En sevdiğiniz sınıfı neden seviyorsunuz?

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Tersyuz
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1426
Joined: Thu Dec 20, 2007 10:00 am

Post by Tersyuz »

En sevdiğim karakter tipi imzamda. :evil:
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Lugtarias
Forum Yöneticisi
Posts: 726
Joined: Wed Jun 13, 2007 10:00 am
Location: izmir

Post by Lugtarias »

En sevdiğim sınıf Druid. Sadece frp ile ilintili değil Druidleri en sevdiğim ırk yapan nedenler. Druidlik tarihine ve yaşamış Druidlere çok ilgi duyarım ve severim. Ama oyunda da sevdiğim özellikleri bol. Çok güzel rp yapılıyor bence. Ve doğa adamı :-P Sonra büyü yapabilme yetisine sahip olması, bir yandan hayvan yoldaşı olması bir yandan da azımsanmayacak kadar iyi savaşabilmesi çok hoşuma gidiyor. Özellikle ileriki seviyelerde hayran oluyorum Druidlere...

En sevdiğim ırk ise drowlar! Eğilimlerini göz önünde bulundurmuyorum. Fiziksel özelliklerine hayranım. Kendilerine has bir havaları, yaydıkları bir izlenimleri var. Bir panterden daha çevik, bir iblisten daha kurnaz, bir büyücüden daha hırslı ve karizmatik, kapkara bir drow gibisi olur mu beah ! :clap:
Last edited by Lugtarias on Thu Jun 05, 2008 1:23 am, edited 1 time in total.
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Lugtarias wrote:En sevdiğim sınıf Druid. Sadece frp ile ilintili değil Druidleri en sevdiğim ırk yapan nedenler. Druidlik tarihine ve yaşamış Druidlere çok ilgi duyarım ve severim. Ama oyunda da sevdiğim özellikleri bol. Çok güzel rp yapılıyor bence. Ve doğa adamı :-P Sonra büyü yapabilme yetisine sahip olması, bir yandan hayvan yoldaşı olması bir yandan da azımsanmayacak kadar iyi savaşabilmesi çok hoşuma gidiyor. Özellikle ileriki seviyelerde hayran oluyorum Druidlere...
Düşüncelerimi dile getirmişsin :)
Image
ulmara
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Mon Aug 13, 2007 10:00 am

Post by ulmara »

Sorcerer severim ve oynatırım genelde.Gün başlarken hazırlamaya gerek duymadan büyü yapabilmeleri çok avantajlı geliyor bana.Bir de rp yapmayı pp den daha çok sevdiğim için konuştuğum npc leri etkilemeyi amaçlıyorum.Sorcerer da Cha baseli olduğu için işime geliyor.Bu aralar warmage e de sardırdım.Büyülerini yine Cha bonusunu kullanarak yapıyor ayrıca level yükseldikçe heavy armor ı bile failure sız kullanabiliyor.Favori ırkım ise insan.Extra skillimi featimi alır yatarım,gerisini kurcalamam.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

siyonisist çok iyiymiş ya yakın zamanda oynadım, anladım :D role-play çok zevkli, çok riskli durumlardan kaçmak kolay, oyunun başında ortalama, ortaları ve sonunda karşı konulamaz bir güçleri var. Büyüleri çok hızlı yapıyorlar ayrıca yakın dövüş yeteneklerini bir savaşçı ile aynı yeteneğe getiren büyüleri var ve diğer büyüleri yapmaya devamda edebiliyorsunuz onları yapınca. Büyü ezberleme, kağıt bulma derdi yok, her duruma uygun bir büyüleri var, telekinesis (tk demeye alışıyorsunuz zamanla :D ) çok yönlü ve çok kullanışlı bir disiplin, ayrıca bir o kadar da zevkli.
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

barbarian bard..

açıklaması zor.. ve açıklayacak da çok enerjim yok ama başlığı görünce yazayım dedim..

yaklaşık 20 oturumlu bir oyunda oynattığım bir karakterdir.. adı bende saklı kalsın.. hala ölmedi.. fakat öyle derinlikli bir karaktere dönüştü ki tarif etmem çok mükün değil.. henüz 7-8nci oturumlarda oyundan ayrılmak zorunda kaldıı.. beni aşmıştı.. resmen ipleri eline almıştı serseri.. tam manasıyla ben onu değil, o beni kontrol etmeye başlamıştı.. ve ister istemez onu kendi yoluna bırakıp başka bir karakterle (fallen paladin) devam etmiştim aynı oyuna..

başka bir örneğini ne okudum ne de duydum bu güne değin..

bu güne kadar canlandırdığım pek çok sağlam karakterin arasından tek geçerim onu..
Aurë entuluva...!!
Post Reply