SacoKhan wrote:ben birbirinin üstüne demedim, twin spell de iki büyü yapmış gibi oluyorsun, ikisi de sudden maximized ve empowered olamaz.
Official FaQ'da bunu sormuşlar.
Twin Spell +4, büyü iki kere yapılıyor
Energy Admixture +4, büyü farklı bir enerji tipinde aynı hasarı veriyor
Maximize +3, tam hasar verdiriyor
Scorching ray (seviye 2) yapsam bütün hasarlar toplanır mı demiş.
2+4+4+3=13 seviye spell olur yapabilirsen 288 hasar verir diye yazmışlar.
WoC benden yana.
lightflarer wrote:barbarlar büyülü eşyalar kullanmazlar, özellikle görünmezlik yada uçmak için olan bir eşyayı Wulfgar bile kullanmaz, hayatı söz konusu olsa hatta Tempus'un seçilmişi olmak bile olsa kullanmaz, tırsar, ne anlasın o büyüden adam mutlu büyü yokken yani.
Bu arada başta barbar standart bir silah ve zırh takımına sahip denmişti diye hatırlıyorum ama bakamıycam şimdi yanlış olabilir dediğim. Bide barbarı çok abartmalım, genelde int yerlerde oluyor, basit bir metal ısıtma yada koruma kalkanı bile işe yarar bence.
Hemde nasıl kullanırlar. Aklın şaşar!
Hayır barbar hakkında verilen tek bilgi barbarın elinde balta size doğru koştuğu. şimdi adam zaten bize doğru koşmaya başlamışsa biz sırayı kaybetmişiz. Demekki yapacak çok bir şey yok. Lçmcürt diye kafaya baltayı yiyeceğiz. E o zaman mirror image yada invisibility.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Aman, ne diye tartıştınız ki bu kadar? Çok basit. Gnomsanız(ehe..), alın elinize empowered maximized phantasmal killer'ı, şansı pek kalmaz zaten. Gnom değilseniz, ne diye büyücü oldunuz ki hem?
lightflarer wrote:barbarlar büyülü eşyalar kullanmazlar, özellikle görünmezlik yada uçmak için olan bir eşyayı Wulfgar bile kullanmaz, hayatı söz konusu olsa hatta Tempus'un seçilmişi olmak bile olsa kullanmaz, tırsar, ne anlasın o büyüden adam mutlu büyü yokken yani.
Bu arada başta barbar standart bir silah ve zırh takımına sahip denmişti diye hatırlıyorum ama bakamıycam şimdi yanlış olabilir dediğim. Bide barbarı çok abartmalım, genelde int yerlerde oluyor, basit bir metal ısıtma yada koruma kalkanı bile işe yarar bence.
Hemde nasıl kullanırlar. Aklın şaşar!
Hayır barbar hakkında verilen tek bilgi barbarın elinde balta size doğru koştuğu. şimdi adam zaten bize doğru koşmaya başlamışsa biz sırayı kaybetmişiz. Demekki yapacak çok bir şey yok. Lçmcürt diye kafaya baltayı yiyeceğiz. E o zaman mirror image yada invisibility.
Büyücüleri neden bu kadar, zayıf görüyorsunuz. Alt tarafı barbar işte!
İnsiyatif barbarda olsa bile, immediate actionl diye birşey var.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Tersyuz arkadaşım sanırım anlatamadım bak şimdi, Sudden nedir biliyormusun şöyle bir şey, bir büyü cast ediliyor ve sen sudden olarak o büyüye bir metamagic ekliyorsun. Ben de şimdi diyorumki sen o metamagic feati ekledikten sonra tekrar bir büyü daha çıkıyor ama senin hakkın günde bir kere. Anlatabildim mi? O anki büyüye ekleniyor, o anda ne var bir adet twin edilmiş spell var ama twini nerede? yok.sen suddenı kullandıktan sonra ikincisi çıkıyor.
Saygılarımla...
Bu arada artemiscim çok hesaba girmişsin be complete arcane farklı bir kitap, büyü kullanımlarına yenilikler getiriyor biraz.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
şimdi benim mantığıma göre şöyle olmuyor mu?
Empower Fireball 5. seviye yeni bir büyü oluyor.
Twin Fireball 7. seviye yeni bir büyü oluyor. Dolayısıyla üzerine Sudden Empower eklenebilir.
Ama Twin olayı seni rahatsız ettiyse aynı etkiyi, Energy Admixture featiyle yapabiliriz.
Fire ve Cold hasarı veriyor aynı anda (seçimine göre). Buna da Sudden Empower ve Sudden Maximize eklenemez demezsin herhalde.
Lydronk wrote:Aman, ne diye tartıştınız ki bu kadar? Çok basit. Gnomsanız(ehe..), alın elinize empowered maximized phantasmal killer'ı, şansı pek kalmaz zaten. Gnom değilseniz, ne diye büyücü oldunuz ki hem?
Bu arada artemiscim çok hesaba girmişsin be complete arcane farklı bir kitap, büyü kullanımlarına yenilikler getiriyor biraz.
Ben anlamam arkeyn markeyn bi hand book'um bi de dm's guide'ım var. O yüzden sizinle bilgi yarıştıracak halim yok. Fakat şunu iddaa edebilirim ki eğer savunduğunuz adam barbar olsaydı, kompliit barbar, kompliit greyt eks tarzı kitaplar bulup da en imbasını yaratırdınız
Ben sana bir ara bunların imbalıklarını anlatırım, özel karışımlarım var featler hakkında, hmm nerde benim kitaplarım hmm şu kitaplıkta olacaktı...bi dakika merdiven nerde? off yine unuttum...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Neden gnomun eline verdik? Dc +1 alacak gnom tarafından yapıldığı için. Spell focus amış olsa, usta olsa illüzyonda. Hatta greater spell focus alabilir mi seviyede? Neyse işte. Korkudan ölür hedef. Zaten, canı sıfırlandı mı gerisi kolay. Sopayla vura vura döveriz Ha ama doğru, 15 seviye kısıtlaması var. Sadece maximized olsa?
Tersyuz wrote:şimdi benim mantığıma göre şöyle olmuyor mu?
Empower Fireball 5. seviye yeni bir büyü oluyor.
Twin Fireball 7. seviye yeni bir büyü oluyor.
9 oluyor. Twin spell +4.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Aman, siz de hiç gnom şakasından anlamaz mısınız? Bir barbar will save'i tutturamasa bile fortitude save'i tutturması büyük ihtimal Elbette bir barbar tek büyüyle öldürülse bile, öldürülmemelidir. Akıl var rp var... Değil mi ama?