Eskuz Mi
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Eskuz Mi
Odtü fm 103.1 dinleyenler bilir. Modern sabahlardaki arkadaşların yaptığı bir şarkı. Benim çok hoşuma gitti, paylaşayım dedim.
http://www.radyoodtu.com.tr/modernsabah ... /eskuz.mp3
İşte bunlar da şarkının sözleri:
kadınlar hep aynı şeyden şikayetçi
neden bu kadar çapkınmışım neden bu kadar çılgınmışım?
bende hep aynı şeyi şöylüyorum onlara
eşküz mi...
aşkta seni seçtim diyorsun ben pikaçu değilim ki
bağlanmamı bekliyorsun kuçu kuçu değilim ki
sana bu söylediklerim yalan gibi gelebilir
dikkat et bu çılgın gence yılan gibi gelebilir tısssss
çılgınım çapkınım işte buyum eşküz mi
duyarlı ayarlı işte buyum eşküz mi
bu aşk canımı sıkınca giderim senden bıkınca
bunlar daha birşey değil sen gör kasedim çıkınca
bu şarkıyı dinleyenler bana deli diyebilir
dikkat et bu çoşkun gence
sincap gibi yiyebilir kıt kıt kıt kıt kıt ayyyy
çılgınım çapkınım işte buyum esküz mi
duyarlı ayarlı işte buyum esküz mi
hey kızlar santçıyım ben...eşküz mi...
http://www.radyoodtu.com.tr/modernsabah ... /eskuz.mp3
İşte bunlar da şarkının sözleri:
kadınlar hep aynı şeyden şikayetçi
neden bu kadar çapkınmışım neden bu kadar çılgınmışım?
bende hep aynı şeyi şöylüyorum onlara
eşküz mi...
aşkta seni seçtim diyorsun ben pikaçu değilim ki
bağlanmamı bekliyorsun kuçu kuçu değilim ki
sana bu söylediklerim yalan gibi gelebilir
dikkat et bu çılgın gence yılan gibi gelebilir tısssss
çılgınım çapkınım işte buyum eşküz mi
duyarlı ayarlı işte buyum eşküz mi
bu aşk canımı sıkınca giderim senden bıkınca
bunlar daha birşey değil sen gör kasedim çıkınca
bu şarkıyı dinleyenler bana deli diyebilir
dikkat et bu çoşkun gence
sincap gibi yiyebilir kıt kıt kıt kıt kıt ayyyy
çılgınım çapkınım işte buyum esküz mi
duyarlı ayarlı işte buyum esküz mi
hey kızlar santçıyım ben...eşküz mi...
Been there. Seen that. Got the scars.
şözleri söylenişi zaten acayip de dikkatimi çeken şey altyapısı da acayip sağlam şarkının 
walla bugün en çok çaldığım şarkı ldudilime de takılır.
Bİ de "meraba cüceyim ben" diye bi şarkı vardı. söyleyenin sesini benzettim. Gorillazın Client eastwood şarkısını değiştirmişlerdi saı-nırım. Acaba dedim aynı adamlar mı.
walla bugün en çok çaldığım şarkı ldudilime de takılır.
Bİ de "meraba cüceyim ben" diye bi şarkı vardı. söyleyenin sesini benzettim. Gorillazın Client eastwood şarkısını değiştirmişlerdi saı-nırım. Acaba dedim aynı adamlar mı.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ama ben pek gülemedim. Paranormal bir gerilim sahnesi gibi oldu bana. İlk dinlediğimde fark etmemişim, sonra bir daha dinliyordum, şarkının ortasında birden bire adam bana seslendi, acayip tırstımArtemis Entreri wrote:Evet, ege de orada ki elemanlardan birisiOrasına çok gülmüştüm ben şarkının.
Bu arada efla söyleyenler aynı ekip. Merhaba cüceyim ben de süper şarkıdır.
Bir şarkıda daha vardı böyle, şarkının ortasında stüdyo sesleri de geliyordu. Adını hatırlamadım ama, hatırlayınca yazarım buraya.
Cüceyi de koyabilirseniz, biz de dinleriz iyi olur
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
http://www.radyoodtu.com.tr/modernsabah ... at4yol.mp3
Arkadaşlar bunu da dinleyin, benim en sevdiklerimden biri :
Arkadaşlar bunu da dinleyin, benim en sevdiklerimden biri :
Been there. Seen that. Got the scars.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
