bu oyunu internette gezerken buldum ve cidden çok orjinal bulduğum için paylaşmak istedim. çok basit, ojua tahtası üzerinden ruhlar sorularınıza cevap veriyorlar, ama yapay zeka seviyesi pek yüksek olmadığı için normal bir sohbet seviyesinde bir şey yok, gerçi sanırım böylesi daha uygun ruhlar sadece sorulara cevap veriyolar, ne kadar uzun süre ruhla konuşursanız o kadar iyi, ben daha mezar taşımı göremeden oyun geçemedim ama bazen iyi hikayeler çıkıyor. bir de örnek koyacağım....
Raven: ello
Spirit: hello
Raven: how are you
Spirit: vengeful
Raven: are you vengeful to me
Spirit: no
Raven: what is your name
Spirit: michael
Raven: how old are you
Spirit: 8
Raven: are you a evil spirit
Spirit: no
Raven: where are you from
Spirit: oxford
Raven: who is your killer
Spirit: parents
Raven: how you killed
Spirit: choked
Raven: when you died
Spirit: 1514
Raven: are you alone
Spirit: yes
Raven: can i help you
Spirit: yes
Raven: are you fine
Spirit: yes
Raven: am i die
Spirit: soon
sonra öldüm tabii bu yazıları not defterine geçirirken ruh beklemekten sıkıldı ve beni öldürdü. iki versiyonu var ikiside +15 yaş. iyi eğlenceler
Ahaha komikmiş, güzel yapmışlar. Ama yapay zeka çok kıt, birkaç belirli soru dışında hiçbir şey soramıyorsun. Sohbet edilmiyor yani, bazı oyunlarda baya sohbet ediyorsun, keşke geliştirseler bunu da. Ciddi sohbet etmek isterdim, konsept çok hoş.
İlk denediğimde hocasının tecavüz edip öldürdüğü bir kız çıktı.
İkincisinde garip bir kadın denk geldi, neredeyse bütün sorulara "chester" yanıtını veriyor, ne demek istediğini anlamadım. "chester" bir peynir adı değil mi yau..
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
hep nasıl veya ne şekilde sana yardım edebilrim diye soruyorum ben, sürekli "ok" diyor, yani kendisine nasıl yardım edeilceği kanusundada genelde bir fikirleri olmuyor
Illyra wrote:bence senin ikinci ruh, ya chester diye birisini çok seviyordu ve onun tarafından öldfürüldü ya da peynir yerken boğuldu :evillaugh:
İlk dediğin mantıklı, belki de Chester diye birisini seviyordu. Ölüm biçimine "crushed" diyordu ama. En sevdiğim son önerin, ama öyle olduğunu sanmıyorum xD
Neyse salla, ciddi ciddi konuştuğumuz şeye bak, dandik bir yazılım sonuçta
Eğer geliştirirlerse tekrar oynamak isterim, üst üste oynayınca aynı şeyler tekrarlanıyor çünkü.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..