Hükümran Senfoni Online

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Hükümran Senfoni Online

Post by Edmond »

Sanırım bu oyunu herkes duymuştur.Türkiye'deki gelmiş geçmiş en büyük çaplı devasa çoklu oyunculu browser tabanlı strateji bazlı bilgisayar oyunu.(oh be, yazana kadar canım çıktı)

Henüz 2. Açık Beta yayını yapılıyor.Ve ilk ayınca 100.000 kullanıcıyı geçti.Sanırız biraz büyük çapta bir sayı.

Özellikle Türkiye'de Ogame'in bir yılda 300.000 yaptığı düşünülürse.

Oyun baştan sona Türkçe.Oynanış açısından rahat bir oyun.Strateji olması bir diğer garip yanı.

Oyunda Osmanlı Motifleri işlenmiş (saray veya yeniçeri) ve evren olarak Ceiron diye bir evrende geçiyor.Bu evren baya bir uzakta ve büyü vs. var.

Oyunda biz bir komutanız ve askerlerimizi yönetip, savaş sonundaki tecrübelerle rütbe atlayıp, kazandığımız 3 puanı Saldırı savunma vs. özelliklere vererek, askerlerimizin savaşta daha etkili olmalarını sağlıyoruz.

Oyun hafta içi gündüz vakti pek boş oluyor, girmeyin, sıkılırsınız :D Ã?ünkü savaşacak düşman olmuyor :D (bomboş olduğunu gördüm!)

Açık beta2'dan tam sürüme geçerken hesapta bir silinme olmayacak.Ama 1.'den 2.'ye geçerken olmuştu ne yazık ki.

Oyun genel olarak bu kadar.Oyunu oynamak için tek gereken bir MYNET hesabı.(bir de bilgisayar :D )

hso.mynet.com dan oynayabilirsiniz.

Alıntı değil alın teri :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Mynet mi? Kıytırık bi yazı tabanlı oyun oynamak için mynet mail mi alıcaz yani :mad: Hiç sanmıyorum :roll: Travian ya da klan savaşları gibi mi?
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

AlenthasLeasess wrote:Mynet mi? Kıytırık bi yazı tabanlı oyun oynamak için mynet mail mi alıcaz yani :mad: Hiç sanmıyorum :roll: Travian ya da klan savaşları gibi mi?
Baran, bu oyun Travian gibi kıytırık (!) değil.Ayrıca Ogame vs. oyunları geride bırakacak kadar harika.Bende takıntı hâlini aldı.Üstelik savaşlardaki tur bazlılık harika.Poxnora oynu gibi işlenmiş (bilmeyebilirsiniz, o da tur bazlıdır ama savaş dışında bir şey yoktur bir ülke gibi)

Yazı tabanlı lafını anlamadım, yazarak oynadığımızı mı zannettin?Oyun tur bazlı strateji oyunu?Grafikleri iyi değil.Oyun fazla tutarsa Hükümran Senfoni adlı Oblivion tabanı kullanan RYO oyununu çıkartacaklar.Online oynanabilecek ama MMORPG olmayacak.Oyunu tutturmaya bakın çünkü okuduğum ropörtajlara göre, adamlar tamamen RPG yapmayı, vur kır parçaladan ziyade konuşmayı uzun tutmayı vs. düşünüyorlarmış. :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Poxnora gibi mi? O çok güzeldi yaa.. Peki ondaki gibi haksızlıklar var mı? Mesela sırf parayla oynamadığım için güzel üniteleri alamamıştım.. :\
Image
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

AlenthasLeasess wrote:Poxnora gibi mi? O çok güzeldi yaa.. Peki ondaki gibi haksızlıklar var mı? Mesela sırf parayla oynamadığım için güzel üniteleri alamamıştım.. :\
Kesinlikle hayır :) Bütün üniteler açık, FAKAT, komutana kıyafet vs. giydirebilirsen ordunun gücü daha fazla artıyor.Fakat komutana zırh giydirmek ya da silah almak, Cei-lira denen bir olayla oluyor, Cei-lira'nın artması için bildiğim kurallar:

Ardarda girdiğin her gün 1 cei-lira artıyor.

Günde ilk saatten itibaren her saat bir cei-lira artıyor.

Ve bugünden itibaren 18 Ağustos'tan yani, satın alınabiliyor.*

Bir de, mesela bu açığı oyunda stratejinisi iyi yapıp, para kazanıp, ordunuzla her savaşta galip gelip, kazandığınız tecrübelerle rütbe atlayıp, saldırıyı vs. artırabilirsiniz.

Yani para vermemenin eksikliğini stratejiyle toparlayabiliyorsun.

Poxnora oynadığını bilmiyorum Alenthas, oyun savaş içinde aynı şekilde ilerliyor fakat bu oyunda haritayı belirlemiyorsun ve sadece 2 ırk var (ama savaş üniteleri çok daha fazla :) )

*=18 Ağustos deniyordu ama açıldı mı bilmiyorum.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Hükümran senfoniyi o kadar bekledikten sonra kıytırık bir browser tabanlı oyun olarak çıkması tam bir hayalkırıklığı :mad:
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dragon_Knight wrote:Hükümran senfoniyi o kadar bekledikten sonra kıytırık bir browser tabanlı oyun olarak çıkması tam bir hayalkırıklığı :mad:
RPG'si de çıkacak, hâlen demosunu yayınlamaya uğraşıyorlar :D Oyun görüntüleri de vardı ama silmişler :'(
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Galiba oyundan bi cacık olmayacağını anlayıp şu sıralar Türkiye'de revaçta olan browser tabanlı oyunlar piyasasından pay kapmaya çalıştı çakallar.

Biraz ağır konuştum galiba ama insanları o kadar süre bekletip böyle yapmaları hiç hoş değil :mad:
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Post Reply