarlar büyülü eşyalar kullanmazlar, özellikle görünmezlik yada uçmak için olan bir eşyayı Wulfgar bile kullanmaz, hayatı söz konusu olsa hatta Tempus'un seçilmişi olmak bile olsa kullanmaz, tırsar, ne anlasın o büyüden adam mutlu büyü yokken yani.

Bu arada başta barbar standart bir silah ve zırh takımına sahip denmişti diye hatırlıyorum ama bakamıycam şimdi yanlış olabilir dediğim. Bide barbarı çok abartmalım, genelde int yerlerde oluyor, basit bir metal ısıtma yada koruma kalkanı bile işe yarar bence.
Hemde nasıl kullanırlar. Aklın şaşar!

Hayır barbar hakkında verilen tek bilgi barbarın elinde balta size doğru koştuğu. şimdi adam zaten bize doğru koşmaya başlamışsa biz sırayı kaybetmişiz. Demekki yapacak çok bir şey yok. Lçmcürt diye kafaya baltayı yiyeceğiz. E o zaman mirror image yada invisibility. :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Aman, ne diye tartıştınız ki bu kadar? Çok basit. Gnomsanız(ehe..), alın elinize empowered maximized phantasmal killer'ı, şansı pek kalmaz zaten. Gnom değilseniz, ne diye büyücü oldunuz ki hem? :P
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Darkgnome wrote:
lightflarer wrote:barbarlar büyülü eşyalar kullanmazlar, özellikle görünmezlik yada uçmak için olan bir eşyayı Wulfgar bile kullanmaz, hayatı söz konusu olsa hatta Tempus'un seçilmişi olmak bile olsa kullanmaz, tırsar, ne anlasın o büyüden adam mutlu büyü yokken yani.

Bu arada başta barbar standart bir silah ve zırh takımına sahip denmişti diye hatırlıyorum ama bakamıycam şimdi yanlış olabilir dediğim. Bide barbarı çok abartmalım, genelde int yerlerde oluyor, basit bir metal ısıtma yada koruma kalkanı bile işe yarar bence.
Hemde nasıl kullanırlar. Aklın şaşar!

Hayır barbar hakkında verilen tek bilgi barbarın elinde balta size doğru koştuğu. şimdi adam zaten bize doğru koşmaya başlamışsa biz sırayı kaybetmişiz. Demekki yapacak çok bir şey yok. Lçmcürt diye kafaya baltayı yiyeceğiz. E o zaman mirror image yada invisibility. :D
Büyücüleri neden bu kadar, zayıf görüyorsunuz. Alt tarafı barbar işte!
İnsiyatif barbarda olsa bile, immediate actionl diye birşey var.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Tersyuz arkadaşım sanırım anlatamadım bak şimdi, Sudden nedir biliyormusun şöyle bir şey, bir büyü cast ediliyor ve sen sudden olarak o büyüye bir metamagic ekliyorsun. Ben de şimdi diyorumki sen o metamagic feati ekledikten sonra tekrar bir büyü daha çıkıyor ama senin hakkın günde bir kere. Anlatabildim mi? O anki büyüye ekleniyor, o anda ne var bir adet twin edilmiş spell var ama twini nerede? yok.sen suddenı kullandıktan sonra ikincisi çıkıyor.

Saygılarımla...

Bu arada artemiscim çok hesaba girmişsin be :D complete arcane farklı bir kitap, büyü kullanımlarına yenilikler getiriyor biraz.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

şimdi benim mantığıma göre şöyle olmuyor mu? :-o
Empower Fireball 5. seviye yeni bir büyü oluyor.
Twin Fireball 7. seviye yeni bir büyü oluyor. Dolayısıyla üzerine Sudden Empower eklenebilir. :D
Ama Twin olayı seni rahatsız ettiyse aynı etkiyi, Energy Admixture featiyle yapabiliriz. :evil:
Fire ve Cold hasarı veriyor aynı anda (seçimine göre). Buna da Sudden Empower ve Sudden Maximize eklenemez demezsin herhalde.
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Anlatamadım ben yine bak şimdi olay şu:

int Büyü, sudden feat1, sudden feat2;

while (büyü cast edilirken)

büyünün birincisi cast edilir;

isteğe bağlı sudden feat1 ve 2 ikisi birden kullanılır;

ikincisi cast edilir;

eğer yukarıdaki featlerden biri kullanılmışsa aynısı bu fazda kullanılamaz.

Anlatabildim umarım...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Lydronk wrote:Aman, ne diye tartıştınız ki bu kadar? Çok basit. Gnomsanız(ehe..), alın elinize empowered maximized phantasmal killer'ı, şansı pek kalmaz zaten. Gnom değilseniz, ne diye büyücü oldunuz ki hem? :P
phantasmal killer: 4.seviye büyüsü
Empower spell eklersen: +2
Üzerine, Maximize spell eklersen: +3

Oldu mu, +9 slotluk büyü. Ama sen 13seviye wizardsın ve en fazla 7.seviyeden büyü cast edebilirsin.

Hem, bu büyü hasar vermeye yönelik değildir. Hasarı; 3d6
Maximize yapsan; 18 damage vurucak.
Yaptığın büyüler, ancak dc sini artırmalı.

Heighten Spell ile 5 slotta hazırlaman daha mantıklı olur.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Bu arada artemiscim çok hesaba girmişsin be complete arcane farklı bir kitap, büyü kullanımlarına yenilikler getiriyor biraz.
Ben anlamam arkeyn markeyn bi hand book'um bi de dm's guide'ım var. :D O yüzden sizinle bilgi yarıştıracak halim yok. Fakat şunu iddaa edebilirim ki eğer savunduğunuz adam barbar olsaydı, kompliit barbar, kompliit greyt eks tarzı kitaplar bulup da en imbasını yaratırdınız :D
Been there. Seen that. Got the scars.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Mark ukalalık etmek istemem ama 13 değil 15 lwl'iz :D Fayda eder mi bilmem ama hesapları doğru yapmak için.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ben sana bir ara bunların imbalıklarını anlatırım, özel karışımlarım var featler hakkında, hmm nerde benim kitaplarım hmm şu kitaplıkta olacaktı...bi dakika merdiven nerde? off yine unuttum...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Neden gnomun eline verdik? Dc +1 alacak gnom tarafından yapıldığı için. Spell focus amış olsa, usta olsa illüzyonda. Hatta greater spell focus alabilir mi seviyede? Neyse işte. Korkudan ölür hedef. Zaten, canı sıfırlandı mı gerisi kolay. Sopayla vura vura döveriz :D Ha ama doğru, 15 seviye kısıtlaması var. Sadece maximized olsa? :)
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Lydronk olayı bu kadar basite indirgemen, D&D'ye hakaret :)
Been there. Seen that. Got the scars.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Tersyuz wrote:şimdi benim mantığıma göre şöyle olmuyor mu? :-o
Empower Fireball 5. seviye yeni bir büyü oluyor.
Twin Fireball 7. seviye yeni bir büyü oluyor.
9 oluyor. Twin spell +4.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Aman, siz de hiç gnom şakasından anlamaz mısınız? Bir barbar will save'i tutturamasa bile fortitude save'i tutturması büyük ihtimal :D Elbette bir barbar tek büyüyle öldürülse bile, öldürülmemelidir. Akıl var rp var... Değil mi ama? :P
Post Reply