E-Tools Tanıtım yardımmm

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

AlenthasLeasess ben bu programı kurdum ama new character bölümüne tıklayınca tkılıyor ve error gibi sarı uzun bir yazı çıkıyor error code bilemem ne diye ne yapmam gerekir?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

AlenthasLeasess wrote:e-Tools 3.5e v1.5.666

İçindekiler

Arms and Equipments
Book of Challanges
Book of Exalted
Book of Vile
Complate Adventurer
Complate Arcane
Complate Divine
Complate Series
Complate Warrior
e-Tools 3.5 Core Rules
e-Tools 3.5 Draconomicon
e-Tools 3.5 Dragonlance Campaign Setting
e-Tools 3.5 Eberron Campaign Setting
e-Tools 3.5 Epic Level
e-Tools 3.5 Expanded Psionics
e-Tools 3.5 Fiend Folio
e-Tools 3.5 Frostburn
e-Tools 3.5 Libris Mortis
e-Tools 3.5 Magic of Faerun
e-Tools 3.5 Miniatures
e-Tools 3.5 Monster Manual II
e-Tools 3.5 Monster Manual III
e-Tools 3.5 Planar Handbook
e-Tools 3.5 Players Guide To Faerun
e-Tools 3.5 Races of Stone
e-Tools 3.5 Races of the Wild
e-Tools 3.5 Return to the Temple of Elemental Evil
e-Tools 3.5 Savage Species
e-Tools 3.5 Splat Book Set I
e-Tools 3.5 Unearthed
e-Tools 3.5 WotC Bundle with Modules



Link: http://rapidshare.com/files/177216677/D ... s.rar.html

Sağolasın Alenthas, paylaştığın için. Bu eskisinden daha detaylıymış gerçekten de. Ve eskisinin üzerine kurulumu kolaymış. Yalnız orda önce v1.5.666 isimli exe.yi önce kurup hemen ardından 3,5 core rules’i kuruyoruz. Teşekkürler.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

tamam oldu benimkide sonunda :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yalnız ben redblade de hazırladım dwaxer olur değil mi?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Tek sorun premium olmadığı için ya da collector üyeliğim bulunmadığı için sadece 10 kişi indirebilecek. Herhangi birinde varsa listenize bu linki eklerseniz sevinirim...

edit: 10 kişi ne çabuk oldu yahu? Artık indirilemiyor ne yazık ki :(
Image
Post Reply