Kimi ga nozomu eien (Haykıran kalpler)

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Kimi ga nozomu eien (Haykıran kalpler)

Post by Darkgnome »

Aslında FRP sitesi ile ne laakası var denecek bir anime ama benim gibi "yumuşak kalpli", "sulu gözlü", "şahin bakışlı" kullanıcılar var ise ve bu anime ile tanışmamışlar ise bir kelam ile başlatayım konuyu dedim.

Konusu son derece basit bir anime. Başı ise benim uzun süre bu animeyi indirmemi engelleyecek kadar sıkıcı.

Bölüm1: Lisede bir erkeğe platonik biçimde aşık bir kız vardır. Ancak aslında bu platonike değil olabilecek bir birlikteliktir ve buna, arkadaşını da inandırmak isteyen Mitsuki Hayase platonik aşık Haruka Suzumiya'nın (*), Takayuki Narumi ile arasını yapmak için ... ile arkadaşlık kurar velhasıl aslında ..., ... dan hoşlanmaktadır... felan felan derken aslında platonik aşkın gerçekleşebileceği anlaşılır. (pöff!)

Bölüm2: İşte çocukluktan çıkan anime birden gerçekten sanatsal, anlamsız çıplaklıktan uzak, animeye hava katan bazı +18 sahneleri ile ilk kurşunu sıkıyor. Böylesine cocukça ve basit bir konuda bu kadar içli bir aşk hikayesinin işlenmesi beni gerçekten de şaşırtmıştı.

Bölüm3: Başa gelen süpriz bir olay sonucunda (Havasını kaçırmayayım) öylesine derin ve içinden çıkılmaz bir hal alan hikaye başlıyor ki ruhunuz acıdan derinizi tırmalayarak kurtulmak dahi isteyebilir. Bu animede ağlamak serbest...

Hikaye kesinlikle inanılmaz ve olağan dışı değil. Ancak karakterler ve olay örgüsü içinde kayboluşları sonucundaki çaresizlikleri ve daha da ötesi sizin de karakterler ile kurduğunuz empati sonucunda hepsinin acısını beraber çekmeniz animeyi bir başyapıt haline getiriyor.

Yazıyı yazma sebebim, daha yeni fark ettiğim üzre bu serinin 4 bölümlük birde OVAsının olduğunu öğrenemem oldu. İlk ikisini izledim ve ilk 14 bölümün havasını alamadım ama yine de arada öylesine bunalıma sürüklenme ihtimali yaşadım ki acaba ilk 14en sonra seyretsem nasıl olurdum onu merak ediyorum.

İlk 14 sonrası 4 bölümlük OVAlara da bir şans verin bence.

Daha fazla bilgi için
http://en.wikipedia.org/wiki/Kimi_ga_nozomu_eien

http://www.imdb.com/title/tt0411002/



* Biri bana Haruka ismi geçmeyen bir anime göstersin, dişimi kıracağım!
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

İyi hoş da bu kadar insanı bunalıma sürükleyecek şeyleri neden seviyorsunuz yahu? :-P Yok mu neşeli bir şeyler, eğlenceli filan.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Oouu.. Bana göre olmadığı kesin :D
Romantizm komedisiz çekilmiyor beah! İkisi beraber muhteşem ikili bence.
Gerçi bu romantizmin ötesinde baya dram/bunalımmış galiba..
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

AAA izledim yıllar önce bitirdim hatta beni aglatan ilk animeydi kendisi.Tam bir dramdır.14 bölümünü de izledim ama OVA larından haberim yoktu.Aradan yıllar gecti artık OVA larını izlemeninde bir anlamı yoktur heralde.
Post Reply