Mirror's Edge

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Mirror's Edge

Post by Alenthas »

Oyunu zaten herkes biliyordur. Assassin's Creed'in FPS ve daha zor versiyonu. Hikaye olarak sınıfta kaldı diyebiliriz çünkü iki saniyelik bilgi için saatlerce polislerden kaçıyoruz. Polisler bizi gördüğü yerde ateş etmeye başlıyorlar. Hiç sormak yok sen kimsin, kimin nesisin diye. Bina içlerinde hiç insanlarla karşılaşmıyoruz, sanki hayalet şehir gibi. Ama tüm bunların dışında zevkli bir oyun, hemde çok zevkli. Zaten oyunun artılarını videolarda gösterdikleri için biliyorsunuzdur, uzun uzun (hatta hiç) bahsetmek istemiyorum. Bazen çileden çıkartan buglar ve bazı hatalar yüzünden saç baş yoldurabiliyor ama sonuçta zevkli bir oyun. FPSlere gelmiş bir devrim diyebiliriz Mirror's Edge için. Benim bir oyunu tekrar oynayabilmem için ya sistemim yeni oyunları kaldırmıyordur ya da...evet başka sebep yok :D. Ama bu oyun o kadar kısa ki tekrar tekrar oynayasınız geliyor.

Tabii şimdi ben yıllar sonra "hadi lan bi iki nostaji yapayım, Mirror's Edge oynayayım" der miyim? Demem... Oynadım bitti işte daha üstelemenin manası yok :D
Image
Post Reply