Bounty Hunter (Karakter Yaratma)

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Bounty Hunter (Karakter Yaratma)

Post by Dragon_Knight »

Sitenin indirilecekler bölümünden buldum.

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... it&lid=670

İnsan,erkek ve Bounty Hunter bir karakter oluşturmak istiyorum. Bunun için takip etmem gereken adımlar nelerdir ?
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Açıkçası, Bounty Hunter'ın 3.5ed için official bir class olduğunu düşünmüyorum. iyice bir araştırmak gerek, eğer iyi bir araştırma yapıp bulursan bana da haber verebilirsin. Benim hatırladığım kadarıyla 2nd ed'da vardı o class.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

3.5 için böyle bir sınıf var.

Bloodhound:
Gerekenler: Base Attack Bonus: +4 / Skills: Gather Info: 4 ranks, Move Silently: 4 ranks, Survival: 4 ranks / Feats: Track, Endurance (Tüm savaşçı sınıflar ile 5. seviyede ulaşabileceğin sınırlar. Ranger ile marifetlerini harcamana bile gerek kalmıyor.)
HD: d10
Skill Points: 6
Attack: Fighter
Good Save: Fort, Ref
Weap: Simple, Martial
Armor: Light (Yine tüm özellikler ranger için biçilmiş kaftan)

1st: Kendine belirlediği hedeflerini yakalamasını sağlayacak bazı becerilerine sınıf seviyesi kara artı alıyor. Bir silah ile ölümcül değil bayıltıcı hasar vermek isterse saldırılarına eksi almıyor.
2nd: Daha hızlı iz sürme vebir hedefin ne yapacağını önceden kestirilip DM'ye söylenmesi koşulu ile bu hareketin yapılması durumunda hedefe karşı bir fırsat saldırısının kazanılması.
3rd: Hedefini öldürecek bir vuruş yaptığında sadece onu -1!e indirecek kadar vuruşunu düşürebilmesi. HEdefi takip ederken dha hızlı hareket ederek hedefin hızına ayak uydurması ya da daha hızlı hareket edebilmesi imkanı sağlayan özellik.
4th: Hedefinin özel saldırı yada büyülerine daha iyi girenebilme özelliği. Sessiz hareket ve saklanma becerilerini çok daha etkin kullanabilme özelliği.
5th: Hedefine yaptığı her başarılı saldırının -2 strength'de kazandırması ve -20 alarak "tracless step" büyüsü yapan birisinin bile izini sürebilme.
6th: Görünmez bazı izleri görebilme ve divination büyülerine karşı 15+sınıf seviyesi kadar büyü direnci kazanma.
7th: 1/gün "locate creature" büyüsünü yapabilme.
8th: Seviyesi ile artar şekilde "freedom of movement" özelliğine sahip olma.
9th: Scent özelliğine sahip olma.
10th: 2/day "find the path" büyüsünü yapabilme.

Daha fazla bilgi için "Complete Adventurer" sayfa 28.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Dragon_Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 165
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Sivas
Contact:

Post by Dragon_Knight »

Darkgnome Bloodhound tam istediğim gibi bir class :D Ama ben şu mark olayını anlamadım :S
Neden insanlar bu kadar acımasız ?<br>Neden dostum düşmanımdan farksız ?<br>Neden kaybedilince değerler anlaşılır ?<br>Neden güçlü hep duygularla oynaşır?<br>
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Mark olayı işte hedef belirleme. Yani o belirlenen kişi senin hedefin oluyor. O hedefi yakalamayı başarana kadar başka hiç bir şey yapamazsın.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

bounty hunter oldukça güçlü bir prestige class aslında bg2'de falanda çok severek oynamıştım, daha sonra masaüstü oyunlarda da oldukça eğlenerek oynadım.
Calengil
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Thu Feb 21, 2008 10:00 am
Location: Maladomini - Baator

Post by Calengil »

Bloodhound'tan ziyade, ben Wizards'ın sitesinde bir Bounty Hunter görmüştüm sanki ya. Var diye hatırlıyorum.
Wolves are always alone..
Post Reply