Oyun dergileri hakkında araştırma

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Oyun dergileri hakkında araştırma

Post by catboy »

Biliyorsunuz ki şu anda piyasada çıkan 3 tane kaliteli bilgisayar ve konsol oyunları dergisi var. Ã?ıkan yeni sayıları ve aralarındaki tatlı rekabet (!) hakkında yorumlar yapalım hem de ufak çaplı bir araştırma yapalım diye düşündüm.
Last edited by catboy on Wed Feb 11, 2009 1:22 am, edited 1 time in total.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Level ve oyungezer bence.

Oyungezerin oyunlar hakkındaki yorumları güzel ve açıklayıcı.
Level dergisininde anlatım tarzı hoş. Ama ben genelde oyungezer alıyorum nedense :D
Bende bilmiyorum... :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

bir zamanlar pcoyun vardı, sonra cdoyun olmuştu adı, o dergi çok güzeldi mesela, ilk e3'e giden dergi, ilk görüntülü indeleme yapan dergi ve ilk olarak dergi yanında cd verme olayını başlatan dergidir yani. Kapandığı için yeni sayıları çıkmıyor, niye kapandı bilmiyorum çünkü bir süredir Göktuğ Abi'yle de konuşamıyorum ama yazar kadrosu çok sağlamdı, senelerce Level'a Level o kadar malzeme vermesine ve bir sürü inceleme yapmasına rağmen çok çektirdiler. En önemlisi ilk bilgisayar oyunu dergisi Türkiye'de ki daha ne yani ötesi yok pcoyun (sonra ki adıyla cdoyun hatta dvdoyun) boru değil :D :D
Göktuğ abi oyungezerde yazıyormuş diye duydum ama bilmiyorum bakmadım hiç, Level'a da bi aralar bakardım öyle ama sevmiyorum pek açıkçası, cdoyun kapandıktan sonra, cdoyun'un yaptığı herşeyi kendilerine mal etmeye başladılar.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

lightflarer wrote:bir zamanlar pcoyun vardı, sonra cdoyun olmuştu adı, o dergi çok güzeldi mesela, ilk e3'e giden dergi, ilk görüntülü indeleme yapan dergi ve ilk olarak dergi yanında cd verme olayını başlatan dergidir yani. Kapandığı için yeni sayıları çıkmıyor, niye kapandı bilmiyorum çünkü bir süredir Göktuğ Abi'yle de konuşamıyorum ama yazar kadrosu çok sağlamdı, senelerce Level'a Level o kadar malzeme vermesine ve bir sürü inceleme yapmasına rağmen çok çektirdiler. En önemlisi ilk bilgisayar oyunu dergisi Türkiye'de ki daha ne yani ötesi yok pcoyun (sonra ki adıyla cdoyun hatta dvdoyun) boru değil :D :D
Göktuğ abi oyungezerde yazıyormuş diye duydum ama bilmiyorum bakmadım hiç, Level'a da bi aralar bakardım öyle ama sevmiyorum pek açıkçası, cdoyun kapandıktan sonra, cdoyun'un yaptığı herşeyi kendilerine mal etmeye başladılar.
PCNet firmasıyla oyuncu kadrosu anlaşamadı, Göktuğ Abi iyiydi hâlbuki.Üstelik PCNet iyi bir destek sağlıyordu.Sonra iş bozulunca oyuncu kadrosu OyunGezer'e geçti, fakat PCNet'in maddi desteği olmadığı için, o kadar iyi iş çıkartamıyorlar artık :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Evet eskiden pcneti isteyerek ve severek okurdum ama sonrada n cidden bozdular. Sanki bazı şeyler baştan savma olmuş gibi geldi bana bende almayı bıraktım. şimdi oyungezer alıyorum bazende internetten okuyorum ama elinde olması gibi yok :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

oha kadro ordaysa okurum ben oyungezeri, göktuğ abi'de ordaysa hele :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

evet o da var, www.goktug.com 'dan öğrendim :D :D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

İyi bari birini sevinmiş olarak görmek güzel :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

EGM dergisi geçen ay kapandığı için seçeneklerden onu çıkarttım, yazık oldu iyi bir dergiydi halbuki.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Level mart sayısını 26 şubatta çıkartmış bu ne hız yahu?
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Ortaokuldan beri level okurdum hep, sonradan gitgide derginin içeriği azalmaya başladı, sayfa sayısı azaldı, yazarlar ayrıldı falan. Ama kısmet olursa yine Level okurum ben, iyidir, yazmasını biliyorlar ve ilgi çekici konular bulabiliyorlar.

Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

egm kapanmadı yeniden oluşuyorlar hatta bu ay oyungezer'e komple konuk oldular.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

oyungezerin yaptığı egmye jest cidden takdire değerdi, level'in yaptığı siyasi reklam da bence hiç uymadı bir oyun dergisi olarak!
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

leveli aldım da oyungezer de geç çıkıyor hep ya alamadım daha nisan sayısını, god of war 3'ü kapak yapmışlar iyi güzel de ben de ps 3 yok ya keşke pc oyunlarını öncelikli olarak kapak yapsalardı! :D
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

level iyice rant ve paraya bağlamış zaten akp reklamları falan vardı bir sayısında iyice zıvanadan çıktılar.
Post Reply