Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Tue Jan 20, 2009 7:28 am
Bilemiyorum burası sadece frp ile ilgili soruların yanıt verildiği bir yerse özür dilerim, ama derdime bir çare bulamadım ben de. Belki sizler yardımcı olabilirsiniz.
Ben pcye format atmadan önce D'de yer alan bir word dosyasını şifrelemiştim. Formatta sadece C'yi sildim, D'ye dokunmamıştım. Ardından D'deki bu word dosyasını açmayı denediğimde açamadım ve dosya adı yeşil renkte görünür oldu. şifre de sormuyor bana, direk hata mesajı veriyor.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Jan 21, 2009 7:08 am
Sende XP vardı da, formatta Vista mı yükledin?
şifreli dosyalar Vista'da yeşille gözüküyor. Bir arkadaşıma sordum, çözümü şuymuş:
Sağ tıklayıp "Özellikler"den "Gelişmiş"e girince "Encrypt Contents To Secure Data" diye bir seçenek varmış, onu kaldırınca çalışabilir hale gelebilirmiş. Bir dene bakalım.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Jan 21, 2009 7:15 am
Yok ben de XP vardı, ama yine formatta XP yükledim. Sanırım word dosyasındaki o kadar emek harcayarak yazdığım öyküm gitti.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Jan 21, 2009 7:55 am
Aynı seçeneğin XP'de de olması lazım, encrypt edebilmen gerek dosyayı.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Jan 21, 2009 7:58 am
şireyi kaldır diye bir seçenek var, ama kullanıcının erişim hakkı yok gibi bir hata mesajı geliyor ve şifreyi kaldırmama bile izin vermiyor aptal pc!
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Wed Jan 21, 2009 8:02 am
administrator oturumu açarak kaldırmayı dene.
Administrator oturumu nasıl açılır bilmiyorsan başlangıçta güvenli kipte açmak için f8e bas. Orda administrator seçeneği çıkmalı
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Jan 21, 2009 8:12 am
Evet tam Efla'nın dediğini diyecektim. Limited olabilir hesabın, Administrator ile dene.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Jan 21, 2009 8:15 am
yok zaten şu anda açık olan oturum admin olan oturum. tek bir oturumum var zaten o da sınırsız yetkisi olan, sınırlı hesaptan değil.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958 Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:
Post
by Possessed » Wed Jan 21, 2009 8:23 am
asdfasdf
Nedenini çözemedik
Gene de sakla o dosyayı, günün birinde bir yol bulunabilinir..
Sen de neden şifreliyorsun kardeşim
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..