Senaryosunu hazırladığım GURPS oyunu için 3 oyuncuya ihtiyacım var. 2 Oturumluk bir oyun olacak. Karakterleri ben hazırladım ama oyuncu sayısından fazla karakter olduğu için seçenekler mevcut.
Gurps bölümünde, sistem ve dünyayla ilgili bilgileri bulabilirsiniz.
Grubu toplamamız halinde 2 Ağustos'ta ilk oyunu yapabiliriz.
Ah... Çok kötü oldu, GURPS'u çok merak ediyordum, şöyle kısa bir oyun oynamayı çooook isterdim ancak 1 Ağustos'ta şehir dışına çıkıyorum.. Eylül ayında bir arkadaşımla oyunlarınıza katılabiliriz, eğer eylülde de kısa oyunlara devam edecekseniz aklınızda bulunsun..
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..