Henüz 2. Açık Beta yayını yapılıyor.Ve ilk ayınca 100.000 kullanıcıyı geçti.Sanırız biraz büyük çapta bir sayı.
Özellikle Türkiye'de Ogame'in bir yılda 300.000 yaptığı düşünülürse.
Oyun baştan sona Türkçe.Oynanış açısından rahat bir oyun.Strateji olması bir diğer garip yanı.
Oyunda Osmanlı Motifleri işlenmiş (saray veya yeniçeri) ve evren olarak Ceiron diye bir evrende geçiyor.Bu evren baya bir uzakta ve büyü vs. var.
Oyunda biz bir komutanız ve askerlerimizi yönetip, savaş sonundaki tecrübelerle rütbe atlayıp, kazandığımız 3 puanı Saldırı savunma vs. özelliklere vererek, askerlerimizin savaşta daha etkili olmalarını sağlıyoruz.
Oyun hafta içi gündüz vakti pek boş oluyor, girmeyin, sıkılırsınız
Açık beta2'dan tam sürüme geçerken hesapta bir silinme olmayacak.Ama 1.'den 2.'ye geçerken olmuştu ne yazık ki.
Oyun genel olarak bu kadar.Oyunu oynamak için tek gereken bir MYNET hesabı.(bir de bilgisayar
hso.mynet.com dan oynayabilirsiniz.
Alıntı değil alın teri

