Attack of the Estons!(Ah Star Wars ah...)

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Attack of the Estons!(Ah Star Wars ah...)

Post by Lydronk »

Garip ama gerçek:

Image
Bu, geçtiğimiz haftalardaki eston saldırısıyla alakalı mı? Büyük ihtimalle...
Estonian diye bir dil görünce hemen araştırdım, bir kasabaymış İngiltere'de... Ama bilemiyorum..

Bir deneyeyim dedim, bakın tepedeki menü nasıl olsdu:

Abi | Otsi | Kasutajate nimekiri | Kasutajagrupid | Profiil | Sul ei ole uusi sõnumeid | Logi välja [ Lydronk ]

Forum FAQ | Search | Memberlist | Usergroups | Profile | No new messages | Log out [ Lydronk ]

Paylaşmak istedim :D
Last edited by Lydronk on Thu Jul 24, 2008 8:21 am, edited 1 time in total.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Russian'da var. Kimsenin Rusça bildiğini sanmıyorum. Hekırlarla ciddi sorunlarımız var anlaşılan.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

bende baktımda hiçbir anlam veremedim. kokrmaya başladım hatta... bu ne ya :S
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Adminler farkedebilir ama bir düşüncem var. Saçma da neyse... Bu estonlar belki işlerini gördüler. Hani siteye gizliden gizliye bir dil seçeneği daha eklediler ve kendilerine karşı çeviriyorlar belkide siteyi. Ama adminler lütfen alınmayın bu sadece bir komplo teorisi :)
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Evet ben de fark ettim o durumu. Hadi Rusça neyse de, Estonca ne alaka yahu?! :|

Estonya'nın resmi dili olan Estonca olmasın yalnız o? Belki İngiltere'de de öyle bir kasaba vardır ama Rusya ile Letonya arasındaki Estonya'da yaşayanların ana dili olan Estonca olması daha mantıklı. Tabii Almanca, Fransızca, Ã?ince gibi diller dururken seçenekte Estoncanın olması komik.. Ufacık bir Baltık ülkesi sonuçta :D

Ama Estonca Ural dil ailesinden gelmekte. Fince ve Macarca ile direkt bağları var, yani Türkçeyle uzaktan akraba. Otursak kolay öğreniriz belki de :D (zamanında Türkçeyle bağı olan dilleri araştırmıştım da ordan biliyorum, uydurdum demeyin :P)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Estonlardan sonra oluştuğu varsayım mı gözlem mi arkadaşlar ben dil seçeneklerini hatırlamıyorum.

Olayabi göz atiyim ama sitesel (ulusal) güvenlik meseleleri nedeniyle forumda fazla bilgi vermeyeyim. Sonra siteye zarar verirler mazallah :p
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Bu durumu biz yine de öğreniriz, site gazetesi bize söyler.Basın özgürdür :D Di mi Daeya :D Gerçi Daeya artık girmiyor ya :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Burası özgür bir site edmond basın faaliyetlerinde bulunmak istiyorsan yapabilirsin sen de :D Artık yönetim de basın açıklaması yapar :p
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

abi son bi kaç aydır site de tekin şeyler olmuyo zaten harlem'in arka sokakları gibin oluyodu :D oradaki dil baltık ülkesi estonya'ya ait yoksa dünyanın her yerinde bir estonya kasabası var
Post Reply