Tabii şimdi ben yıllar sonra "hadi lan bi iki nostaji yapayım, Mirror's Edge oynayayım" der miyim? Demem... Oynadım bitti işte daha üstelemenin manası yok
Mirror's Edge
Mirror's Edge
Oyunu zaten herkes biliyordur. Assassin's Creed'in FPS ve daha zor versiyonu. Hikaye olarak sınıfta kaldı diyebiliriz çünkü iki saniyelik bilgi için saatlerce polislerden kaçıyoruz. Polisler bizi gördüğü yerde ateş etmeye başlıyorlar. Hiç sormak yok sen kimsin, kimin nesisin diye. Bina içlerinde hiç insanlarla karşılaşmıyoruz, sanki hayalet şehir gibi. Ama tüm bunların dışında zevkli bir oyun, hemde çok zevkli. Zaten oyunun artılarını videolarda gösterdikleri için biliyorsunuzdur, uzun uzun (hatta hiç) bahsetmek istemiyorum. Bazen çileden çıkartan buglar ve bazı hatalar yüzünden saç baş yoldurabiliyor ama sonuçta zevkli bir oyun. FPSlere gelmiş bir devrim diyebiliriz Mirror's Edge için. Benim bir oyunu tekrar oynayabilmem için ya sistemim yeni oyunları kaldırmıyordur ya da...evet başka sebep yok
. Ama bu oyun o kadar kısa ki tekrar tekrar oynayasınız geliyor.
Tabii şimdi ben yıllar sonra "hadi lan bi iki nostaji yapayım, Mirror's Edge oynayayım" der miyim? Demem... Oynadım bitti işte daha üstelemenin manası yok
Tabii şimdi ben yıllar sonra "hadi lan bi iki nostaji yapayım, Mirror's Edge oynayayım" der miyim? Demem... Oynadım bitti işte daha üstelemenin manası yok
