FRPWORLD LOGOSU...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

FRPWORLD LOGOSU...

Post by Firble »

Arkadaşlar artık sitemizde grafik ve resim konusunda oldukça deneyimli arkadaşların olduğunu hepimiz biliyoruz.

Ben diyorum ki frpworld için bu grafikerlerimizin tasarladığı logoları her yıl değiştirsek eski logolara da ulaşılabilir olsa... Bana güzel olur gibi geliyor...

Bu arada sitenin ana sembolü konusunda da epey tartışma oldu.. Ancak logoyu yapmayı düşünen arkadaş olursa benim önerim Anka kuşu... Bence siteye en çok yakışan logo o olur.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Sitenin damga niyetine kullanılacak bir logoya ihtiyacı var...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Aaa, bizim koskocaman para birimi olan YEN şeklindeki logomuz var ya :D :D :D :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Re: FRPWORLD LOGOSU...

Post by devrimk »

Firble wrote:Arkadaşlar artık sitemizde grafik ve resim konusunda oldukça deneyimli arkadaşların olduğunu hepimiz biliyoruz.

Ben diyorum ki frpworld için bu grafikerlerimizin tasarladığı logoları her yıl değiştirsek eski logolara da ulaşılabilir olsa... Bana güzel olur gibi geliyor...

Bu arada sitenin ana sembolü konusunda da epey tartışma oldu.. Ancak logoyu yapmayı düşünen arkadaş olursa benim önerim Anka kuşu... Bence siteye en çok yakışan logo o olur.
Sitenin kendi küllerinden tekrar dirildiği bahsi geçmişti daha önceden, Anka kuşu sembolünü kullanarak yeni bir logo yapılabilir ama her yıl logo değiştirmek pek doğru bir yaklaşım değil.
Mutlaka değişiklik isteniyorsa sitenin tasarımı belirli zamanlarda yenilenebilir ya da değiştirilebilir.
WizardOfQuarks
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 757
Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by WizardOfQuarks »

Bence logo dışında bir de güzel bir tema hazırlanmalı. Sitenin yüzünün değişmeye ihtiyacı var.
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..."  Einstein
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Olabilir.... Temanın yenilenmesi sanırım daha esaslı bir çalışma gerektiriyor. Ã?te yandan logo daha kolay olabilir ve bizim için de bir sembol haline gelir...

Sürekli var olan sabit bir logonun olması da evet güzel olabilir de... Her yıl değişen bir çeşit değişken logonun olması da sanki güzel olur gibi geliyor bana... Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz?
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Bence en iyisi elleri çenesinin altında, karagözünkü gibi duran bir ejderha kafası ile Hacivat'inki gibi duran yaşlı bir büyücü kafası çok güzel olur. şaka gibi yazdım ama düşününce harbiden de çarpıcı ve diğerlerinden ayrı bir logo olur. Hımm.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Evet artık bir logo yenileme zamanı çoktan geldide geçiyor bile. Her yıl değişmesi ve eski logolarada ulaşılabilmesi fikri gayet güzel. Bende yetenekli bir kaç çizer arkadaş tanıyorum, burada ortaya atılan fikirleri resmettirebilirim.

bu arada Darkgnome yine gayet enteresan ve güzel bir fikirle gelmiş :) bu şekilde mizahi bir yaklaşımı olan bir logoda gayet hoş olabilir.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Tema... e güzel olur tabi. Kim hazırlamak ister? :D Phpnuke teması hazırlayabilirim diyen varsa ne ala... Grafik olayları resmen ayrı bir dünya...

Ama tema yapan birini bulmak zor olduğundan sadec logoyla da yetinebiliriz. Yani tümden tema yapmak daha iyi olur deyip buna kolları sıvayıp sonra yapamadığımız için hepsini bırakmak da anlamlı olmaz. şimdi ne alaka bunları neden dedin EFla diyebilirsiniz gayet normal bi soru aslında dışarıdan bakınca saçma geliyo hakatten ama frpworldün projelerinin çok önemli bi kısmı benzer sebeplerden dolayı yattı. Hedef büyütüp gerçekleşmeyince topyekün bir boşvermeyle karşılaşıyoruz. O yüzden belirtmeden edemiycem...

Frpworld'ün tek bir logosu olması da şart değil tabi. Birden fazla da olabilir.

Ama şimdi sanat yapan brisine (bu durum için kendisi grafiker) dayatma yapmaya karşıyım. Yani şöyle şöyle olsun gibi... Yaratıcılığını kısıtlayabilir. Ama yapcak kişi tabii bu fikirleri kullanmakta özgürdür hatta tavsiye edilir =)

Siteye aktif olarak giren yani tabiri caizse içeriden birinin böyle bi çalışmada bulunması şahsen benim ilk tercihimdir. Tabii gelen hiçbi logoya da yok başkasının yaptığı olmaz diyecek değiliz ya ...

Yani dediğim odur ki her projede yaşadığımız temel sorunu burada da yaşıyoruz. İnsan kaynakları... Fikirler gerçekten güzel. Gerçekleştirmek isteyene her türlü destek verilir. Bizim yapabileceğimiz bu. Bişeyler yapabileceğinizi düşnüyorsanız bildirin arkadaşlar güzel şeyler çıkar...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Benim bu işten çok sağlam anlayan bir arkadaşım var. kendisiyle tesadüfen geçenlerde karşılaştım ilk okul arkadaşım. çevresinde de bu konulardan anlayan pek çok kişi var işide bunun üzerine zaten. Kendisiyle bi irtibata geçeyim muhtemelen yardımcı olacaktır.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Çizer arkadaşlara elbetteki karışamayız ve hatta belkide bu konu bir yarışma olarak açılabilir. Çizerler logo olmasını istedikleri resimlerini koyarlar ve kazanan 3 logo nun sahibine logoları basılı T-shirt'leri verilir. Ha bu siteden o kadar para çıkmıyorsa o zaman sadece tebrik edilir, "Yaşşa!!" denir, gaz verilir felan, ne bileyim.

Ancak burada yazılmasının hite bir kötü yanı yok bence. Beğenmeseler dahi en azından fikir ederler. Burada yazan ama kendisi çizmek isteyenlerde burada belirtirler böyle böyle bir şey çizeceğim diye. "Ben elimden geldiğince çizmeye çalışırım, sonra buraya koyarım beğenen alıp cin Ali'lerimi, sanat eserine çevirip yarışmaya katılabilir.", diye de yazılabilir. Ben şahsen 2. yolu denemek isterim ama scanner nereden bulacağım bilemem.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply