çok güzel hareketler bunlar..

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

çok güzel hareketler bunlar..

Post by Aegron Linwelin »

Çok Güzel Hareketler Bunları izleyenleirn ... yorum konuşma vs. yeri

Sizce en iyi karakter kim?

şu ana kadar çıkmış olan sikeçlerden hangisi en iyisi olabilir?

En güzel oynayan oyuncu kim?

Programın eksiklikleri neler?

Bunların hepsini tartışabileceğimiz güzel bir paylaşım yeri olması dileğiyle. Hadi bakalım yorumlarınız yapın artık birazdan da başlıcak zaten. Her proramdan sonra yorumlarınız bekliyorum
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

ilk sezon güzeldi ama ikinci sezonda herşeyi ersin'in üzerine kurmuşlar, açıkçası çok beğenmiyorum şu son bölümlerini, birde avrupa yakası iyice forma girince, eprileri ilkokul müsameresi gibi gelmeye başladı bana. Tabutçu Recep falan çok iyiydi oysa ki...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Açıkçası birkaç kere rastladım, fena değildi. Ama ayrıntılı yorum yazacak kadar izlemedim.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

lightflarer wrote:ilk sezon güzeldi ama ikinci sezonda herşeyi ersin'in üzerine kurmuşlar, açıkçası çok beğenmiyorum şu son bölümlerini, birde avrupa yakası iyice forma girince, eprileri ilkokul müsameresi gibi gelmeye başladı bana. Tabutçu Recep falan çok iyiydi oysa ki...
Katılıyorum, hâlbuki Ersin'i de pek sevmediğim için (esprileri sebepsiz yere belden aşağı oluyor, hâlbuki düzgün espri de yapılabiliyor) bu sezon izlemeyi hafiften bıraktım.Ama yine de arada bakıyorum.

Ve evet, Avrupa Yakası bu sene aştı kendini, Ata Demirer dönüşünü sağlam yaptı."Dursun" süper :D Üstelik en son hafta, herhâlde en mükemmel bölüm oynadı.Yemekteyiz programıyla dalga geçerek.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Birinci sezona kıyasla cidden kotu gidiyorlar. Bu bölüm değil ondan onceki hafta hele rezaletti. 50 Cent varmsın yok musuna geldiği için bu haftada izlemedim. Artık sarmıyo zaten benide.
Ersin'in yaptığı her espiri on plana çıkarılıyor. Diğer karakterler bu yüzden basık kalıyor. Halbuki bir hıyarlı baba nasıldı?
Bir tabutcu nasıldı?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Tabutçu Recep dediğinizden anladığım doğru kişiyse süper birine benziyor. Güldürüyordu izlediklerim içinde.
Edmond wrote: Ve evet, Avrupa Yakası bu sene aştı kendini, Ata Demirer dönüşünü sağlam yaptı."Dursun" süper :D Üstelik en son hafta, herhâlde en mükemmel bölüm oynadı.Yemekteyiz programıyla dalga geçerek.
Ya konudan sapacağım ama söylemeden edemeyeceğim. O "yemekteyiz"le dalga geçen en iyi bölümlerinden biriydi. Ayrıca Dursun çok sağlam karakter, bayılıyorum o elemana :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Avrupa yakası Ata Demirer birede Dursun la sezonu cidden ii başlatıı ve deva m ettiriyor.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Ben çok izlemiyorum ama oy kullanmam gerekirse avrupa yakasına kullanırım. Yinede eklemek gerek Burhan artık sıkmaya başladı ancak bunun yerine bi Dursun çıkardılar ki harbi 10 numara elaman.

Tabi BKM nin Türkiye deki tiyatro gelişimine olan katkılarını unutmadan saygıyla anmak gerekir. Bence yaptıkları şey Tv lerdeki düşük düzeyden sıyrıltıp biiraz daha üst gruba hitap etmekte ancak tabiki her program gibi reyting kaygısı taşıyor. Yinede orda izlediğimiz elemanların her biri bundan bi 5-6 yıl sonra Türkiyede oyunculuk namına büyük yerlerde olucaklardır.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Starfell wrote:Ben çok izlemiyorum ama oy kullanmam gerekirse avrupa yakasına kullanırım. Yinede eklemek gerek Burhan artık sıkmaya başladı ancak bunun yerine bi Dursun çıkardılar ki harbi 10 numara elaman.

Tabi BKM nin Türkiye deki tiyatro gelişimine olan katkılarını unutmadan saygıyla anmak gerekir. Bence yaptıkları şey Tv lerdeki düşük düzeyden sıyrıltıp biiraz daha üst gruba hitap etmekte ancak tabiki her program gibi reyting kaygısı taşıyor. Yinede orda izlediğimiz elemanların her biri bundan bi 5-6 yıl sonra Türkiyede oyunculuk namına büyük yerlerde olucaklardır.

Çok güzel bir yorum olmuş cidden. Özellikle Ersin koptu gidiyor bence.

Avrupa yakası konusundada burhanın espirileri ve hareketleri eskisi kadar güldürmüyor. Gerçi espiri yapamayışına gülüyoruz ya neyse.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Possessed wrote:Tabutçu Recep dediğinizden anladığım doğru kişiyse süper birine benziyor. Güldürüyordu izlediklerim içinde.
Edmond wrote: Ve evet, Avrupa Yakası bu sene aştı kendini, Ata Demirer dönüşünü sağlam yaptı."Dursun" süper :D Üstelik en son hafta, herhâlde en mükemmel bölüm oynadı.Yemekteyiz programıyla dalga geçerek.
Ya konudan sapacağım ama söylemeden edemeyeceğim. O "yemekteyiz"le dalga geçen en iyi bölümlerinden biriydi. Ayrıca Dursun çok sağlam karakter, bayılıyorum o elemana :D
eevet dursun çok iyi, özellikle "ne paariyon be" lafını çok seviyorum, ata demirer zaten iyi oyuncu, osmanlı cumhuriyet'inde de çok iyi oynadı, yani o bir ara sırf Burhan üzerine kurulu bölümler vardı, hiç sevmiyordum onları, ama şu an herkes iyi iş çıkartıyor, en az oynayan oyuncu bile o yüzden çok kıvamında ilerliyor.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ya osmanlı cumhuriyetine yapılan eleştirilerde millet resmen nefret etmiş ya. Zaten filmden once ata demirer benim komedi ağırlıklı çalışdığım bir film değil demişti. Milletin tepki göstermesi bence hiç iyi değil. Hele geçen gün hababam sınıfının güdük necmisi ( affınızza sığınıyorum adı birden aklıma gelmedi) ben delimiyim o filme gideyim be demesi çok garibime gitti yani. Gerçi yııların santçısın bu işe kendini admış biri özellikle hababam sınıfı serilerinin bir ara gözde bebeği olan biri elbet bildiği birşeyler vardır kendince diyorum ama dıştan bakınca oyle bir filme bu kadar eleştiri çok ya. Eleştiri deöişken a.r.o.g. a daa çok eleştiri yapılmış ya halbuki film süper gözüküyor( hala gidemedim) Giden herkes on numara diyor amam bir bakıyorsun iki üç tane ipi kopuk kotu diyince cem yılmaz kendini bozdu oluyor. Kardeşim bu kadar insafsız olamyın ya :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Arog'a gittim, tam anlamıyla mükemmeldi ve verdiğim paraya zerre kadar acımadım.

Osm. Cumhuriyeti'ne gitmeyi isterdim ama hiç vaktim yok maalesef.

Ve evet, filmi saçma sapan bir RRRrrr filminin kopyası olarak yorumlamışlar, hâlbuki o filmi izlemiştim ve zerre kadar komedi yoktu, salakça diyebilirim yani.Ve Arog'a yaklaşamaz bile.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Aegron wrote:Ya osmanlı cumhuriyetine yapılan eleştirilerde millet resmen nefret etmiş ya. Zaten filmden once ata demirer benim komedi ağırlıklı çalışdığım bir film değil demişti. Milletin tepki göstermesi bence hiç iyi değil. Hele geçen gün hababam sınıfının güdük necmisi ( affınızza sığınıyorum adı birden aklıma gelmedi) ben delimiyim o filme gideyim be demesi çok garibime gitti yani. Gerçi yııların santçısın bu işe kendini admış biri özellikle hababam sınıfı serilerinin bir ara gözde bebeği olan biri elbet bildiği birşeyler vardır kendince diyorum ama dıştan bakınca oyle bir filme bu kadar eleştiri çok ya. Eleştiri deöişken a.r.o.g. a daa çok eleştiri yapılmış ya halbuki film süper gözüküyor( hala gidemedim) Giden herkes on numara diyor amam bir bakıyorsun iki üç tane ipi kopuk kotu diyince cem yılmaz kendini bozdu oluyor. Kardeşim bu kadar insafsız olamyın ya :D
osmanlı cumhuriyet'ine laf eden adamlar o milliyetçi tipler, "osmanlı asla böyle olmaz biz osmanlı torunuyuz" diye geçinen tipler işte, çok birşey bekleme, hem dram hem hafif bir güldürüsü vardı, özellikle o ginger'da bittim. Sonuda insanı çok duygulandırıyordu açıkçası, kim ne derse desin...

Arog'da bana biraz fıs geldi, populer kültüre bile girmemiş resmen küfürsüz testere gibi bir şey olmuş. Yani çok kötü değildi ama Gora'nın yanında zayıf geldi bana biraz, yani 6 kişi gittik yarısında çıktık filmin.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

lightflarer wrote: osmanlı cumhuriyet'ine laf eden adamlar o milliyetçi tipler, "osmanlı asla böyle olmaz biz osmanlı torunuyuz" diye geçinen tipler işte, çok birşey bekleme, hem dram hem hafif bir güldürüsü vardı, özellikle o ginger'da bittim. Sonuda insanı çok duygulandırıyordu açıkçası, kim ne derse desin...

Arog'da bana biraz fıs geldi, populer kültüre bile girmemiş resmen küfürsüz testere gibi bir şey olmuş. Yani çok kötü değildi ama Gora'nın yanında zayıf geldi bana biraz, yani 6 kişi gittik yarısında çıktık filmin.
Bir yorumu bir siyasi kesim yapmaz.Eleştirmen kesimi yapar.Siyasete girmeyelim lütfen :)

Arog ise tam tersine çok hoşuma gitti.Gora kadar, hatta Gora'dan daha güzeldi diyebilirim.Özellikle esprilerin daha çok "oturması", daha az "kopya" espriler.Yani Gora'daki esprilerin neredeyse tamamı, birçok filmdeki hoş sahnelerin komikleştirilmesi iken, Arog'da ise tamamen özgün, hiç beklenmedik ve hoşa giden espriler vardı.Madem ilk yarıyı seyretmişsin, geçmiş çağdan telefonla bakkalı araması ve "konuşması" bence müthiş bir olaydı.Ya da "nane" olayı.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

lightflarer wrote:osmanlı cumhuriyet'ine laf eden adamlar o milliyetçi tipler, "osmanlı asla böyle olmaz biz osmanlı torunuyuz" diye geçinen tipler işte, çok birşey bekleme, hem dram hem hafif bir güldürüsü vardı, özellikle o ginger'da bittim. Sonuda insanı çok duygulandırıyordu açıkçası, kim ne derse desin....
Haklsıın aslında onlara milliyetci denmez bir milletin cahil kesimi denmesi daha doğru. İşlerine gelince biz böyleyiz derler işlerine gelmeyince hemen dönerler. Milliyetçilik filmle lafla bozulcak şey değil ki. Film de en sonunda Atatürk kalkıyor. Yani Atatürk olmasaydı ülke nasıl olurdu filmin konusu ki şaka gibi görünsede film aslında doğru şeyleri yansıtmış. Atatürk olmasaydı cidden bu tür şeylerle karşılaşmamız doğaldı bence. Filmin bazı sahnelerinde insanın milli duyguları cidden kabarıyor.

Cidden güzel bir çalışma olmuş Atacım devamını bekliyoruzz....
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply