Bu, geçtiğimiz haftalardaki eston saldırısıyla alakalı mı? Büyük ihtimalle...
Estonian diye bir dil görünce hemen araştırdım, bir kasabaymış İngiltere'de... Ama bilemiyorum..
Bir deneyeyim dedim, bakın tepedeki menü nasıl olsdu:
Abi | Otsi | Kasutajate nimekiri | Kasutajagrupid | Profiil | Sul ei ole uusi sõnumeid | Logi välja [ Lydronk ]
Forum FAQ | Search | Memberlist | Usergroups | Profile | No new messages | Log out [ Lydronk ]
Paylaşmak istedim
Last edited by Lydronk on Thu Jul 24, 2008 8:21 am, edited 1 time in total.
Adminler farkedebilir ama bir düşüncem var. Saçma da neyse... Bu estonlar belki işlerini gördüler. Hani siteye gizliden gizliye bir dil seçeneği daha eklediler ve kendilerine karşı çeviriyorlar belkide siteyi. Ama adminler lütfen alınmayın bu sadece bir komplo teorisi
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Evet ben de fark ettim o durumu. Hadi Rusça neyse de, Estonca ne alaka yahu?!
Estonya'nın resmi dili olan Estonca olmasın yalnız o? Belki İngiltere'de de öyle bir kasaba vardır ama Rusya ile Letonya arasındaki Estonya'da yaşayanların ana dili olan Estonca olması daha mantıklı. Tabii Almanca, Fransızca, Ã?ince gibi diller dururken seçenekte Estoncanın olması komik.. Ufacık bir Baltık ülkesi sonuçta
Ama Estonca Ural dil ailesinden gelmekte. Fince ve Macarca ile direkt bağları var, yani Türkçeyle uzaktan akraba. Otursak kolay öğreniriz belki de (zamanında Türkçeyle bağı olan dilleri araştırmıştım da ordan biliyorum, uydurdum demeyin )
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
abi son bi kaç aydır site de tekin şeyler olmuyo zaten harlem'in arka sokakları gibin oluyodu oradaki dil baltık ülkesi estonya'ya ait yoksa dünyanın her yerinde bir estonya kasabası var