“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Feb 16, 2009 5:47 am
Bursada oyun oynanacaktır maksimum 5 kişi biri ben yani 4 kişi
İrtibata geçmek için:
aegron17@hotmail.com
adresinden bana ulaşabilirsiniz isimler ve telefon nuamraları alınacak.
dm irtibat:
berkayfer@hotmail.com
Oyun hafta içi oynanacak ve 40 sayfalık bir senaryo var ufak minyatur karakterlerimzi olacak.
Cidden çok eğlenceli olacak hadi Bursalılar kayıtsız kalmayın gelin oyuna kayıt olun.
Bu arada oyun muhtemelen hafta içi olacak.
Ayrıca dm mizin bir oyunun sitesi:
http://miras19.com/
Bekliyorum..........
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Wed Feb 18, 2009 3:13 am
Arkdaşlar gelmek isteyenler buradan da belirtsin ona göre ayrıntıları msn de görüşelim. Genelde çok fazla msn mi açık tutan bir insan değilim.
Bursa hadi ya uyumayın........
CLiCKs
Kullanıcı
Posts: 1392 Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by CLiCKs » Wed Feb 18, 2009 6:28 am
Bizim berkay abiyle deneyimimiz var ama haftaiçi biz arkadaşlarla yapamıyoruz yahu. Ulaşamadım bayağıdırda berkay abiye de.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
middle-earth
Kullanıcı
Posts: 73 Joined: Sun Jan 20, 2008 10:00 am
Location: Bursa
Post
by middle-earth » Sun Mar 08, 2009 8:02 am
Hafta içi değilde pazar günleri olsa mükemmel olur benim için.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun Mar 08, 2009 8:13 am
Ben bi kendisine soruyum ama evli olduğu için hafta sonu işleri dolayısıyla ilgileniyorum bildiğim kadarıyla...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun Mar 08, 2009 9:37 pm
Arkdaşlar oyun cumartesi günü oynanacaktırrr.....
Duyrulur............
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sun Mar 08, 2009 10:05 pm
Karaketr kağıtları hazırlanıp cumartesi gününe kadar
berkayfer@hotmail.com adresinden dm ile irtibata geçmeniz gerekmekte....
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Mar 09, 2009 6:36 am
Karakter kağıtları da en geç salıya kadar 1 level 4 editiona göre hazırlanıp;
aegron17@hotmail.com
adresine gonderilecektir. Gönderenlerinde burdan belirtmesi iyi olur.
middle-earth gönderdi.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
middle-earth
Kullanıcı
Posts: 73 Joined: Sun Jan 20, 2008 10:00 am
Location: Bursa
Post
by middle-earth » Tue Mar 10, 2009 3:14 am
Ben yeni karakter hazırlayacağım ve büyük ısrarlarım sonucu oyun bi ihtimal pazar gününe kayabilir
. Yeni karakter hazırlayınca Berkay abiye ya da sana gönderirim aegron. 2-3 güne biter muhtemelen hikayesiyle birlikte.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue Mar 10, 2009 6:07 am
ok bekliyorum karakterini.... Daha diğer arkadaşlarından gelceklerinkileride yollarsan alıp sevinirim ....
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sat Mar 14, 2009 4:27 am
Evet sonunda oynumuzu oynuyacağız....
Sabırsızlıkla bekliyorum...
Oyun sonra sı yourumarl burda....
Thanks Mario but The princess is in another castle!!