T-shirt
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Ben Türkiyedeyim. Türkiyede bol bol boş zamanım olur diyordum. Ancak hiç zamanım olmuyor...
Ancak zaten ABD de dönünce araştıracaktım bu meseleyi. Possesed anka kuşunu çizersen üzerinde onun olduğu bir Tişört bastırırım en azından... Ya da ilk resmin olduğu bir Tişört de bastırabilirim.
Ancak zaten ABD de dönünce araştıracaktım bu meseleyi. Possesed anka kuşunu çizersen üzerinde onun olduğu bir Tişört bastırırım en azından... Ya da ilk resmin olduğu bir Tişört de bastırabilirim.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Firble, anka kuşunu nasıl istiyorsun? Ejderha gibi eskiz halinde istiyorsun gene galiba. Peki ya renkler nasıl olsun? Ejderha gibi siyah üzerine beyaz mı, yoksa anka kuşu olduğu için siyah üzerine kırmızı mı? Yoksa bambaşka renkler mi? Bana siyah üstüne kırmızı en iyisi gibi geldi; ama düşüncelere açığım.
Bunları yanıtlarsan çizip koyarım hemen buraya.
Bunları yanıtlarsan çizip koyarım hemen buraya.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Onu sana bırakıyorum Possesed, bir çizer olarak en iyi nasıl çizeceğini sen daha bilirsin. Bugüne kadar gördüğüm Anka kuşları genelde kırmızı idi ama... Sitenin bir arada logosu olan Dünyanın etrafında uçan kırmızı bir anka kuşuydu.. Eğer yapılması mümkünse küllerinden doğan bir anka kuşu da sanırım çoık güzel olur.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Ayy.. Sizin anka kuşu kaynadı gene.. Ne zaman bu başlığı görsem uygun olmuyorum, sonra da unutuyorum tabii. şimdi de finallerim var ve yarın teslim olduğu için onlarla uğraşıyorum. Bana hatırlatmaktan çekinmeyin arkadaşlar, gerçekten unutuyorum. Perşembeye kadar burada anka kuşunu göremezseniz hatırlatın. 
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Eeee Anka kuşu deyip de biraz da zorlamışız gibi geldi... Kardeş sen kendi sanat duruşuna uygun birkaç seçenek yarat bize bence biz de aralarından seçelim...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Arkadaşlar şu anda elimde iki tişört var. Biri orta boy öbürü büyük boy.
Ne kadar iyi oldu bilmiyorum bana güzel görünüyor ama sonuçta ben yaptırdığım için de olabilir.
Neyse işte sonuçta iki tişört yaptırmış oldum New Yorkta...
Ne kadar iyi oldu bilmiyorum bana güzel görünüyor ama sonuçta ben yaptırdığım için de olabilir.
Neyse işte sonuçta iki tişört yaptırmış oldum New Yorkta...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firblecim, elindeki t-shirtlerin resmini buraya koyma şansın var mı? Merak ediyorum da 
Birde posessed, gerçekten harika çalışmalar
Ben ilk dragon eskizine bayıldım.
Bu bir t-shirtün önüne mi arkasına mı daha iyi olur, önüne o olursa arkasına ne bastırmak iyidir, arkasına onu bastırırsak önüne ne yaparız
Bu konuda fikirlerinizi alabilir miyim.
Birde posedded, ben bunu bastırtmaya karar verdim. t-sho iyidir, geçen sene altın örümceği almıştı sonuçta
Ama buraya koyduğun resim basılamayacak boyutta, baskıya uygun bir boyutunu bir şekilde bana iletebilir misin?
Harika çalışma
Tekrar tebrikler.
Birde posessed, gerçekten harika çalışmalar
Bu bir t-shirtün önüne mi arkasına mı daha iyi olur, önüne o olursa arkasına ne bastırmak iyidir, arkasına onu bastırırsak önüne ne yaparız
Birde posedded, ben bunu bastırtmaya karar verdim. t-sho iyidir, geçen sene altın örümceği almıştı sonuçta
Harika çalışma
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Konu yeniden mi canlanıyor nedir ? Yeminer'in foruma gelişi etkiledi birden güneş gibi parladı maşallah 
Bence önde sadece logo arkada ejderha, anka kuşu artık neyse olmalı derim ben.
Ayrıca çizdiğin eskiz de gayet hoş durabilir.şöyle buluşmalarda birbirimizi tanıyabileceğimiz bir t-shirtümüz olsun artık
Bence önde sadece logo arkada ejderha, anka kuşu artık neyse olmalı derim ben.
Ayrıca çizdiğin eskiz de gayet hoş durabilir.şöyle buluşmalarda birbirimizi tanıyabileceğimiz bir t-shirtümüz olsun artık
Ultima bırakılmaz, ara verilir 