Star Wars Clone wars[dizi]
Star Wars Clone wars[dizi]
Arkadaşlar Clone wars bildiğiniz üzere Star warsun episode2 ile 3 arasındaki kısmı anlatan bir animasyon film olarak çıktı.
Ama benim dikkatimi çeken şey Lucas amcamızın filmden sonra aynı grafikleri kullanarak bir animasyon dizi serisi başlatması.
Değişik karakterler için değişik öykülere yer veriliyor ve genel olarak klon savaşları tema alınmış. Tabi anakin ve obivan çevresinde dönmesi kaçınılmaz olsa da ortada doğru dürüst görünmedikleri örneğin Usta Yodanın yaptığı görüşmeleri vesaire anlatan bölümler de var.
Yanılmıyorsam 8. bölümü çıktı gayet de zevkle takip ediyorum. İzlemek için birşey arayanlara ve star wars hayranlarına tavsiye edilir.
Ama benim dikkatimi çeken şey Lucas amcamızın filmden sonra aynı grafikleri kullanarak bir animasyon dizi serisi başlatması.
Değişik karakterler için değişik öykülere yer veriliyor ve genel olarak klon savaşları tema alınmış. Tabi anakin ve obivan çevresinde dönmesi kaçınılmaz olsa da ortada doğru dürüst görünmedikleri örneğin Usta Yodanın yaptığı görüşmeleri vesaire anlatan bölümler de var.
Yanılmıyorsam 8. bölümü çıktı gayet de zevkle takip ediyorum. İzlemek için birşey arayanlara ve star wars hayranlarına tavsiye edilir.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
İlk tanıtım bölümünde Yoda'nın en gzüel yanlarından biri olan çatlak olma potansiyeli maksimum düzeydeydi. Çok hoşuma gitmişti.
sonra yayınlanan 2., 3. ve 4. bölüm Anakin, Obi-wan ve Ahsoka'nın Kin isimli Grievous'un kontrolünde olan dev uzay aracını yok etme macerasını içeren bir üçleme bölümdü. özellikle Padme de olaya dahil olunca çok keyifli olmuştu. Aralarında geçen diyaloglar daha çok ilgi çekiyordu.
5. bölüm ise daha çok klon askerlerinin yaşamını anlatan bir bölümdü, ama ana senaryoyu da devam ettiriyordu ve uzun süredir ortalarda gözükmeyen Asajj Ventress'in de nerelerde olduğunu öğreniyorduk.
6. ve 7. bölüm şu vakte kadar izlediğim en harika clone wars bölümleriydi. R2-D2 savaş alanında kaybolunca Anakin onu kurtarmak için peşindne gider Obi-wan'ın emirlerini dinlemeyerek. Gerçi bu bölümlerde obi-wan'a sinir olmuştum. O sıradna bir droid değil, o bir dost seni geri-zekalı jedi bozması! Ne anlarsın bağlılıktan! Neymiş jediler hiç bir şeye bağlanmamalıymış. Anakin aşık oldu olay hem de manşetten, yok bir droide aşırı bağlandı hemen azarlayın çocuğu. Yanında padawanı var niye rezile diyon çocuğu? sonra karanlık tarafa geçince kardeşimdin anakin diye zeytinyağı gibi üste çık! Ã?ık aradan bir Obi-Wan Kenobi ya! Adam ol önce, sar sakal bırakınca olmuyor bu işler.
Neyse R2-D2'nun ne kadar star wars'un ikonik bir karakter olduğunu da izleyenlere anımsatan ve o olmadan star wars'un jedi, sith kavramşarının bile anlamını yitirebileceğini anlatan muhteşemin üzerinde iki bölümde.
Ahsota vs. Grivevous da çok heyecanlandım ya, ama kız el kadar diyorsun ama koca droid liderini nasıl rezil etti? Koçum benim bak örnek al Obi-Wan olmuyor öyle arkadan emirler verip kenarda susam yağıyla kavrulmuş jelatinli hamur işlerini tüketmek! seni sinsi seni kardeşine havale ediyorum. kardeşimsin anakin demek! o anakin var ya seni şiş kebap yaptığında da aynı lafları edebildin mi HE?
sonra yayınlanan 2., 3. ve 4. bölüm Anakin, Obi-wan ve Ahsoka'nın Kin isimli Grievous'un kontrolünde olan dev uzay aracını yok etme macerasını içeren bir üçleme bölümdü. özellikle Padme de olaya dahil olunca çok keyifli olmuştu. Aralarında geçen diyaloglar daha çok ilgi çekiyordu.
5. bölüm ise daha çok klon askerlerinin yaşamını anlatan bir bölümdü, ama ana senaryoyu da devam ettiriyordu ve uzun süredir ortalarda gözükmeyen Asajj Ventress'in de nerelerde olduğunu öğreniyorduk.
6. ve 7. bölüm şu vakte kadar izlediğim en harika clone wars bölümleriydi. R2-D2 savaş alanında kaybolunca Anakin onu kurtarmak için peşindne gider Obi-wan'ın emirlerini dinlemeyerek. Gerçi bu bölümlerde obi-wan'a sinir olmuştum. O sıradna bir droid değil, o bir dost seni geri-zekalı jedi bozması! Ne anlarsın bağlılıktan! Neymiş jediler hiç bir şeye bağlanmamalıymış. Anakin aşık oldu olay hem de manşetten, yok bir droide aşırı bağlandı hemen azarlayın çocuğu. Yanında padawanı var niye rezile diyon çocuğu? sonra karanlık tarafa geçince kardeşimdin anakin diye zeytinyağı gibi üste çık! Ã?ık aradan bir Obi-Wan Kenobi ya! Adam ol önce, sar sakal bırakınca olmuyor bu işler.
Neyse R2-D2'nun ne kadar star wars'un ikonik bir karakter olduğunu da izleyenlere anımsatan ve o olmadan star wars'un jedi, sith kavramşarının bile anlamını yitirebileceğini anlatan muhteşemin üzerinde iki bölümde.
Ahsota vs. Grivevous da çok heyecanlandım ya, ama kız el kadar diyorsun ama koca droid liderini nasıl rezil etti? Koçum benim bak örnek al Obi-Wan olmuyor öyle arkadan emirler verip kenarda susam yağıyla kavrulmuş jelatinli hamur işlerini tüketmek! seni sinsi seni kardeşine havale ediyorum. kardeşimsin anakin demek! o anakin var ya seni şiş kebap yaptığında da aynı lafları edebildin mi HE?
Aaa obi wan a o kadar da laf etme bence catboy. Sanırım diziyi yapanlar obivan'ı şimdilik çok ön plana çıakrtmak istemiyor konuda ama kendisi son derece saygıdeğer bir jedidır. Kurallara belki de en bağlı olan jedi.
Söylediklerinde kendi çapında haklı jedi kurallarına uymuyordu anakinin yaptıkları tam olarak. Ama anakin de her zaman kurallara uymadığı için kazanıyor denebilir. Belki de obi wan'ın bu akdar kuralcı olmasının nedeni Ustası Qui Gon'un en kuraltanımaz jedilardan biri olmasıdır.
Ustasının çektiği sıkıntıları çekmemek için neredeyse her konuda usatasından farklı bir yöntem izlemiş obi wan. Anakin de bu bakımdan qui gona benziyor
Laf arasında da söyleyeyim quigon benim en sevdiğim jedidır. =)
Abi wan'ı da böyle kabul edip sevmek lazım. Her ne kadar R'd2'yu boşvermesini söylediğinde R2yu sevdiğimiz için ona kızmış olsak da
Söylediklerinde kendi çapında haklı jedi kurallarına uymuyordu anakinin yaptıkları tam olarak. Ama anakin de her zaman kurallara uymadığı için kazanıyor denebilir. Belki de obi wan'ın bu akdar kuralcı olmasının nedeni Ustası Qui Gon'un en kuraltanımaz jedilardan biri olmasıdır.
Ustasının çektiği sıkıntıları çekmemek için neredeyse her konuda usatasından farklı bir yöntem izlemiş obi wan. Anakin de bu bakımdan qui gona benziyor
Laf arasında da söyleyeyim quigon benim en sevdiğim jedidır. =)
Abi wan'ı da böyle kabul edip sevmek lazım. Her ne kadar R'd2'yu boşvermesini söylediğinde R2yu sevdiğimiz için ona kızmış olsak da
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Sıkı bir Star Wars hayranıyım diyebilirim; ama internetim yokken baya şey kaçırmışım anlaşılan. Nerede izliyorsunuz bu bölümleri?!
Merak ediyordum aslında bu animasyon dizisini. Klon Savaşları çok ilginç bir konu. Animasyon filmini de baya beğenmiştim ben.
Gene de Lucas'ın biraz galaktik imparatorluk dönemine dönmesini o döneme ait birkaç çalışmasını görmek isterim... En sevdiğim dönem imparatorluğun yükselişi dönemidir.
Merak ediyordum aslında bu animasyon dizisini. Klon Savaşları çok ilginç bir konu. Animasyon filmini de baya beğenmiştim ben.
Gene de Lucas'ın biraz galaktik imparatorluk dönemine dönmesini o döneme ait birkaç çalışmasını görmek isterim... En sevdiğim dönem imparatorluğun yükselişi dönemidir.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Colne yars animasyon filmiyle aynı çizimler.
Kabul ediyorum insan modellemeleri çok garip bıyık kısımları falan çok büyük mesela. ama onun dışında modellemeler bence gayet başarılı. Son bölümde c3po nun gerçek mi mode mi olduğunu ayırt etmek bile güçtü.
Jedilar dışındaki karakterlere de biraz derinlemesine indiği için özellikle star wars hayranlarını tatmin edebilecek nitelikte bir seri olmuş aslında. Klonların birbirinin aynı olduğu için bulunduğu piskolojik durum bile işlenmiş.
Pekibenim anlayamadığım bişey var star warsla ilgili genel olarak. 4. filmin başında r2 ve c3po'nun onca zaman obi wanla takıldıktan sonra daha sonra onu tanımıyor gibi davranmaları sizce de garip değil mi. Yani ilk filmler çekilirken öngörülememiş bir durum bence.
Kabul ediyorum insan modellemeleri çok garip bıyık kısımları falan çok büyük mesela. ama onun dışında modellemeler bence gayet başarılı. Son bölümde c3po nun gerçek mi mode mi olduğunu ayırt etmek bile güçtü.
Jedilar dışındaki karakterlere de biraz derinlemesine indiği için özellikle star wars hayranlarını tatmin edebilecek nitelikte bir seri olmuş aslında. Klonların birbirinin aynı olduğu için bulunduğu piskolojik durum bile işlenmiş.
Pekibenim anlayamadığım bişey var star warsla ilgili genel olarak. 4. filmin başında r2 ve c3po'nun onca zaman obi wanla takıldıktan sonra daha sonra onu tanımıyor gibi davranmaları sizce de garip değil mi. Yani ilk filmler çekilirken öngörülememiş bir durum bence.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
8. bölümde jar jar binks vardı. ne anakin, ne Obi-wan, ne R2-d2, ne de grieveus! Padme, rodia gezegenindeki açlık sorununu diplomatik yollarla halletmek için oranın valisi ono'yu ziyarete gider. yanında triipeeo ve jar jar vardır. ono amca dediği bu sevdiği rodianlı mendebul meğersem ayrılıkçılarla anlaşma yapmış ve padmeyi idamın eşiğine kadar götürür. ticaret federasyonunun başkanı nute efendi ise idamı gerçekleştirmeye gelirken jar jar eline geçirdiği bir jedi peleriniyle padmeyi kurtarmaya çalışır. herkes onu jedi zanneder ve büyük av başlar!
jar jar binks, özellikle eski üçlemeden izlemeye başlayan kişilerin beğenmediği bir karakterdir. ama lucas bu karakterin de clone wars dizisinin bir bölümünde de olsa gözükmesini rica etmiş. (ujmarım bir bölümdür lucas. bir bölüm dedin kabul ettik. uzatma artık çık aradan!)
jar jar binks, özellikle eski üçlemeden izlemeye başlayan kişilerin beğenmediği bir karakterdir. ama lucas bu karakterin de clone wars dizisinin bir bölümünde de olsa gözükmesini rica etmiş. (ujmarım bir bölümdür lucas. bir bölüm dedin kabul ettik. uzatma artık çık aradan!)
şimdiye kadarki izlediğim bölümlerden aksiyon sahneleri en başarılı olanlardan biriydi. Yodanın olduğu ilk bölümle yarışır düzeyde.
Baya hoşuma gitti benim. Ayrıca usta-padawan ilişkilerinen nası olması gerektiği e biraz sorgulanmış gibi.
Luminara bilge olduğunu gösteriyor fakat aynı zamanda sithler konusunda tecrübesiz olduğunu da...
Ahsoka'yada iyiden iyiye kanı ısınıyor insanın.
Baya hoşuma gitti benim. Ayrıca usta-padawan ilişkilerinen nası olması gerektiği e biraz sorgulanmış gibi.
Luminara bilge olduğunu gösteriyor fakat aynı zamanda sithler konusunda tecrübesiz olduğunu da...
Ahsoka'yada iyiden iyiye kanı ısınıyor insanın.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
Bu bölümde geçen bölümde kaçan vali gunray'i yakalamaya çalışan ama Grievous'un ininde tuzağa düşen büyük jedi ustası Kit Fisto vardı. Kont Dooku, Vali Gunray ve Generel Grievous'un üçlü düşmanlar korusunun yer aldığı bölümde iyi taraftan tanıdık Yoda, Windu ve Kit Fisto vardı sadece. Bölümün başında Ahsoka ve Luminara da vardı.

Kit Fisto'nun ırkı gereği tipi biraz garip gelebilir, ama star wars fanları onu klonların saldırısı ve sithin intikamı filmlerinden, clone wars animesinin volume 1'daki sahnelerinden ve clone wars animasyon filminden tanıyorlar.

Kit Fisto'nun ırkı gereği tipi biraz garip gelebilir, ama star wars fanları onu klonların saldırısı ve sithin intikamı filmlerinden, clone wars animesinin volume 1'daki sahnelerinden ve clone wars animasyon filminden tanıyorlar.



