Alınabilinecek Değerli Öizgi Romanlar
Alınabilinecek Değerli Öizgi Romanlar
Çizgi roman severler! şu an okunabilinecek çizgi roman serileri önerebilirler mi? Bu haftasonu yüklü bir alışveriş yapmayı düşünüyorum önerilerinizi eksik etmeyin serileri açık yazarsanızda sevinirim.
Saygılar...
Saygılar...
Hemen bende de olan ve tavsiye edeceğim çizgi romanları yazayım
-Dare Devil : dare devil man without fear serisi (şuanda 4 tanesi çevrildi ve satılıyor diye hatırlıyorum)
-Batman : İlk Yıl (tek kitap)
-Sandman serisi (yanılmıyorsam 4 tanesi çevrildi. Kitapların üstünde sayılar belirtilmiş bu sebeple seri ismine gerek yok ararken)
-Sincity - Günah şehri (tek kitabını gördüm)
- X-Men Ultimate Serisi
- Orjinal Stan Lee yazımı X-Men serisi (serinin özel bir adı yok, ilk sayısının spider-man li bir kapağı var
)
-Birde yeni Hulk serisi var fakat benim pek hoşuma gitmedi açıkçası, konu çok ağır işliyor, eski hulk romanlarının havası yok bu yeni seride.
-Ultimate Avangers (malesef ki sadece tek kitabı çevrilmiş birinci sayısı, ama mutlaka alınıp okunası bir çizgi roman, bildiğimiz marvel kahramanlarına harika kişilikler kazandırılmış. Özellikle İron man ve Thor a).
şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yukarıda yazdığım çizgi romanların hepsi ülkemizde Türkçe çeviri olarak bulunmaktadır. Hepsinin yayıncısı arka bahçedir, kendilerine minnettarım arka bahçe olmasa çizgi roman okuyamayacağız. İyi okumalar
.
-Dare Devil : dare devil man without fear serisi (şuanda 4 tanesi çevrildi ve satılıyor diye hatırlıyorum)
-Batman : İlk Yıl (tek kitap)
-Sandman serisi (yanılmıyorsam 4 tanesi çevrildi. Kitapların üstünde sayılar belirtilmiş bu sebeple seri ismine gerek yok ararken)
-Sincity - Günah şehri (tek kitabını gördüm)
- X-Men Ultimate Serisi
- Orjinal Stan Lee yazımı X-Men serisi (serinin özel bir adı yok, ilk sayısının spider-man li bir kapağı var
-Birde yeni Hulk serisi var fakat benim pek hoşuma gitmedi açıkçası, konu çok ağır işliyor, eski hulk romanlarının havası yok bu yeni seride.
-Ultimate Avangers (malesef ki sadece tek kitabı çevrilmiş birinci sayısı, ama mutlaka alınıp okunası bir çizgi roman, bildiğimiz marvel kahramanlarına harika kişilikler kazandırılmış. Özellikle İron man ve Thor a).
şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yukarıda yazdığım çizgi romanların hepsi ülkemizde Türkçe çeviri olarak bulunmaktadır. Hepsinin yayıncısı arka bahçedir, kendilerine minnettarım arka bahçe olmasa çizgi roman okuyamayacağız. İyi okumalar
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
hımm evet o seri içinde çok iyi diyorlar (Batman : şşşş! serisi). Bende alıp okuyamadım daha ama en yakın zamanda alacağım. Alışılmış Batman çizgi romanlarından farklıymış baya biraz spoiler olacak ama daha çok merak uyandıracağı için sorun görmüyorum
: dostlar, düşman düşmanlar dost oluyormuş baya gariplikler dönüyormuş.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
-
Dreamscape
- Kullanıcı

- Posts: 718
- Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
- Location: Kuzeyden Nordland'den...
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Günah şehri! diye bağıracaktım ama yukarda biri daha bahsetmiş. Buna ek olarak 300'ü öneririm. Bence Star Wars'un da çok iyi çizgi romanları var. Ayaküstü aklıma bunlar geldi.
İstanbul'da Gerekli şeyler mağazası çizgi roman dolu, boş bir vaktinizde uğramanızı tavsiye ederim.
İstanbul'da Gerekli şeyler mağazası çizgi roman dolu, boş bir vaktinizde uğramanızı tavsiye ederim.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Arka bahçe ile ilişkilerini bilemiyorum..
En son gittiğimde dükkan yer değiştirmişti; ama içi her zamankinden daha doluydu ve mail adresime sürekli yeni gelen ürünlerin listelerini atıyorlar. Açıkçası çizgi roman deposu gibi orası. Eğer almazsan bir dahakine kalmayabiliyor, ben öyle istediğim ama almaya tereddüt ettiğim bir çizgi romanı kaçırdım. Hatta çoğu çizgi romanları daha gelmeden ayırtıyor müşteriler. Baya müşterisi var. Ne zaman da gitsem insan oluyor içeride.
En son gittiğimde dükkan yer değiştirmişti; ama içi her zamankinden daha doluydu ve mail adresime sürekli yeni gelen ürünlerin listelerini atıyorlar. Açıkçası çizgi roman deposu gibi orası. Eğer almazsan bir dahakine kalmayabiliyor, ben öyle istediğim ama almaya tereddüt ettiğim bir çizgi romanı kaçırdım. Hatta çoğu çizgi romanları daha gelmeden ayırtıyor müşteriler. Baya müşterisi var. Ne zaman da gitsem insan oluyor içeride.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..

