4 th Edition Oyun İsteği

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

4 th Edition Oyun İsteği

Post by Aegron Linwelin »

Site içinde 4 th yeni bir oyun olsa aslında daha iyi olabileceğinin düşünüyorum. Site içinde bunu yapabilice kişilerde biri de dwaxer belki devrimk biriniz işe el atında yeni bir oyun başlatalım.........
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Yeni oyun başlarsa bende katılmak isterim ama daha önce hiç oynamadım :D
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

Bende hic 4th oynamadım bi oyunn olursa bende muhakkak gelirim

ama korktugum bi konuda 5 - 6 aydır ne masaüstü nede internetten frp oynuorum.Eskiden sitede online oldugum dönemlerde arada bi kac oyun oynuyordum.Sora uzun bi süre antalyaya gitmek zorunda kaldım o dönemlerde cok uzak kaldım oyunlardan.Oyun oynarken yardıma ihtiyac duyabilirim
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Ben daha önce bilgisayar oyunlarını saymazsak hiç rol yapma oynamadım :D Yani bir hayli yardıma ihtiyacım olabilir.
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Post Reply