Oyun dergileri hakkında araştırma
Oyun dergileri hakkında araştırma
Biliyorsunuz ki şu anda piyasada çıkan 3 tane kaliteli bilgisayar ve konsol oyunları dergisi var. Ã?ıkan yeni sayıları ve aralarındaki tatlı rekabet (!) hakkında yorumlar yapalım hem de ufak çaplı bir araştırma yapalım diye düşündüm.
Last edited by catboy on Wed Feb 11, 2009 1:22 am, edited 1 time in total.
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
bir zamanlar pcoyun vardı, sonra cdoyun olmuştu adı, o dergi çok güzeldi mesela, ilk e3'e giden dergi, ilk görüntülü indeleme yapan dergi ve ilk olarak dergi yanında cd verme olayını başlatan dergidir yani. Kapandığı için yeni sayıları çıkmıyor, niye kapandı bilmiyorum çünkü bir süredir Göktuğ Abi'yle de konuşamıyorum ama yazar kadrosu çok sağlamdı, senelerce Level'a Level o kadar malzeme vermesine ve bir sürü inceleme yapmasına rağmen çok çektirdiler. En önemlisi ilk bilgisayar oyunu dergisi Türkiye'de ki daha ne yani ötesi yok pcoyun (sonra ki adıyla cdoyun hatta dvdoyun) boru değil

Göktuğ abi oyungezerde yazıyormuş diye duydum ama bilmiyorum bakmadım hiç, Level'a da bi aralar bakardım öyle ama sevmiyorum pek açıkçası, cdoyun kapandıktan sonra, cdoyun'un yaptığı herşeyi kendilerine mal etmeye başladılar.
Göktuğ abi oyungezerde yazıyormuş diye duydum ama bilmiyorum bakmadım hiç, Level'a da bi aralar bakardım öyle ama sevmiyorum pek açıkçası, cdoyun kapandıktan sonra, cdoyun'un yaptığı herşeyi kendilerine mal etmeye başladılar.
PCNet firmasıyla oyuncu kadrosu anlaşamadı, Göktuğ Abi iyiydi hâlbuki.Üstelik PCNet iyi bir destek sağlıyordu.Sonra iş bozulunca oyuncu kadrosu OyunGezer'e geçti, fakat PCNet'in maddi desteği olmadığı için, o kadar iyi iş çıkartamıyorlar artıklightflarer wrote:bir zamanlar pcoyun vardı, sonra cdoyun olmuştu adı, o dergi çok güzeldi mesela, ilk e3'e giden dergi, ilk görüntülü indeleme yapan dergi ve ilk olarak dergi yanında cd verme olayını başlatan dergidir yani. Kapandığı için yeni sayıları çıkmıyor, niye kapandı bilmiyorum çünkü bir süredir Göktuğ Abi'yle de konuşamıyorum ama yazar kadrosu çok sağlamdı, senelerce Level'a Level o kadar malzeme vermesine ve bir sürü inceleme yapmasına rağmen çok çektirdiler. En önemlisi ilk bilgisayar oyunu dergisi Türkiye'de ki daha ne yani ötesi yok pcoyun (sonra ki adıyla cdoyun hatta dvdoyun) boru değil![]()
Göktuğ abi oyungezerde yazıyormuş diye duydum ama bilmiyorum bakmadım hiç, Level'a da bi aralar bakardım öyle ama sevmiyorum pek açıkçası, cdoyun kapandıktan sonra, cdoyun'un yaptığı herşeyi kendilerine mal etmeye başladılar.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
SacoKhan
- Forum Yöneticisi
- Posts: 2585
- Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
- Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden
Ortaokuldan beri level okurdum hep, sonradan gitgide derginin içeriği azalmaya başladı, sayfa sayısı azaldı, yazarlar ayrıldı falan. Ama kısmet olursa yine Level okurum ben, iyidir, yazmasını biliyorlar ve ilgi çekici konular bulabiliyorlar.
Saygılarımla...
Saygılarımla...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
-
lightflarer
- Kullanıcı

- Posts: 639
- Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
