Alınabilinecek Değerli Öizgi Romanlar

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Alınabilinecek Değerli Öizgi Romanlar

Post by CLiCKs »

Çizgi roman severler! şu an okunabilinecek çizgi roman serileri önerebilirler mi? Bu haftasonu yüklü bir alışveriş yapmayı düşünüyorum önerilerinizi eksik etmeyin serileri açık yazarsanızda sevinirim.

Saygılar...
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Hemen bende de olan ve tavsiye edeceğim çizgi romanları yazayım

-Dare Devil : dare devil man without fear serisi (şuanda 4 tanesi çevrildi ve satılıyor diye hatırlıyorum)

-Batman : İlk Yıl (tek kitap)

-Sandman serisi (yanılmıyorsam 4 tanesi çevrildi. Kitapların üstünde sayılar belirtilmiş bu sebeple seri ismine gerek yok ararken)

-Sincity - Günah şehri (tek kitabını gördüm)

- X-Men Ultimate Serisi

- Orjinal Stan Lee yazımı X-Men serisi (serinin özel bir adı yok, ilk sayısının spider-man li bir kapağı var :) )

-Birde yeni Hulk serisi var fakat benim pek hoşuma gitmedi açıkçası, konu çok ağır işliyor, eski hulk romanlarının havası yok bu yeni seride.

-Ultimate Avangers (malesef ki sadece tek kitabı çevrilmiş birinci sayısı, ama mutlaka alınıp okunası bir çizgi roman, bildiğimiz marvel kahramanlarına harika kişilikler kazandırılmış. Özellikle İron man ve Thor a).

şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yukarıda yazdığım çizgi romanların hepsi ülkemizde Türkçe çeviri olarak bulunmaktadır. Hepsinin yayıncısı arka bahçedir, kendilerine minnettarım arka bahçe olmasa çizgi roman okuyamayacağız. İyi okumalar :wink: .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Çok teşekkürler yener sende olmasan çizgi roman hakkında ayrıntılı bilgi alıp konuşabileceğim çok kişi yok malum bende 3 senedir okuyamadığım için (önüme çıktıkça okuyorum) geri kaldım şimdi tekrar bu serüvene başlayabilirim tekrar teşekkürler :)
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Batman şşşş! 3 ayrı kitap halinde, okumadıysanız tavsiye ederim. Hem hikayesi güzel hem de çizimler Jim LEE'ye ait.
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

hımm evet o seri içinde çok iyi diyorlar (Batman : şşşş! serisi). Bende alıp okuyamadım daha ama en yakın zamanda alacağım. Alışılmış Batman çizgi romanlarından farklıymış baya biraz spoiler olacak ama daha çok merak uyandıracağı için sorun görmüyorum :) : dostlar, düşman düşmanlar dost oluyormuş baya gariplikler dönüyormuş.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Aslında ben Heroes dizisindeki "9th Wonder"sı arıyordum ... :D Acaba bulmak mümkün mü?
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Yener D&R'a gittim ve yazmış olduğun kitapların bir tanesi bile yoktu üzüleyimmi güleyimmi anlamadım :(
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Bundan sonra tekrar gittim ama genede adamlar getirtmeye üşeniyorlar onları bu duyarsızlığından dolayı tebrik ediyorum :clap:
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Heroes ilk cilt kitapçılarda bulmak mümkün. ben almıştım heroes dizisi severlerin beğeneceği bir çizgi roman olmuş.
ikinci cildi de çıkmak üzere sanırsam.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Günah şehri! diye bağıracaktım ama yukarda biri daha bahsetmiş. Buna ek olarak 300'ü öneririm. Bence Star Wars'un da çok iyi çizgi romanları var. Ayaküstü aklıma bunlar geldi.

İstanbul'da Gerekli şeyler mağazası çizgi roman dolu, boş bir vaktinizde uğramanızı tavsiye ederim.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

onlar iflas etmemişmiydi ya ? Arka bahçe gitti. gerekli seylerde onların değil mi?
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Arka bahçe ile ilişkilerini bilemiyorum..
En son gittiğimde dükkan yer değiştirmişti; ama içi her zamankinden daha doluydu ve mail adresime sürekli yeni gelen ürünlerin listelerini atıyorlar. Açıkçası çizgi roman deposu gibi orası. Eğer almazsan bir dahakine kalmayabiliyor, ben öyle istediğim ama almaya tereddüt ettiğim bir çizgi romanı kaçırdım. Hatta çoğu çizgi romanları daha gelmeden ayırtıyor müşteriler. Baya müşterisi var. Ne zaman da gitsem insan oluyor içeride.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

italyan çizgi romanlarını da unutmayalım arkadaşlar

martin mystere
tex
zagor
dylan dog
mister no

bence alınıp okunması gereken çizgi romanlardır.
Image
Post Reply