Arkadaşlar, Kaleidoskop olarak hem bu alanda net bir araştırma olmadığı için hem de bize bir "yol haritası" olması açısından bir "Rol Yapma Oyunu Eğilimleri" anketi hazırladık.
Bu anket tamamlandığında, sonuçları Kaleidoskop tarafından bir kitapçık olarak yayımlanacak ve forumlarda duyurulacaktır.
Anketle alakalı eleştirilerinizi bu başlık altına yazarsanız, seneye daha iyi, doğru ve isabetli bir anket hazırlamamıza yardımcı olmuş olursunuz. Onun için de şimdiden teşekkürler.
M - There is indeed such a conspiracy "When you see filth, call it filth"
Ankette bir yerde hata vardı.Hiç Con'a katımadığım hâlde, ve bunu ankette belirttiğim hâlde, bana katıldığım Con'ları nasıl bulduğumu sordu.Ben de mecburen 3 dedim.
Ve oyun sistemi olarak ben bir yerde oynamadıkça, eğer oyun yöneticisi bensem büyük ihtimalle kendi oyun sistemimde oynarız.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Ne yazık ki google'ın form sistemi "eğer"li soru sistemi yazmaya izin vermiyor. Bunu yapabiliyor olsaydık, hiç con'a katılmadığın halde değerlendirme yapmak zorunda kalmazdın. Ama sorun değil, değerlendirme yaparken bunlar göz önünde bulundurulacak...
M - There is indeed such a conspiracy "When you see filth, call it filth"
Katılanlara teşekkürler arkadaşlar. Cumartesi gecesi itibariyle anket durduruldu. Sonuçları en kısa sürede derleyip, bir e.kitapçık formatında yayınlayacağız. Bu işlem bir miktar zaman alabilir, zira yazarların anket sonuçları üzerine bir kaç kelam etmek isteyebileceğini düşünüyorum...
M - There is indeed such a conspiracy "When you see filth, call it filth"