Astrogeyikolojik kehanetler.

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Astrogeyikolojik kehanetler.

Post by dwaxer »

.

Alenthas ikizler burcu; bir günü bir gününe uymayan, çok yönlü ama heves ettiği her şeyden yıldırım hızıyla sıkılan ve yarım bırakan, aşırı kaotik bir kişilik. Çok renkli; ancak kızlar hoşlanır bu tiplerden. :-P


Edmond akrep burcu; bu da kaotik bir arkadaş, liderlik eğilimleri yüksek ama milleti yıkıma götürecek bir lider. Kendisi dahil, çevresindeki herkesi sözde idealleri uğruna havaya uçurabilir. Adolf Hitler'in reenkarnasyonu olabilir. :-P


:schemes:
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Dwaxer terazi burcu; Sürekli yeni şeyler deneyen, ve asla çizgisinden çıkmayan bir karakter :D

Firble balık burcu; Bir o kadar duygusal çünkü.

Clicks kova burcu; içimden öyle geldi :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Dwaxer varya, beni o kadar iyi yorumlamışsın ki ayakta alkışlayasım geliyor :P

Astrolojiyi hiç sevmem ama çok güzel bir başlık olmuş bu. Boşa gitmesin. Eğer astrolojiden anlasaydım bişeyler karalardım :P Neyse bilenlere bırakayım.
Image
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Darkgnome burçsuz çünkü o kadar şanslı ki kendisine yıldızlar sormuş hangi burcu istersin diye "gölge etme başka ihsan istemem" demiş.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Darkgnome= x
Burç= y
karakter= z

Burç sanırım kişinin karakterini felan belirtmek için kullanılıyordu. Yani;
y = z

Bu durumda
x + (-y) = x + (-z)

Yani;
Darkgnome burçsuz = Darkgnome karaktersiz.

Saco'nun bana karaktersiz dediğini matematiksel olarak ispatladım. :D

Bu durumda misilleme yapmak istersek;
Saco = a
b ,(büyüktür), z

denklemi birleştirecek olursak;
f(x) = a + (-b) :P
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

"İthamlarını sonraya sakla zeki gnom dostum, önümüzde uzun bir macera var..." diyesim geldi. Ben de mi rplere özlem duyuyorum ne.

Artemis burcu balık ama sanırım öyle tahmin ettim, doğru değilse öyle geyik yapıyorum bana göre balık
And i still wonder if you ever wonder the same!...
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Firble başak burcu; herkesle uyumlu, motive eder, destekler. Eleştirirken bile eleştiri oklarını batırdığı anlaşılmaz. :-P

.
Post Reply